Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Kastanje, wat lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 oeps........ Het gaat beter. Ik heb op mijn flikker gehad : dat ik wel heel hard wil werken aan herstel, maar dat ik geen vertrouwen heb in het feit dat het gewoon goed komt. Over loslaten en controle gesproken........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Aflevering zus en zo: Alweer een andere oogarts, deze lachte ook lief. Voor mij niet echt een probleem, zolang hun verhalen maar consistent blijven en dat doen ze wel in hoofdzaak. Ze hebben onderling overleg. De troebelheid lijkt langzaamaan wat af te nemen, het zicht wordt ietsjes beter. Met een "echo" werd nu vastgesteld dat het netvlies boven in ieder geval niet losgelaten heeft, áls, dan aan de onderkant. Een reparatie is mogelijk, dan halen ze met een soort "stofzuigertje" de bloedklonters weg. Maar omdat zich vandaag een lichte verbetering in heeft gezet, heb ik afgesproken om maandag weer terug te gaan naar het ziekenhuis voor controle en een eventueel besluit voor een operatie. Naar aanleiding van opmerkingen van Ploffie en Wimmelt heb ik er wat over gelezen op internet, maar daar werd ik niet vrolijker van. Dat ga ik dus niet meer doen. Ik ga redelijk zonder plannen het weekend in, ook weer eens lekker. Zondagmorgen wil ik graag naar een NA meeting, maar die kan ik niet redelijkerwijs per OV bereiken. Dus ik hoop dat ik dan weer voorzichtig kan autorijden. Nogmaals bedankt voor jullie steun en medeleven. Gisteravond zat ik er even helemaal doorheen. Ik heb daarstraks van mijn beste vriendin de "opdracht" gekregen deze keer wel te bellen als het weer mis gaat met mijn "hoofdkantoor". Een verslaafde en hulp en aandacht vragen........het kost wat moeite..... Fijne avond. Skip reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik was een Just for Today aan het vertalen, dat wordt bij bepaalde meetings voorgelezen in het Engels, en door iemand vertaald. Die iemand ben ik dus moest ik verplicht met de tekst aan de slag. Het stukje ging over loslaten en vertrouwen hebben. Ahum. Meant to be. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Jowan, mijn stukje ging niet over jou hoor, dus niet betuttelend of gemeen bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Jowan, heel veel beterschap. Is zelf rijden zondag de enige mogelijke optie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Kastanje, hopelijk kan de kleine morgen jou en voorbeeld geven in onthaasten. Dat "er zijn" al helemaal genoeg is........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Dat hoop ik ook Monster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Jowan, heel veel beterschap. Is zelf rijden zondag de enige mogelijke optie? Ja, of wil je me komen ophalen? Achterop de motor weet ik nog niet zo zeker of ik dat fijn vind.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ach Gerrit wat is een lastige periode. Een reactie op mijn harde werken aan mezelf en in huis. Soms zou ik willen dat ik wat eerder het rempedaal wat eerder weet te vinden, maar het lijkt ook bij mij te horen. Dan maar accepteren zoals het nu is en er naar handelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 haha zondag verwacht ik je om 11.00 uur bij de CA...............je hebt alle tijd om te komen wandelen óf je regelt een helm; dan beloof ik dat ik zachtjes zal rijden jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Kastanje, we hebben de rem kapot en balans cq doseren is niet onze kracht. Dan maar heel schools teruggefloten worden dus. Ikzelf heb ook bewezen dat ik het doseren niet in me heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 (bewerkt) Jowan, fijn dat het weer iets beter gaat. Wie weet herstelt het vanzelf. 13 november 2014 bewerkt door Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik heb er nog 1 over loslaten, Monster. Byron Katie zegt dat je zelf niet los kunt laten. Onderzoek je overtuigingen, misschien ontdek je dat ze niet waar zijn, en dan laten ze jou los. Slaap lekker allen voor straks. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Kastanje, die droom met de tip om op de rem te gaan staan was een gratis tip voor jouzelf. Eigenlijk ben ik blij voor je dat die droom je maar niet loslaat. Niets kan jou beter waarschuwen dan jijzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Kate dank je! Ik ga met mijn overtuigingen aan de slag. Langzaam, alleen en herkauwen. (vast niet gedoseerd ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Meld me droog af...welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 truste allen, en/of prettige voortzetting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik meld me ook vandaag weer nuchter af. Vandaag gewerkt en vanavond naar schilderles geweest. Mijn weekend begint vandaag en dat vond ik even moeilijk, qua niet drinken, maar het is gelukt. Sterkte voor de zieken en de mensen die het om wat voor reden dan ook moeilijk hebben en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Hele draad gelezen maar ik kan enkel reageren op het bericht van Wijfie over oude huis in orde maken. Zo ontzettend stom van die opzichters. Toen ik vertrok vond de volgende huurder het zo stom dat ik alles kaal afleverde. Maar dat werd mij verplicht. Zonde van dat zeil wat amper 2 jaar oud was en helemaal zonde om te weten dat de volgende er iets aan kon hebben. Opzichters denken niet zo kosten dekkend. Verders iedereen sterkte die t moeilijk heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Alweer een dag zonder alcohol. Wel heel fijn hoor! Droog dus. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik meld me weer nuchter af voor de dagpact van vandaag. Wellicht tot morgen en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Oh en na mijn voorlaatste bericht werd ik gebeld door Cpas. Gewoon heel spontaan en vond dat erg leuk.Ben vergeten te vragen of ik de groeten moest doen. Maar ze gaat kei goed.cool vind ik dat. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2014 Rapport Share Geplaatst 13 november 2014 Ik heb een dag gehad die me lang bij zal blijven. I.p.v. het klein uurtje waarop ik me had ingesteld, bijna 7 uur. Vriendin aan het zuurstof mee naar de chinees! Ze heeft een hele pure bijzondere man en ik kon haast niet wegkomen. Voor haar was dat nog moeilijker. Er komen nog zoveel dagen van afscheid nemen en op t laatst van haar geliefden. Dappere dodo die griet♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden