Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 november 2014


plof

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Gister vroeg gaan slapen dus vroeg wakker. Over katten en vakantieparken gedroomd. In elke droom die ik heb ben ik een ex-drinker. Elke nacht weer. Voor mijn onbewuste was/is het dus niet niks allemaal. Maar elke morgen word ik opgelucht wakker, dat het nog steeds zo is.

Ploffie, gefeliciteerd!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit forum is licht verslavend, op een goede manier. Omdat het zo veel voor mij betekent. Dat besef ik me elke ochtend even, als ik wakker word.

Het voelt voor mij een beetje als een mooi boek, met allemaal verschillende personnages met wie je meeleeft en -voelt. Soms moet je er eentje eerst beter leren kennen. Een ander raakt je direct. Elke dag een nieuw hoofdstuk.

Ben zo benieuwd hoe Jopie heeft geslapen in haar nieuwe huis. En of ze al een houten twijfelaar heeft.

Hoe Meedoen het heeft gehad op de 'borrel' gisteren.

En ik denk aan Gipsy en Kipje, zij schrijven minder de laatste tijd. Ik vind ze zo boeiend om te lezen.

Zou Nickie, een nieuw personnage, bij ons blijven? Ik hoop het echt. Spannend.

Veel ontzag voor Jane. Dan denk ik: het is niet eerlijk dat zij nu weer in de sh.t moet zitten. Weet haar ex-man niet hoe veel zij verdient, als persoon?

Zouden Gerrit en Jane ooit bij elkaar komen?

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

helemaal eens met de yogajuf. Ik ben van plan om ook zelf eens yoga te gaan doen - en/of mindfulness. Van spiritualiën naar spiritualiteit - leuke titel voor de zaterdagmorgen.

 

Verder groot respect voor allen die volhouden - ik blijf meedoen. Ook nu na ruim twee maanden, nu de sporen uit mijn lichaam zouden moeten zijn, herinnert zich kennelijk vrijwel elke cel hoe het leven eerder was en voelt het soms alsof er grote protestmarsen in mijn onderbewuste worden georganiseerd waarbij luidkeels geschreeuwd wordt om meer verdoving, slap gelul, enorm gesnurk, Mise en Bouteille, belletjeswijn, de glasbak, en languit tot niets in staat vol zelfbeklag op de bank liggen (ja - en vervroegd pensioen, lagere accijnsen, beter weer, en al die andere dingen waar een mens gewoon recht op heeft, zoals drie flessen voor de prijs van 1)

 

Ik ga de krant lezen en koffie zetten. Wie er ook achter al die pseudoniemen zit: ik maak een diepe buiging voor ieder die de haak losmaakt uit het vlees, de wonden likt en tracht weg te zwemmen. En oh ja: ook voor wie het soms even niet redt, toch weer hooked raakt, en het dan later toch weer probeert. Story of my life...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi geschreven Wally.

Iemand zei ooit tegen mij: het lichaam loopt achter op de ziel. Zo verklaar ik die naweeën van het stoppen, de dromen, de trekmomenten, de gedachten, oud gedrag.

Yoga brengt lichaam en ziel helemaal samen. Tijdens yoga lopen ze samen op. En dat werkt daarna nog lang door. Ik beveel het je van harte aan.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Yo ,Plof en jowan. Goedemorgen wat lekker dat ei, jammer dat het al op is.

Succes met survivallen ...

Gefeliciteerd met de 3 maanden ..mooie mijlpaal.

Toen ik net van werk naar huis fietste heb ik heel even mijn fiets aan de kant gezet om een prachtige zonsopkomst te bewonderen.

Werd er zo blij van !

Nu ff slapen.

Fijne dag iedereen en wijsheid en kracht voor hen die het nodig hebben. ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...