shadow Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 @ Kruidenthee volhouden meid!!!Sterkte en kracht gewenst. Voel me heel hypocriet nu;zeg tegen de een volhouden maar kwam er net zelf achter dat ik ,zonder dat ik het doorhad,met de boodschappen twee mixdrankjes had meegenomen!!!!Pfff dat was schrikken...wel direct leeggegooid in de gootsteen. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Walrus, je schrijft niet veel, maar als je schrijft, is het echt prachtig. Dat wilde ik even zeggen. Wat een mooie metaforen. Ken je ook het sprookje van de Sneeuwkoningin? Die kwam bij mij op. Dank je Yogajuf! Erg aardig van je. Ik lees bijna alles hier overigens, maar meestal voel ik me te laat om te reageren, of ben ik bang de verkeerde toon te treffen... Zal de sneeuwkoningin even opzoeken - na de boodschappen. De Spa Rood is alweer op.... Oh ja - en weet iemand met een Apple hoe je die mooie plaatjes op de draad doet? Ik vind mezelf wel enorm achterlopen hier en wil ook wel eens een lekkere brunch of pan soep verzorgen... :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Goede middag Dagpact: jowan Roberto Blondie Kruidenthee Kaboutertje Rapilos WIjfie Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) Je weet hoe het moet Gerrit! Blijf aan de goede kant van de streep want het maakt wel degelijk wat uit! 15 november 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alma Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Sterkte Gerrit. Pas de adviezen toe die je anderen altijd geeft. Zoaks Lady Jane al zei: even wat meer aandacht voor jezelf. Houdoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Het maakt je wel uit, Gerrit. Daarom zet je jezelf ook op het dagpact, heel goed. Kun je ook vragen wat er aan de hand is? Of er iets dwars zit of niet lekker gaat? Wat een mooie woorden vandaag op dit draadje. Jopie, wat enorm leuk voor je Over een paar weken weet ik of ik bij de volgende ontslagronde zit. Volgens mijn eigen berekeningen vermoed ik van niet, categorie en diensttijd en zo lijken wel gunstig. Wat verontrustender is, het lijkt erop dat er een sterfhuisconstructie wordt opgezet. Best wel spannend allemaal. Ondertussen werk ik op het moment wat extra bij op mijn vrije dagen aan een tijdelijke grote klus. Daar zou ik vroeger de pee over in hebben, nu accepteer ik en zie de positieve kanten ervan. Dingen met aandacht op mijn gemak afmaken in plaats van onder hoge druk. Ik spreid het liever dan lange dagen maken, en dat kan ook goed met mijn parttime baan. Fijn weekend mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Mijn reactie op Gerrit was al weer achterhaald. Goed gedaan Gerrit. Het zal zijn tijd nodig hebben. Hopelijk komt je vrouw weer wat tot rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Las even mee en schrok in eerste instantie van berichtje MG, gelukkig lijkt het wat overgewaaid, Kate ook fijn als je niet over je baan hoeft in te zitten, kun je er niet bijgebruiken..... Jopie wat bijzonder eigenlijk dat je met je kids gaat wonen, ieder zn deel maar toch samen... Fruit schrijft in geheimschrift? walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Poe MG, wat een trigger hè, die WTFgedachte. Gelukkig moest je een fiets ophalen ;-) En straks lekker samen aan de snert. Ik ben naar de bieb geweest, de trui ligt er nog net zo en de appeltaart ga ik nu bakken. Maar wel een leuke dag gehad tot nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
shadow Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Blij te lezen dat je je bui weer te boven bent! Geniet van je erwtensoep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Zijn de zwarte pieten opgepakt? Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 walrus: CMD-C CMD-V Ja - ik dacht ook even dat het een signaal van outer space was, of de code voor het winnend staatslot. Maar idd is het ws hoe je plaatjes plakt. Is wel onrustbarend makkelijk als het werkt. Ik kondig het nu vast aan: als het lukt krijgen jullie de menukaart van heerlijk chinees eten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) enhanced-buzz-15753-1376333693-25.jpg 15 november 2014 bewerkt door walrus Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 net te laat weggehaald dus maar simpel cmd-c en cmd-v levert dus niks op qua plaatje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 zo wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 nou ik ben niet onder de indruk als ik dat vergelijk met die mega-eieren-omelet-koffiekannen-enzovoorts.... maar goed - begin is er. Ik had een veel ergere in gedachten maar misschien zijn hier alleen nette menschen. (betwijfel ik trouwens) Maar mocht je melig zijn of willen worden: http://www.boredpanda.com/funny-chinese-translation-fails/ Skip en ProudMary reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 MG: was weer ander stof tot nadenken dus. Hoe huiselijk gedoe aanzet tot dorst. En in mijn geval: afschakelen. Het gaat me op het moment goed af hoor - maar ik merk wel dat mijn huid dunner wordt. Sneller op de kast. En ik sta altijd maar 'aan', lijkt het wel. Ach - misschien heb ik wel ADHD op mijn oude dag. Of een postnatale depressie. Of jeugdpuistjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 (bewerkt) . 21 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 leuk gerrit, dat woord dan, krommuniceren. thuistaal wordt dat genoemd. Ik heb het feest bij zus maar overgeslagen, 2 kapotte treinen, 2 hakken van laarsjes aan diggelen, 1 kapotte hiel en een jankerig humeur. Een beetje teveel mij, voor een feest van haar. Kado dus gegeven, andere zus de speech gedelegeerd wat gedronken en me lekker naar het station daar laten rijden en zwager kon meteen mijn nichtje ophalen, hello goodbye zei ik tegen haar. Ze zal wel gedacht hebben dat tante wat gedronken had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Zoiets walrus? Wat ik doe, ik google iets. Vervolgens druk ik op afbeeldingen en kies ik een leuk plaatje uit. Dan selecteer ik het plaatje door, totdat ik alleen dat plaatje zie in mijn browser. Ik kopieer dan de url (unified resource locater, sorry kon het niet laten) uit de browser en plak ik het adres in het pop up schermpje om een afbeelding toe te voegen in het menu. Mocht het pop up schermpje niet doen, dan kan je ook handmatig intikken Als laatste [/img] en als eerste en daartussen in de url of het internet adres van het plaatje. ja zoiets dus. En dat plaatje ook dus.... thnx ik ga het uitproberen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 MijnGerrit, ik gooi hem er even in, maar zou het WTF-momentje van vanmiddag ook iets te maken kunnen hebben met de mijlpaal die je vandaag viert? Misschien onbewust. Dat je daar erkenning voor zou willen krijgen in plaats van gekrommuniceer? Want 9 maanden is niet niks hè?! Gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Proficiat Gerrit! Mooi woord trouwens krommuniceren...die hou ik er in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 november 2014 Rapport Share Geplaatst 15 november 2014 Ik ga 'opslomen'....dat vind ik dan weer een raar woord om te gebruiken Ben ongelofelijk moe......veel indrukken afgelopen week, inzichten ook, leermomenten, feedback, verslagen maken allemaal goed hoor, maar vandaag veel drukte in en rond het huis (knutselen, bakken, schilderen, bomen kappen) en merk dat ik nu echt leeg ben... Dus een hele grote mok muntthee, misschien nog een bad..maar daar heb ik, denk ik,de puf niet meer voor, dus wellicht meteen met mijn boek (en hubbie) mijn nestje in. LLL...lekker lang lezen. Fijne avond allemaal en alvast een goeie nachtrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden