Spring naar bijdragen

Zaterdag 8 november 2014


plof

Aanbevolen berichten

Er is vandaag een paar keer over  dromen geschreven en dat past bij de lange droom die ik vannacht had.

Ook gerelateerd aan alcohol en sigaretten.

Ik moest in een paar (school)lokalen lege bierglazen ophalen. Er werd uitsluitend bier gedronken door jonge mensen, maar veel glazen waren niet leeg, soms nog helemaal vol, schuim ingezakt. Het lastige was dat ik niet een hele stapel in mijn arm kon houden omdat er verschillende modellen waren.

Ik was erg geïrriteerd hierdoor en ook dat mensen zo makkelijk met hun geld om gingen.

Zelf ben ik geen bierdrinker, maar ik heb er wel over geleerd bij mijn cursus voor horecavestigingspapieren.

Doordat ik zo de p ... in had, wilde ik een peuk opsteken, maar die had ik niet.

Intussen was ik in een gevangenis bij de vrouwen op bezoek. Hele grote donkere ruimte en ruzie met een dikke zwarte vrouw die gelijk met mij door een deur wilde en dat paste niet.

Kan wel kloppen, ben veel op bezoek geweest in gevangenissen in het Caraïbisch gebied en droom daar nog vaak over.

Uiteindelijk had ik een pakje sigaretten gevonden, maar toen ik het open maakte, bleken ze dik te zijn en gevuld met een soort smeerworst.

Dat was een hele teleurstelling.

Maar vandaag 2 dagen niet roken achter de rug.

Er wordt beweerd dat we zonder dromen gek zouden worden omdat het onderbewuste  dingen verwerkt d.m.v. dromen.

Zou best kunnen kloppen als ik lees hoe vaak mensen hier dromen dat ze weer drinken of een kater hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...