Spring naar bijdragen

donderdag 13 november 2014


plof

Aanbevolen berichten

Aflevering zus en zo:

Alweer een andere oogarts, deze lachte ook lief. Voor mij niet echt een probleem, zolang hun verhalen maar consistent blijven en dat doen ze wel in hoofdzaak. Ze hebben onderling overleg.

De troebelheid lijkt langzaamaan wat af te nemen, het zicht wordt ietsjes beter.

Met een "echo" werd nu vastgesteld dat het netvlies boven in ieder geval niet losgelaten heeft, áls, dan aan de onderkant.

Een reparatie is mogelijk, dan halen ze met een soort "stofzuigertje" de bloedklonters weg.

Maar omdat zich vandaag een lichte verbetering in heeft gezet, heb ik afgesproken om maandag weer terug te gaan naar het ziekenhuis voor controle en een eventueel besluit voor een operatie.

 

Naar aanleiding van opmerkingen van Ploffie en Wimmelt heb ik er wat over gelezen op internet, maar daar werd ik niet vrolijker van. Dat ga ik dus niet meer doen.

Ik ga redelijk zonder plannen het weekend in, ook weer eens lekker. Zondagmorgen wil ik graag naar een NA meeting, maar die kan ik niet redelijkerwijs per OV bereiken. Dus ik hoop dat ik dan weer voorzichtig kan autorijden.

 

Nogmaals bedankt voor jullie steun en medeleven. Gisteravond zat ik er even helemaal doorheen. Ik heb daarstraks van mijn beste vriendin de "opdracht" gekregen deze keer wel te bellen als het weer mis gaat met mijn "hoofdkantoor". Een verslaafde en hulp en aandacht vragen........het kost wat moeite.....

Fijne avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook vandaag weer nuchter af.

Vandaag gewerkt en vanavond naar schilderles geweest.

Mijn weekend begint vandaag en dat vond ik even moeilijk, qua niet drinken, maar het is gelukt.

Sterkte voor de zieken en de mensen die het om wat voor reden dan ook moeilijk hebben en tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele draad gelezen maar ik kan enkel reageren op het bericht van Wijfie over oude huis in orde maken. Zo ontzettend stom van die opzichters. Toen ik vertrok vond de volgende huurder het zo stom dat ik alles kaal afleverde. Maar dat werd mij verplicht. Zonde van dat zeil wat amper 2 jaar oud was en helemaal zonde om te weten dat de volgende er iets aan kon hebben. Opzichters denken niet zo kosten dekkend.

Verders iedereen sterkte die t moeilijk heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh en na mijn voorlaatste bericht werd ik gebeld door Cpas. Gewoon heel spontaan en vond dat erg leuk.Ben vergeten te vragen of ik de groeten moest doen. Maar ze gaat kei goed.cool vind ik dat.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een dag gehad

die me lang bij zal blijven.

I.p.v. het klein uurtje waarop

ik me had ingesteld, bijna 7 uur.

Vriendin aan het zuurstof mee naar de chinees!

Ze heeft een hele pure bijzondere man

en ik kon haast niet wegkomen.

Voor haar was dat nog moeilijker.

Er komen nog zoveel dagen van afscheid nemen

en op t laatst van haar geliefden.

Dappere dodo die griet♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...