blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen, Vandaag weer werken. Gedachten verzetten. Koffie staat te pruttelen. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goeiemorgen! Dagpact: Blondie jowan We gaan er weer aan beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen, ik ga wandelen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen...ik ga naar de douche wandelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 En ik duik op mijn fietsje de wijk in. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen lui, ik mag het rustig aan doen vanmorgen. Koffie is inmiddels doorgelopen en de thee is getrokken. Buiten is het nog helemaal donker. Zo te horen is het droog in bijna windstil... We zullen zien. Fijne werkdag voor Blondie en Kabouter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Eline al weer terug van wandelen?Of is haar 'account' gewoon open blijven staan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen, Onrustige nacht achter de rug, regelmatig wakker. Zo begin ik wel vaker aan een nieuwe week. Het zij zo. Ben al een klein uurtje op, dochterlief heeft het eerste uur vrij. Betekent voor mij even rustig en in stilte aan de dag beginnen. Daar gedij ik het beste op. Een normale werkdag vandaag, zal dus hectisch zijn. Heb het allemaal goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen Plof en Kastanje. vervelend dat je zo onrustig slaapt als de nieuwe week moet beginnen Kastanje, wel lekker dat je op je gemak op gang kunt komen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Terug, ja Yvonne dan blijf ik ingelogd want na het wandelen pak ik direct een kop thee...fijn dat ie dan al klaar staat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 En nu douchen en tutten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Klopt Yvonne. Momenten voor mezelf pakken als het kan. En dit is zo'n moment. Ik had ervoor kunnen kiezen om nog een half uur langer te blijven liggen, maar dan was ik in gejaagdheid terecht gekomen. Balans vinden dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Toe maar, de dag begint en jij klimt je bed weer in? Loopschoentjes aan Plof, jas aan , sjaal om en genieten van de ontluikende dag... hupsakeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Eline, ik begrijp dat je elke morgen een wandeling maakt ?? Petje af hoor, dat zou voor mij ook een goede zijn, maar kan het nog niet opbrengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Wekker van dochterlief loopt af, betekent dat ik ga uitloggen. Werk ze en voor de niet werkenden: maak er mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Heb ik ook Kastanje, heerlijk rustig de dag beginnen... dat scheelt de helft bij mij. Mooi begin van de dag Eline, jaren geleden heb ik dat ook gedaan: zodra ik uit bed kwam een uur (hard)lopen buiten. heb het een klein jaar volgehouden. Daarna kreeg ik een baan waarbij ik een stuk vroeger moest beginnen... en dat lopen was niet meer te doen toen... Maar ik vond het heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Fijne dag Kastanje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie walrus, Yogajuf en Kipje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen Sowhat. Had de draad van gisteren even doorgelezen. Heftig wat je vertelde... dat grijpt je aan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Morrege! Dagpact: Blondie jowan Kaboutertje Kipje Dank je voor de koffie Yvonne, mjammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Goedemorgen, Heb een goede nacht gehad, weinig wakker geweest. Alle 5 kids zijn al volop in bedrijf, een nieuwe werkweek wacht......, ik ga snel verder en hoop het droog te houden vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2014 Dagpact: Blondie jowanKaboutertje Kipje Nancy Hier ook slecht geslapen, veel nare dromen, waar dat nou opeens vandaan komt?? Maarrrrr....ik realiseer me dat ik me nog altijd fitter voel zónder kater dan mét, dussss....... het valt allemaal wel mee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden