blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Heerlijke uitspraken Kaboutertje! Grijns nu van oor tot oor. Mijn zoon is autistisch. Hij kon vroeger ook zulks gevatte dingen zeggen! En dan was hij vol verbazing als ik het uitschaterde... Hij bedoelde het bloedserieus! plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ploffie, natuurlijk moet je proberen binnen de gestelde tijd je opdrachten in te leveren. En er echt de tijd en aandacht aan besteden, die dat vraagt. Afraffelen heeft volgens mij geen enkele zin. Ik heb tijdens mijn internetcursus een paar maar aangegeven, dat ik meer tijd nodig had. Ik geloof eenmaal omdat ik druk was met andere dingen en tweemaal omdat het een onderdeel was, waar ik gewoon niet mee klaar was binnen de dagen die daarvoor stonden. Het tempo van zo'n cursus zal afgestemd zijn op gemiddelden en vrijwel niemand is gemiddeld. Wijfie, dat weet je toch van te voren dat drank geen oplossing is in zo'n situatie? Trouwens, in welke situatie wel? Jammer dat je er toch weer bent ingestonken. Wel goed dat je het hier vertelt en meteen de zaken weer oppakt. Hup! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Oké, en door... Mijn champignons wassen ipv borstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 @Wijfie, gebeurt mij ook zo vaak, gewoon doorgaan, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Fijne zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 MijnGerrit, Voorlopig blijf ik nog in dagen tellen. Dit was mijn plan, heb ik eerder ergens geschreven: 1. Eerste week minderen met alcohol / oxazepam (is een beetje gelukt) 2. Tweede week (ma-zo) stoppen met alcohol m.b.v. librium (is gelukt) 3. Derde week e.v. die librium weer afbouwen (begin ik morgen mee) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 @Ploffie - nou lekker dan …. ik lees je bericht net, na ruim een uur te hebben staan friemelen en fruttelen met een mesje, keukenpapier en een tandenborstel. Het waren een halve kilo hanenkammen en van die blauw-groen uitgeslagen boleten. Nu ik dit weet zeg ik, nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Vanmorgen heb jij toch je Refu weer geslikt, Gipsy? Lijkt me dus reden genoeg om niet te gaan drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Gipsy, weet je wat de aanleiding van je trek op dit moment is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Nee nee trappen we niet in hé Gipsy? Drinken brengt je verder in de problemen en geeft je morgen een rotgevoel. Zit me maag vol met lekkers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ploffie, ik lees dat je een online cursus doet - ben helemaal vergeten je te zeggen dat ik die ene van Coursera die jij een paar maanden geleden had aangeraden, Babyboomers, Alcohol & Drugs, heb afgerond én mijn certificaat heb behaald. Heb niet enorm veel geleerd, maar was echt leuk om te doen. Daarna nog 2 interessante cursussen gevonden en aan het volgen. Gips, blijf maar schrijven. Je kan nu toch niet drinken. Wat zijn je plannen voor de rest van de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Goedemiddag. Naar mijn idee is het glas zover weg als je overtuigingen erover. Als je, ook na lange tijd, weer gedachten krijgt die een voor jou ongewenste kant opgaan, wordt het tijd om de onderliggende overtuigingen te onderzoeken en te weerleggen. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Gipsy! Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Gypsy25 ik ben vandaag ook met de refusal begonnen. We moeten even een paar dagen doorkomen. Maar verzin het niet om te drinken, want dat is half dood gaan. Het spul zit zeker een week of twee weken in je bloed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Kinderen komen onverwacht eten. Hartstikke leuk. Gelukkig is 's lands grootste kruidenier om de hoek en geopend. Italiaans wordt het. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Gezellig PM! Is dat om je vier maanden te vieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Goedemiddag beste mensen, Hier een droog weekeinde achter de rug. Wat ik al verwachtte, gebeurde gisterenmiddag ook. Had een huishoudadresje gehad, en was behoorlijk moe daarna. Een uur later zou ik naar lat-ex gaan. De kast met wijn, die hij daar heeft doemde weer op. Zag mezelf zitten, met een heerlijk ontspannend glas wijn. Benen op tafel, en eens lekker aan de glaasjes. Moeheid, zou als sneeuw voor de zon verdwijnen, en de zorgjes ook. Heb mezelf toen radicaal bij m'n lurven gepakt, Ben eerst een kwartiertje op de bank gaan liggen, om uit te rusten, Daarna gaan lopen, naar lat-ex , stevig doorgestapt, in een wandeling van dik een half uur. De trek eruit lopen, en de moeheid niet als smoes gebruiken. Daarna, voelde ik me goed. ook vandaag, heel veel gelopen. Dus mensen, jezelf aanpakken, helpt echt. Nu toch ook wel een beetje trots hoor. En ook voor mij, dag 7 vandaag, Net als Roberto, Vol, en Meedoen. Kijken wie er het langste vol houdt plof en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Veel plezier ProudMary ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Zo hier een beetje vroeg gegeten. Had honger Een kop soep met brood. Belegd met hard gekookte eieren. Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Heb ook al gegeten Bollie, 2 boterhammen, met vegagehakt ,kastanjechampions,ui,tomaat en verse kruiden. Vanavond nog een grote bak vivit, met heel veel aardbeien. En nu even een kopje groene thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Doe mij ook maar een bakkie Rapi. Drink eigenlijk nooit geen thee. s' Ochtends een bakkie koffie en verder veel bubbeltjeswater met aanmaaklimonade. Wel de goeie hoor. Hé wat goed dat je het droog gehouden hebt. Voor mij blijf je toch een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Bakkie thee komt eraan hoor Bol (Kan helaas geen plaatjes plakken, maar dat denk je er dan maar bij ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Haha Gerrit, volgens mij hebben ze geen idee van de exacte datum. De lasagne staat klaar, alleen nog de oven in. Rapi, bedankt. Goed dat je jezelf hebt aangepakt. Trots mag je zeker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 Ik doe ook een bakkie thee mee... Hele dag al koud, tot op het bot. Hier ook al gegeten. Couscoussalade! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 meteen bij thuiskomst een grote portie aard. in de actypan gedaan en net lekker opgesmikkeld met knoflooksaus. vlees en groenten komen wel later op de avond. nu eerst mijn toetje; een doosje Aussie bonsbons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2014 vertel mij wat Sowhy ik ben ze dik een week kwijt geweest heb met dochter heel het huis doorzocht de jaardag ging voorbij zonder bonsbons en nu vind ik ze in de groentela! Nou ja vond, ze zijn al 3/4 op. benieuwd of die groentetjes nog opkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden