Skip Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik beloonde mezelf door al het geld wat ik normaal "opdronk" op te sparen en nu staat er een piano in de kamer. Tot irritatie van de buren .....die hebben liever dat ik drink dan hou ik me tenminste gedeisd plof en walrus reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Herkenbaar verhaal Skip. Alleen hoefde niemand mij over te halen, dat deed ik zelf wel Oh en een piano heb ik ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Het Monster op stal, Monster? Of de winter door? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Oh en dagen tellen deed ik ook. Ergens ben ik daarmee gestopt. Nu tel ik niet echt, maar ben me wel bewust van het aantal maanden en vergeet mijn stopdatum ook niet. Dat zie ik op het Jaarpact trouwens ook bij een aantal echte oudgedienden, die al jaren droog staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Hoi Kappie, volgens mij ga je goed. Klopt toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 hoi MG............... ff tel. tussendoor............... nee de Monster staat nog niet op stal want zondag wordt er een lange toerrit gereden door grote Monster en kleine Monster (jaja, mijn dochter rijdt óók Monster) Monster gaat pas op stal vanaf de eerste pekel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 dan gaat zij de huiskamer in want de garage vind ik te vochtig 's winters (niet mijn dochter dus, maar mijn Monster) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Monster, zondag een zonnetje en niet koud. Ik hoop dat jullie het droog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Kaboutertje, misschien valt het morgen wel mee als je goed slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ploffie, als het maar werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 ik heb hekel aan nat asfalt, maar zondag gaan we niet stoer doen................één van ons tweeën heeft pas een maand het rijbewijs A dus rustig rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik ga opslomen, beste mensen. Goede nacht voor iedereen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Deze dag is voor mij minder moeilijk geweest dan gisteren. Kohtje heeft in zijn onderschrift: er zijn goede en leerzame dagen. Nou, ik zag er geen goeds in en geen uitdaging en geen leerzaam item gisteren. Vandaag heb ik lering getrokken uit gisteren..............en per ongeluk was het een minder moeilijke dag. En zo werd een moeilijke dag toch nog een leerzame dag. En nou lekker droog naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Ik meld me weer nuchter af voor het dagpact. Lang niet alles gelezen en niet op alles gereageerd.... Wellicht tot morgen, Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Slaap lekker allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Goed Kappie! Wanneer ben je weer thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2014 Mooi om te horen Kappie en goede plannen. Zet hem op! Fijne week bij je dochter straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden