plof Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Goeiemorgen! Hier is het weer prima, fris en een beetje wind maar droog. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Hier veel regen en veel wind vannacht. Nu nog veel wind en erg donker. Las dat Joop het huis helemaal te gek vindt. Ik ga heel hard voor je duimen Jopie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Goedemorgen, Slecht geslapen. Kiespijn. Lijkt wel of ze mijn kaak beurs hebben geslagen. Voordat ik gister naar de tandarts ging, geen pijn. Pfff... En dit kan nog wel een week of 4 aanhouden? Hoop het niet! Afijn, eerst maar eens een bakkie. Dagpact: jowan Agnieta Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Morgen allemaal, Dagpact: jowan Agnieta Blondie Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Vreselijk Blondie, ik zit nu alleen nog met de koude dranken en ' s avonds nog last, viel me vies tegen! De eerste dagen zal je nog wel last houden ben ik bang. Paracetamolletjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 goodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 wat een rust op het forum - itt buiten. Nog een flinke dag voor de boeg en dan onverwachts een rustige donderdag en vrijdag.. Het leven is goed - ik zie althans niet hoe het beter zou kunnen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Hier stormt het zowat, iig zware windstoten, dat wordt met de auto vandaag! Is altijd drama bij school. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Net teruggelezen. Jopie, helemaal blij voor je dat het huis goed aanvoelt. En die check is wanneer het een huurhuis is inderdaad zoals Jaap al aangaf volgens mij alleen een check op inkomen. Zal in ieder geval voor je duimen dat je snel je intrek mag nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Dribbel, ben de nacht op pcm doorgekomen. Nog effe doorbijten dus. Vooralsnog weinig last van kou/warm maar meer een algemeen beurs gevoel wat doortrekt naar mijn linkeroor en hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Nog maar een bakkie en daarna in de benen. Dochter viert kinderfeestje vandaag, dus moeders wordt rond 12 uur uit huis gezet tot 17 uur. Naar de ikea dus zo straks maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Goedemorgen, maar niet gaan wandelen, straks hang ik aan een lantaarnpaal heen en weer te zwiepen... Jopie, duim duim duim x heel veel, als je hulp nodig hebt met verhuizen hoor ik het graag Blondie.....ahhhh auw, oe Fruit, chili con corne omdat het winderig is, Adam voegt toe dat het ook nat is....mag ik veronderstellen dat het hier gaat om wat ze in Noord Holland "na, een lepel jus denk.." maw een natte wind? Ben benieuwd wat Fruit te melden heeft, haha Rapi, sterke vrouw Kastanje, wat kom je sterk over... En alle andere frummers .....bloemetje maar het plaatje wil niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Akelei waarom slaap je niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Dagpact:jowanAgnietaBlondieYogajuf Kruidenthee Goeiemorgen allemaal, Hier ook stormachtig..... Een druk dagje met leuke dingen voor de kinderen. Ook voor mij hoor..ik ga een workshop met ze doen Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Goedemorgen, Hier niets gemerkt van storm vannacht, ik was knock out ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Goeiemorge allemaal, echt herfst, maar ja, het is ook al bijna november. Ik probeer het binnen maar gezellig te maken, mijn geur kaars heb ik aangestoken en op Spotify zoek ik leuke muziek, mijn hond is zn mand weer ingedoken, echt hondenweer ook, maar niet voor mijn hond Joplin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Werk ze kabouter. Hoe is het met clowntje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 O fijn Kabouter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 En dat mag je zijn kabouter! maar ook op jezelf!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Ik heb geen idee wat voor weer het is geweest hier vannacht. Voor het eerst sinds lange tijd geslapen als een blok. Van half elf tot half acht. Ongelofelijk vind ik dat. Nu waait het behoorlijk en regent het. Vandaag voor mij een dagje thuis. Dochterlief logeren, ik heb de boodschappen in huis. Gewoon even kijken wat de dag gaat brengen. Vanavond wel een afspraak. Ja, dat kan nu. Nu dochterlief er niet is. Iemand moet me daar dan wel op wijzen. Ik sta daar zelf helemaal niet bij stil, zo is mijn leven ingericht rond het schema van mijn dochter. Ik ben weer begonnen met een studie. Ik heb al jaren een droom. Steeds maar geparkeerd. Nu de stap genomen om de komende 2 jaar te onderzoeken of het een droom blijft of dat ik mijn droom werkelijkheid kan gaan maken. Betekent wel dat ik de saaie stof eerst in moet, mezelf bijspijkeren heet dat. Niet het leukste, maar ik weet waarvoor ik het doe. Dus vandaag ook maar eens studietijd gaan inplannen. Gisteren kwam ik er in mezelf achter dat ik het weer behoorlijk alleen zit te doen allemaal. Geen hulp vragen, moet van mezelf dan alles weten. Hardop zeggen dat ik het niet meer alleen hoef te doen gaf al opluchting, nu hier nog concrete stappen in ondernemen. Alhoewel, vanavond al een eerste afspraak met iemand om te praten over wat me bezighoudt. Nu eerst maar eens mijn koffie opdrinken en tegelijk bijlezen. Tot later. kruidenthee67 en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Helemaal vergeten ☺️ om jullie een goedemorgen te wensen. Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2014 Bij vind ik leuk bedoel ik gevoel van herkenning.....(kastanje) kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden