Spring naar bijdragen

Woensdag 22 oktober 2014c


plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, maar niet gaan wandelen, straks hang ik aan een lantaarnpaal heen en weer te zwiepen...

Jopie, duim duim duim x heel veel, als je hulp nodig hebt met verhuizen hoor ik het graag

Blondie.....ahhhh auw, oe

Fruit, chili con corne omdat het winderig is, Adam voegt toe dat het ook nat is....mag ik veronderstellen dat het hier gaat om wat ze in Noord Holland "na, een lepel jus denk.." maw een natte wind? Ben benieuwd wat Fruit te melden heeft, haha

Rapi, sterke vrouw

Kastanje, wat kom je sterk over...

En alle andere frummers .....bloemetje maar het plaatje wil niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorge allemaal, echt herfst, maar ja, het is ook al bijna november. Ik probeer het binnen maar gezellig te maken, mijn geur kaars heb ik aangestoken en op Spotify zoek ik leuke muziek, mijn hond is zn mand weer ingedoken, echt hondenweer ook, maar niet voor mijn hond Joplin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee wat voor weer het is geweest hier vannacht.

Voor het eerst sinds lange tijd geslapen als een blok. Van half elf tot half acht.

Ongelofelijk vind ik dat.

Nu waait het behoorlijk en regent het.

Vandaag voor mij een dagje thuis. Dochterlief logeren, ik heb de boodschappen in huis.

Gewoon even kijken wat de dag gaat brengen.

Vanavond wel een afspraak. Ja, dat kan nu. Nu dochterlief er niet is.

Iemand moet me daar dan wel op wijzen. Ik sta daar zelf helemaal niet bij stil, zo is mijn leven ingericht rond het schema van mijn dochter.

Ik ben weer begonnen met een studie. Ik heb al jaren een droom. Steeds maar geparkeerd.

Nu de stap genomen om de komende 2 jaar te onderzoeken of het een droom blijft of dat ik mijn droom werkelijkheid kan gaan maken.

Betekent wel dat ik de saaie stof eerst in moet, mezelf bijspijkeren heet dat. Niet het leukste, maar ik weet waarvoor ik het doe.

Dus vandaag ook maar eens studietijd gaan inplannen.

Gisteren kwam ik er in mezelf achter dat ik het weer behoorlijk alleen zit te doen allemaal. Geen hulp vragen, moet van mezelf dan alles weten. Hardop zeggen dat ik het niet meer alleen hoef te doen gaf al opluchting, nu hier nog concrete stappen in ondernemen. Alhoewel, vanavond al een eerste afspraak met iemand om te praten over wat me bezighoudt.

Nu eerst maar eens mijn koffie opdrinken en tegelijk bijlezen.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...