jani Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) Dagpact: Roberto Kaboutertje Agnieta AlbertBlondie Hardleers Goedemorgen en tot vanavond. Nu naar werk. 11 november 2014 bewerkt door Hardleers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 (bewerkt) Goeiemorgen, in het land der blinden is éénoog koning..... Dagpact: Roberto Kaboutertje Agnieta Albert Blondie Hardleers jowan Eerst wat plofkoffie en dan weer naar het ziekenhuishuis, flinke reis met de bus. Ik denk dat ik maar terug loop als ik me goed genoeg voel. Voor iedereen een fijne dag gewenst! 11 november 2014 bewerkt door jowan Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Succes jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Even snel goedemorgen aan iedereen en weer door. A3, hoop dat je je de grote bui vóór bent en er niet middenin belandt. Je klinkt in elk geval strijdvaardig. Sterkte! En een speciaal ❤️ voor Monster vandaag. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Goedemorgen. A3 en Monster, veel sterkte gewenst. Therapie en neerslachtige buien, dat vergt inderdaad veel van een mens. Ons herstel kent vele hobbels en makkelijk is het zeker niet. Ik hoop dat jullie het hier een beetje van je af kunt schrijven, misschien helpt dat ietsiepietsie.. Ik ken die hobbels ook, ik neem het maar dag voor dag. Soms goede dagen, vaker moeilijke dagen op dit moment. Ik neem nog maar een kop koffie en ga buiten een sigaret roken, even wakker worden in een schemerige tuin. Dat is mooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Succes jowan! En goedemorgen alle andere frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Oh hi Nancy, Ben jij er met mijn grote prijs vandoor gegaan gisteren? Ik gun het je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Net terug gelezen. Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 €7, 50 Yogajuf, daar moet ik het mee doen, hahaha! Voorheen zou ik denken, toch weer twee flessen wijn, nu ga ik voor de chocola, ook lekker! Wel een obsessie trouwens, ik heb heeeeeel erg veeeel behoefte aan suiker, op dit moment. Vanavond dus ook maar langs de deuren met een lampionnetje @Ietje: hij komt een paar honderd meter bij mij vandaan te wonen, ben ik wel blij mee. Ik ben nu bezig met een kraammand, dat geeft me veel plezier. Spannende tijden, dit. En nu weg met het fietsje, gelukkig is het droog...fijne dag allen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 En nog even snel: ook een goedemorgen MijnGerrit. Ik volg nog steeds jouw strategie, dag vooruit denken, bedenken waar het moeilijk kan worden en alvast een alternatief verzinnen, werkt goed! Bedankt voor de tip. Nu echt weg, de lampionnen van de kinderen moeten nog af gemaakt..doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Goedemorgen, Onrustige nacht gehad, dromen, wakker schrikken. Een nieuwe fase in mijn herstel. Ik ga er gewoon weer voor, ik heb geen andere keus. Dochterlief is al de deur uit. ik zo eerst ergens een bak koffie drinken, daarna naar de schrijfcursus. Vanavond weer groep, en verder zie ik wel wat de dag gaat brengen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Zie dat Albert jarig is, is dat onze AlbertR? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Volgens mij niet..... Lekker gelopen, nu nog even de lamp, dan opruimen.....dan......dan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 nee Eline ik ben van juni nu werken doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Goedemorgen, Veel actie deze morgen frummers. Succes met alles. Hier loopt het niet zoals ik zou willen. Geen leeuwen en beren op de weg, wel grote obstakels. Die zijn er om opgeruimd te worden. Dus ook hier: actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Monster, sterkte, met je halve time out. Onze wereld bepaald hoe lang iets kan duren om te herstellen. Daar heb ik moeite mee. Persoonlijk zou ik er heel lang gewoon uit moeten. ' levenspauze' noem ik het. Ik heb een korte pauze gehad, veel te kort. Dan maar op deze manier. Jezelf WEL de tijd gunnen om zaken te verwerken. Schrijven, lezen, mediteren, ............ alles als we maar niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Goeie morgen lieve kanjers . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Dag lieve Bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Hé goeie morgen Mary. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Goodmurning beste mensen, de zon schijnt al binnen, het blijft mooi weer. Een fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Mwa, het wil niet erg met de gezondheid Bol. Straks weer naar de huisarts. En moeders zou gisteren van ziekenhuis naar verpleeghuis voor revalidatie. Komt de orthopeed nog even langs terwijl we startklaar zitten om te vertrekken en vertelt dat ze moet blijven ivm verhoogde ontstekingswaarden in het bloed. Nu wordt uitgezocht waar dit vandaan komt. Fijn dat er zo zorgvuldig met haar wordt omgegaan. Wel een hoop werk om alles weer terug te draaien. Zelf vond ze het prima om nog in het ziekenhuis te blijven. Gelukkig maar. Eigenlijk was ze ook te moe en liet alles maar over zich heen komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Ik kan me voorstellen dat je moeder alles over zich heen laat komen. Moe van het strijden of zo. Hopelijk komen ze er achter waardoor die onstekingswaarden zo hoog zijn en kunnen ze er iets aan doen. Ja heel je leven wordt toch overhoop gezet met zulk soort ingrijpende dingen, zeker als het om gezondheid gaat. Hopelijk herstelt ze toch helemaal en kan ze wat gelukkiger worden. Want dat bevorderd het herstel vlugger. Laat je even weten hoe het is afgelopen bij de h. arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Goedemorgen, Dagpact: Roberto Kaboutertje Agnieta Albert Blondie Hardleers jowan Joris Fijne dinsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Dagpact: Roberto Kaboutertje Agnieta Albert Blondie Hardleers jowan Joris Kipje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst 11 november 2014 Hoi, net even te vlug geweest. Sluit me graag weer aan bij het dagpact. Weer druk dagje vandaag, alweer bijna middag ook. Zonnetje is er, energie ook wel weer. Ben aan het schrijven gegaan...deed ik vroeger graag en veel, weet dat het me helpt, maar mezelf de tijd niet gegund de laatste jaren. Gewoon, emoties, zinnen of uitspraken op het forum die me raken... In zo'n leuk weekschriftje van Flow. Vond het eigenlijk eerst te mooi om in te schrijven, heb gisteren m'n pen genomen en ben begonnen. Ligt altijd in m'n buurt, wel fijn. Heb nu dus gewone agenda, en emotie-dingetjes-allerlei-inspiratie-gezellig agendaschriftje. Moet hier nog uitvissen hoe ik emoticons kan typen, iemand? Fijne verderzetting van de dag alvast, en sterkte voor zij die t kunnen gebruiken! plof en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden