bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 O Oké Sowhat, ja nu weet ik het weer. Ik heb besloten om dit weekend m'n vlees in boter te bakken doe het nu in olijfolie maar dat is niet te pruimen zeg, wat een bagger zeker de jus. En ik ben toch al zo'n jus mens. Ja zo val ik wel af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 (bewerkt) Misschien heeft die kwaadheid er altijd al gezeten maar heb je het nooit toe durven laten Joop. We werden zo opgevoed dat je nooit maar dan ook nooit je kwaadheid mocht laten zien naar je ouders toe. Je moest respect hebben. Maar als het er eenmaal uit komt raak je het kwijt en komt er echt plaats voor jezelf. Gaan we proberen Akkie. Lijkt een strak plan. 24 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoi Aak eindelijk bijgelezen en 2 porties chili con carne op. Gek hoe ik dan onmiddellijk erna als een pavlovreactie trek krijg in zoetigheid. En ik eet nooit toetjes dus. 10 dropjes dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Ik bak ook al jaren alles in olie, soms olijf, kokos, zonnebloem, rijste olie heb meestal geen boeter meer in huis zelfs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Jopie, je gaat het nog ervaren wat er achter ligt. Voor nu is wellicht waakzaamheid nodig; sommige mensen menen zich alles te mogen, kunnen en moeten permitteren. Jane, hoe was je eerste ervaring met het hospice? Of heb ik nu wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Had ik al begrepen hoor Akkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Nou kanjers ik heb nu ook iets hoor hé. Chocolade mag hoor maar er moet wel 70% cacao inzitten, dus heb ik twee repen gekocht en heb er al een halve inzitten. Ja het is goed voor je. Chocolade met sinaasappelschilletjes. Volgende week nog maar eens flink wat inslaan van dat heerlijk goedje. Kan wel tot St. Klaas blijven zitten wachten maar van die kerel krijg ik toch nooit meer iets. Dat is gekomen toen ik er als kind achter kwam dat het eigenlijk m'n buurman was. Sinds die tijd is ie vreselijk kwaad op me. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Die is niet erg vergevingsgezind Bol. Had ik niet gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hihi wat vind ik toch dat jullie leuk kunnen praten hier!! Morgen eerste dag ZONDER... Ben al strategieën aan het bedenken, steeds wat te doen hebben... Trouwens hier kids uit logeren bij oma en opa, ik aan haard in veranda met laatste glas en sigaretjes (in veranda mag dat als haard brandt, anders rook ik op terras, nooit binnen). Emotionele rollercoaster in mijn hoofd pfieuw Maar zal lukken!! Morgen sluit ik me aan bij het dagpact jan555 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Mary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Sjonge - dagtaak aan het lezen van de dagdraad. Heb ik kipje gemist? Die ging toch vandaag naar de huisarts? Vanmiddag opwekkend soepje gekookt voor zoon die met zware koorts thuiskwam. In de ijskast vond ik een gisteren voor bezoek net aangebroken fles witte wijn - de beste die ik had. Partner tot vanavond laat weg - zou best onopgemerkt - slaap toch als ze thuiskomt - morgen ziet niemand meer wat - en toen de fles op de kop in de gootsteen. Waarom niet bewaard voor echtgenote? Die drinkt bier als ze drinkt. Toen we nog rookten en dronken zat ik aan de witte wijn en Winner shag, en zij aan Trappist en een sigaar. Alleen de Trappist is er nog - omdat ze er vanaf kan blijven. Klinkt erg naar Ma Flodder, weet ik ook wel, maar tegendeel is waar. Zoals ik naar Geer, Goor of Albert klink met mijn witte wijn - en idem. jan555 en Jen reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hartstikke goed Kippie en zorg dat je een volle maag blijft houden hé? En als je kan, trek er dan op uit. Naar vrienden, daggie statten, of kijk of je je aan kan sluiten bij een hobbyclupje, of sporten ook erg goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 oh nou net gekruist Kipje. Sterkte met je laatste avondmaal - qua drank dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoi walrus Heb alles gepost op m'n draadje bij wie is wie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hihi thx walrus! Raar maar waar, drink belachelijk traag, ben ook helemaal niet onder invloed...ben ontzettend veel aan het lezen, kwestie van voorbereid aan de strijd te beginnen! walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Kipje, succes morgen. Goed dat je alvast vooruit kijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Agnieta! Wat bedoel je? :-/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Hoi allemaal, Vanochtend geen tijd gehad me aan te melden, meldt me nu wel droog af... Fijne avond allemaal! Kipje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Goeie, Thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Zie je er erg tegenop Kippie of zeg je ik kijk wel wat er komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Beste mensen, Sinds ik geen alcohol meer drink spaar ik heel wat geld uit. Dagelijks koop ik wel iets leuks of nuttigs voor mijzelf, soms bij de Blokker. Gisteren heb ik besloten om voorlopig niets meer bij de Blokker te kopen. Standaard vragen ze bij het afrekenen of ik ook spaar voor gratis wijnglazen... Goed, wat gebeurt er vandaag? Ik hoor de brievenbus klepperen, er valt iets op mijn deurmat. Ik ben zeer nieuwsgierig aangelegd, dus ga ik gelijk kijken wat er op de deurmat ligt: een uitnodiging voor een wijnproeverij met korting voor leden van de huurdersvereniging... walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kipje Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Agnieta: okay! Auch Roberto...beter spaaractie afwachten voor iets leukers! @Bolletje, ik kijk er eigenlijk naar uit. Dat is het overheersende gevoel. Ben ook klein beetje bang, want als het niet goed zou gaan ivm ontwenning moet ik opgenomen worden. Maar ben heel positief, heb heel veel te winnen en niks te verliezen (behalve dan bezopen avonden...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 Roberto, goede voorbeelden van hoe verweven drank is in het dagelijks leven. Bij veel mensen op het werk komt de "borrel" voor. Dat is ook zo'n ingeburgerd iets. En wat dacht je van "daar nemen we er een op" als er iets te vieren valt? Vandaag een klein stukje in de krant, waar iemand stelt dat als alcohol nu als nieuw product bekend zou worden, het waarschijnlijk verboden zou worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 de meeloopdienst viel mee Gerrit ik ben bijna nergens aan toe gekomen dus. Ergens wel opluchting, maar aan de andere kant zal ik voor mijn eigen gemoedsrust nu extra diensten mee gaan lopen, want die 1e keer moeilijke zorg, doe ik liefst niet alleen. En ik mag altijd de thuiszorg bellen hoor, dus echt paniek erover hoeft niet. Maar er gebeuren mooie en ook heel erge dingen, dus ik ga er hier weinig over schrijven, lijkt me niet integer nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2014 en nu film kijken fijne avond frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden