eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Goedemorgen, na een wandeling even koffie gedronken op centraal station....de wandeling terug ging op de koffie heel snel.. Morgen toch weer mn bosroute... gister niet op het forum geweest op een of andere manier was ik vreselijk aan het balen, het gemak waarmee vrijdagavond een kennis teveel drinkt, ik mag rijden.... het past op een of andere manier niet bij mijn "schone" leven....tja
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Agnieta, fijne dag Jootje, happy birthday Kabouterje gaat een dagje met Clowntje op pad kan het kloppen dat Suikertje al een paar dagen spoorloos is als in niet op het forum? Jootje reageerde hierop 1
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 En van Jopie's bericht word ik weer helemaal rustig.....ik ga ook maar eens even bij mezelf blijven....
lady jane Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 goeiemorgen frummers en ik ga, geheel tegen eigen principes in, vandaag naar de sauna. Drukke week gehad, dus de rustige dagen daar zijn zonder mij verlopen(daarom bleven ze ook rustig). En ik lever een bon in voor een gratis toegang in januari, dat mag morgen al niet meer. Ingewikkelde regels hoor om mensen binnen te lokken, maar het werkt wel.haha Nu maar hopen dat niet honderden mensen op hetzelfde idee komen, want dan wordt het stressen i.p.v. ont.
An Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje, PROFICIAT  Fris, fit, lekker geslapen ... en heb zin in de dag. Wens ik iedereen toe Jootje reageerde hierop 1
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Goedemorgen, Uitgeslapen. Klaar voor een mooie dag. Lucht is blauw hier, dus zo maar in de benen richting strand. Maar eerst een bakkie. Dagpact: jowan Kaboutertje Tatum Blondie
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje, gefeliciteerd en nog vele droge jaren. An, goed bezig! Jootje reageerde hierop 1
plof Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie
plof Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Op gang komen is na uitslapen een probleempje. Eerst maar eens onder de doesj. Fijne dag iedereen. Later
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Vandaag de veertiende dag. Ik ben weer wat laat wakker geworden. Vannacht slecht (in)geslapen, had buikpijn. Tegen vijven opgestaan en zitten overgeven, toen was de pijn weg en kon ik in slaapvallen.. Al veertien dagen geen last meer van gehad, daarvoor wel regelmatig. Maagproblemen of zoiets.  Dagpact: jowanKaboutertje TatumBlondie Roberto
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Die maagproblemen (pijn , brandend maagzuur) verdwijnen, zodra ik overgeef. Sowieso heb ik na iedere maaltijd een beetje last, gaat dan vanzelf over. Koffiedrinken is denk ik niet goed, misschien moet ik op thee overstappen. Drop (met zoethout) werkt ook wel een beetje.
wimmelt Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Goedemorgen  Hier schijnt de zon nog, zal niet lang meer duren. Geslapen als een os! Gelukkig ben ik weer op het juiste pad. Gister niet gedronken en vandaag ook niet van plan! Heb nog geen refusal geslikt (durf nog steeds niet), maar ben blij dat ik het in huis heb als stok achter de deur vooreerst. Denk er morgen één te gaan nemen. Voor vandaag:  Dagpact: jowanKaboutertje TatumBlondie Roberto Wimmelt  Ga goed mensen!
wimmelt Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Perpermunt thee is goed voor je maag Roberto.
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb even zitten googelen op maagklachten (maagvliesontsteking / brandend maagzuur). Moet ik eigenlijk niet meer doen, want alles wat ik lees over ziektes lees krijg ik gelijk last van. Â Voornaamste oorzaak: koffie en roken. Ik rook als een ketter en drink nu meer koffie i.p.v. alcohol. Moet inderdaad maar overstappen op (mint)thee. Vond toevallig onlangs een pakje terug in mijn keukenkastje. Thee vind ik ook lekkerder dan koffie. Koffie drink ik alleen om wakker te worden. En nu ook vanwege de 'libriumkater'. Â Stoppen / minderen met roken is wat moeilijker. Zeker nu ik zonder werk thuis zit. 19 oktober 2014 bewerkt door Roberto
eline Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Roberto je mag wel uitkijken dat je geen maagzweer krijgt probeer maar te stoppen met heel veel koffie...
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Eline, Â Ik zat op 3 a 4 kopjes koffie 's morgens. Nu 6/7/8 kopjes per dag. 's Avonds drink ik een kopje thee. Ik wil het terug brengen tot 1 of 2 's morgens.
nancy Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Jootje, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!! Â Fijne dag!! Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Jootje reageerde hierop 1
huttula Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Roberto..14de dag...mooi man Begin is er Focus op waar je op wil focussen...ADB worden Zelf ken ik dat ook...sloten koffie drinken...snaaien Het compenseren Dronk in begin heel veel alcoholvrij Het werd na mate steeds minder. 1 per dag moest ik hebben anders klopte het niet...was mijn dag niet compleet Afgelopen jaar steeds vaker aan de fruit alcoholvrij... Nu pas....gaat eigenlijk best vanzelf pak ik sinas..1 blikje einde dag. Rare is ..kan een fles sinas neerzetten....maakt mijn dag niet compleet Maar dat blikje met sinas doet het hem... Raar hoe het hoofd onbewust overal mee bezig is....terwijl ik eigenlijk al weet dat het niks toevoegd Ik heb weleens geforceerd om te stoppen met blikjes drinken Was ik niet blij mee...werd ik niet blij van Dus ja en zo ging het ook met koffie....van sloten koffie naar 4 bakken en ook nog nee kunnen zeggen Omdat het niet meer smaakt Niks hoeft tegelijk....adb is het belangrijkste Adb is ook gewenning...en gewenning heeft tijd nodig
huttula Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Fijne dag..nog Sterkte en succes voor wie het nodig heeft Wat vandaag niet lukt..lukt misschien morgen Geef jezelf niet op...twijfel niet aan jezelf Je kan mee als je denkt
Roberto Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 (bewerkt) Akelei en Huttula, Â Overstappen van koffie naar thee is denk ik niet zo moeilijk. Ik drink ik wel af en toe een glas water. Â Stoppen met roken is veel moeilijker. Ik ben nog maar net gestopt met alcohol. De librium moet ik nog verder afbouwen. Â Niet alles tegelijk doen. 19 oktober 2014 bewerkt door Roberto
huttula Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 Klopt roberto...ik kreeg dit advies ook...niet alles tegelijk En dat werpt zijn vruchten af En librium afbouwen langzaam...gaf mij zekerheid dat ik zelf gestopt kon blijven met drank en librium
bolletje Geplaatst 19 oktober 2014 Rapport Geplaatst 19 oktober 2014 koffie is inderdaad niet zo goed voor een hele hoop dingen, zeker als je je al wat gejaagd voelt. Ik drink s' ochtends een bakje en dat is genoeg voor heel de dag. Verder drink ik altijd bubbeltjes water met wat aanmaaklimonade omdat ik gewoon water niet lekker vind.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden