Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 oktober 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Hoi Monster en SoWhat.

Mijn verhaal van herstel lijkt ook niet op de verhalen die op tv komen.

Mijn gebruik was een zeer eenzame zaak, mijn bekering ook en pas in de laatste week van de kliniek (die vanavond even in beeld was) begon ik iets van "samen" te begrijpen.

Ik kom van ver, maar het was geen tv show. En die zou ik ook niet gewild hebben. En nog niet. Het enige wat ik aan de buitenwereld prijsgeef daaromtrent is tijdens bijeenkomsten over voorlichting en informatie. En als ik mijn levensverhaal ergens vertel.

 

De reden dat ik "blij" ben met deze aandacht, die naar mijn mening veel te veel amerikaanse showelementen heeft, is dat straks steeds minder mensen kunnen zeggen dat ze niet wisten dat er een oplossing bestond. Nu wordt duidelijk in dit land dat wiet en bier wel degelijk harddrugs zijn en dat verslaving een ziekte is en geen middel dat je gebruikt. En dat het heel je omgeving, gezin vrienden aantast.

De boodschap is duidelijk: verslaving bestaat, is alom aanwezig maar er is ook een (of meerdere) oplossing!

 

Wat mijn "keerpunt" was, kan ik hier wel eens uit de doeken doen, als ik dat al niet eens gedaan heb...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...