Gast Gipsy25 Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goedemorgen Ik droomde dat ik ging emigreren naar Caribisch gebied in een luchtballon. Was alleen m'n tandenborstel vergeten. Dagpact GIPSY!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goedemorgen frummers. Gipsy en plof al weer weg... Eerst maar even koffie en thee zetten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Oeh, klinkt niet goed Agnieta, blijf wel een eindje uit je buurt dan, beterschap... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen Kabouter. Las dat het een stukje beter gaat met kindlief, das mooi nieuws. Hoop dat je goed hebt geslapen. Zag ook dat Suiker weer thuis is. Even tussendoor in principe om straks weer terug te gaan, maar als het aan Suiker ligt permanent ... lees ik het zo goed suiker? Hoop wel dat ze daar je post doorsturen, gisteren weer eentje op de bus gedaan Maar hartstikke fijn dat het zo goed met je gaat Suiker. En jaaaaa... de levensbeschouwelijke manier van doen moet je wel liggen inderdaad. Agnieta, vandaag dus de begrafenis dan. Sterkte, tenminste, als het lukt, want je zult waarschijnlijk griep hebben..... en kotsend daar aanwezig zijn lijkt me ook niet gewenst... 9 oktober 2014 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Ik moet er vandoor luitjes. Maak er een mooie dag van. Sterkte voor wie het nodig heeft. Dag dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Dagpact; Gipsy Agnieta Kaboutertje Nancy Goedemorgen allen. Kaboutertje, ik hoop dat je idd vandaag zijn bruine oogjes weer mag zien, zou fijn zijn! Agnieta, sterkte vandaag, zijn geen leuke dingen. En dan nog ziek ook, pfff... Goed om Suiker weer te lezen. Het is mijn ervaring ook, dat je angsten verminderen/verdwijnen, als je stopt met alcohol. Tijdens het bloedonderzoek van de Jellinek is men erachter gekomen dat ik een te snel werkende schildklier heb. Gevolg: snel zenuwachtig, vaak gespannen, snel geïrriteerd en last van angsten. Heeee, that"s me!! Nu krijg ik er medicijnen voor en het lijkt dat het werkt. Goh, had me jaren van therapie gescheeld als men hier eerder achter gekomen was, maar ik ben zo blij! Ik hoo dat die medicijnen echt hun werk doen. Morgen weer naar Amsterdam voor een vervolg-bloedonderzoek. Hoop dat mijn leverwaardes gedaald zijn. Vandaag één maand droog, het begin is er weer, ik heb er weer vertrouwen in. Het wordt al weer wat gewoner om niet te drinken, gelukkig. Ik kom hier nu al weer 4 jaar en ben bij elkaar 29 maanden droog geweest. Nu is er het beginnetje weer en denk dat die terugvallen nodig waren. Het doet me nu beseffen dat ik echt geen weg terug meer wil. Done. Ik ga deze dag vieren. Desnoods in mijn eentje. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) Goede morgen Dagpact; Gipsy Agnieta Kaboutertje Nancy Albert Sterkte en beterschap Agnieta Fijn Kabouter fijne dag 9 oktober 2014 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 En nu op weg naar mijn werk, vanmiddag teambuilding, we gaan het stadje waar ik woon onveilig maken. Zó niet mijn ding, dit. Naja, de dag zal wel omkomen en misschien valt het mee. We beginnen in een kroeg en eindigen er ook....dat wordt icetea voor mij. Fijne dag allen, laterssszzzz Nog even: hoi Albert!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Mogge Mooi nieuws van je kleine mannetje..kabouter Suiker..je klinkt heel sterk. Dribbel succes...je bent perfect zoals je bent..dat maakt je een byzonder mens. De rest zijn jou gedachtes Ieder sterkte..succes wie het nodig heeft Ik ga naar yin yoga...heb ik weer ff nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) . 20 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Ik ook niet , Ploffie Tis zeker geen straf, yin joga Tis een rustige vorm...healing...energie Het doet me goed en daar gaat het om Nancy..mooi begin 29 maand van de 4 jaar geen slechte score En nu je weet dat het schildklier is...een oorzaak..zal dit ook wel de nodige rust geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) Goeie morgen kanjers, Aggie sterkte vandaag Kaboutertje pas maar op, dadelijk ben je je manneke met z'n bruine ogen kwijt aan de verpleging Vannacht gedroomd dat ik een flinke stroomstoot kreeg, ik schrok er wakker van zo echt was dat gevoel . 9 oktober 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goedemorgen, Gisteren zo moe na een lange dag werken en scholing dat ik zodra ik thuiskwam vrijwel direct mijn mandje in ben gedoken. Net globaal teruggelezen. Jane, sterkte meid! Kaboutertje, super nieuws. Suikertje, welkom terug. Nu eerst koffie, en zo naar therapie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goede morgen Dagpact; Gipsy Agnieta Kaboutertje Nancy Albert Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goedemorgen beste mensen, Vandaag een hele dag vrij Heerlijk! Gisterenavond op verjaardag, zonder al te veel moeite droog gehouden. Vandaag dag 4. Agnieta, Sterkte op de begrafenis, Blondie, Lekker uitgeslapen nu? Moet ook wel he, als je naar therapie moet zo. Kaboutertje, Hoop voor je dat je mannetje nu zienderogen opknapt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goede morgen Dagpact; Gipsy Agnieta Kaboutertje Nancy Albert Blondie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen, Succes vandaag Nancy. Ik denk dat je nu wel zo ervaren bent in dergelijke 'sociale' omgevingen dat je het aankunt. Jouw verhaal geeft mij weer inspiratie en herkenbaarheid. Heb de zoveelste cyclus van 'stoppen/uitglijder/terugval/ontkenning/besef/terug naar stoppen' ook zo vaak meegemaakt, dat ik daar al moe van wordt en nu een gelukkige stopper ben. DAGPACT:GipsyAgnietaKaboutertjeNancyAlbertBlondie Rapilos Joris 9 oktober 2014 bewerkt door Joris Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Goed geslapen, rapilos. En nu rap in de benen voor mijn therapie. Laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 goeiemorgen frummers. hier de hele nacht door koortsaanvallen gehad. Dat was toch wel dik 15 jaar geleden. Wat zal ik gezond zijn weer waarderen! Nance je 1e maand weer en nu vallen de puzzelstukjes, dus wie weet kan de knop nu definitief om meis. Agnieta sterkte! en Suiker, ik zou de Antroposofen toch het programma maar af laten maken. Probeer maar door de dogma's heen te kijken het gaat om jou en je nuchter zijn! en kaboutertje, geniet van je zoontje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 Zo hier weer aan de slag. Vandaag weer een gedeelte van het terras uitgraven. Later mensen. En we houden het gewoon droog met z'n allen. Doen we niet moeilijk over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2014 DAGPACT:GipsyAgnietaKaboutertjeNancyAlbertBlondieRapilosJoris jowan, die wat ziekjes is vandaag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden