jowan Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hoi Monster en SoWhat. Mijn verhaal van herstel lijkt ook niet op de verhalen die op tv komen. Mijn gebruik was een zeer eenzame zaak, mijn bekering ook en pas in de laatste week van de kliniek (die vanavond even in beeld was) begon ik iets van "samen" te begrijpen. Ik kom van ver, maar het was geen tv show. En die zou ik ook niet gewild hebben. En nog niet. Het enige wat ik aan de buitenwereld prijsgeef daaromtrent is tijdens bijeenkomsten over voorlichting en informatie. En als ik mijn levensverhaal ergens vertel. De reden dat ik "blij" ben met deze aandacht, die naar mijn mening veel te veel amerikaanse showelementen heeft, is dat straks steeds minder mensen kunnen zeggen dat ze niet wisten dat er een oplossing bestond. Nu wordt duidelijk in dit land dat wiet en bier wel degelijk harddrugs zijn en dat verslaving een ziekte is en geen middel dat je gebruikt. En dat het heel je omgeving, gezin vrienden aantast. De boodschap is duidelijk: verslaving bestaat, is alom aanwezig maar er is ook een (of meerdere) oplossing! Wat mijn "keerpunt" was, kan ik hier wel eens uit de doeken doen, als ik dat al niet eens gedaan heb... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 maar genoeg over mij fijne avond nog, welterusten voor later Jen, sterkte en houd je rug recht Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Tot morgen, droog vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik wens jullie ook vast goedenacht, ook droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik meld me droog af. Slaap lekker allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 me too slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik meld me droog af, welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Ik meld me nuchter af voor vandaag. Een bijzondere, goede dag met onverwachte wendingen. Als ik me ervoor open stel, komt het goede gewoon langs en hoef ik het slechts dankbaar te aanvaarden! Prachtig. Mogelijk tot morgen, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Intensieve dag achter de rug. Ben er nog niet uit of ik er happy mee ben. Er is weer van alles omgewoeld in mij. Heeft weer tijd nodig om een plek te krijgen. Nu uitgeput mijn bed in gerold. Morgen weer een nieuwe dag. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden