Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 oktober 2014


jowan

Aanbevolen berichten

Misschien heeft die kwaadheid er altijd al gezeten maar heb je het nooit toe durven laten Joop. We werden zo opgevoed dat je nooit maar dan ook nooit je kwaadheid mocht laten zien naar je ouders toe. Je moest respect hebben. Maar als het er eenmaal uit komt raak je het kwijt en komt er echt plaats voor jezelf. :lips:

 

Gaan we proberen Akkie. Lijkt een strak plan. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, je gaat het nog ervaren wat er achter ligt.

Voor nu is wellicht waakzaamheid nodig; sommige mensen menen zich alles te mogen, kunnen en moeten permitteren.

 

Jane, hoe was je eerste ervaring met het hospice? Of heb ik nu wat gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kanjers ik heb nu ook iets hoor hé. :P Chocolade mag hoor maar er moet wel 70% cacao inzitten, dus heb ik twee repen gekocht en heb er al een halve inzitten. Ja het is goed voor je.

Chocolade met sinaasappelschilletjes. Volgende week nog maar eens flink wat inslaan van dat heerlijk goedje. Kan wel tot St. Klaas blijven zitten wachten maar van die kerel krijg ik toch nooit meer iets. Dat is gekomen toen ik er als kind achter kwam dat het eigenlijk m'n buurman was. Sinds die tijd is ie vreselijk kwaad op me. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi wat vind ik toch dat jullie leuk kunnen praten hier!!

Morgen eerste dag ZONDER...

Ben al strategieën aan het bedenken, steeds wat te doen hebben...

Trouwens hier kids uit logeren bij oma en opa, ik aan haard in veranda met laatste glas en sigaretjes (in veranda mag dat als haard brandt, anders rook ik op terras, nooit binnen).

Emotionele rollercoaster in mijn hoofd pfieuw

Maar zal lukken!!

Morgen sluit ik me aan bij het dagpact

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sjonge - dagtaak aan het lezen van de dagdraad.

 

Heb ik kipje gemist?  Die ging toch vandaag naar de huisarts?

 

Vanmiddag opwekkend soepje gekookt voor zoon die met zware koorts thuiskwam. In de ijskast vond ik een gisteren voor bezoek net aangebroken fles witte wijn - de beste die ik had. Partner tot vanavond laat weg - zou best onopgemerkt - slaap toch als ze thuiskomt - morgen ziet niemand meer wat - en toen de fles op de kop in de gootsteen. Waarom niet bewaard voor echtgenote? Die drinkt bier als ze drinkt. Toen we nog rookten en dronken zat ik aan de witte wijn en Winner shag, en zij aan Trappist en een sigaar. Alleen de Trappist is er nog - omdat ze er vanaf kan blijven. 

 

Klinkt erg naar Ma Flodder, weet ik ook wel, maar tegendeel is waar. Zoals ik naar Geer, Goor of Albert klink met mijn witte wijn - en idem. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Sinds ik geen alcohol meer drink spaar ik heel wat geld uit.

Dagelijks koop ik wel iets leuks of nuttigs voor mijzelf, soms bij de Blokker.

Gisteren heb ik besloten om voorlopig niets meer bij de Blokker te kopen.

Standaard vragen ze bij het afrekenen of ik ook spaar voor gratis wijnglazen...

 

Goed, wat gebeurt er vandaag?

Ik hoor de brievenbus klepperen, er valt iets op mijn deurmat.

Ik ben zeer nieuwsgierig aangelegd, dus ga ik gelijk kijken wat er op de deurmat ligt: 

een uitnodiging voor een wijnproeverij met korting voor leden van de huurdersvereniging...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta: okay!

Auch Roberto...beter spaaractie afwachten voor iets leukers!

@Bolletje, ik kijk er eigenlijk naar uit. Dat is het overheersende gevoel. Ben ook klein beetje bang, want als het niet goed zou gaan ivm ontwenning moet ik opgenomen worden.

Maar ben heel positief, heb heel veel te winnen en niks te verliezen (behalve dan bezopen avonden...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roberto, goede voorbeelden van hoe verweven drank is in het dagelijks leven.

Bij veel mensen op het werk komt de "borrel" voor. Dat is ook zo'n ingeburgerd iets. En wat dacht je van "daar nemen we er een op" als er iets te vieren valt?

Vandaag een klein stukje in de krant, waar iemand stelt dat als alcohol nu als nieuw product bekend zou worden, het waarschijnlijk verboden zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de meeloopdienst viel mee Gerrit

ik ben bijna nergens aan toe gekomen dus.

Ergens wel opluchting, maar aan de andere kant

zal ik voor mijn eigen gemoedsrust nu extra diensten mee

gaan lopen, want die 1e keer moeilijke zorg, doe ik liefst

niet alleen. En ik mag altijd de thuiszorg bellen hoor, dus

echt paniek erover hoeft niet.

Maar er gebeuren mooie en ook heel erge dingen, dus ik

ga er hier weinig over schrijven, lijkt me niet integer nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...