jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goeiemorgen! Dagpact: jowan Die nu eerst aan zijn vroege rondje begint. Tot over een uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Sluit me bij jou aan jowan. Koffie. Dagpact : jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Ik duik de wijk in. Lange dag. Tot vanavond misschien nog even. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen, Slechte geslapen; zit nog als een halve zombie op de bank. Helaas kan ik niet terug naar bed als dochterlief naar school is. Er komt tussen 8.30 uur en 12.00 uur een onderhoudsmonteur voor de cv-ketel. Dan eerst maar koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen, hier geveld door verkoudheid, hoofdpijn, gister veel geslapen, het schijnt rond te gaan, dus uitzitten maar Blondie alweer op haar fiets, dat het maar droog is daar Jowan aan de wandel? Grote kop thee met honing en zweten maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen allen Dagpact : jowanBlondie Nancy Hier al aan de administratie, kan nog net voordat ik naar mijn werk ga. Even een kopje koffie erbij pakken... Vind ik leuk "Geef mij Kal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Beterschap Eline!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Is er al koffie? Zin in. Net terug van mijn vroege dagelijkse rondje, heerlijk fris buiten. Er lijkt regen aan te komen. Soms verbeeld ik me dat ik dat kan ruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goede morgen Dagpact : jowanBlondie Nancy Agnieta Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 goedemorgen allemaal, slapen gaat slecht met jicht. Als iemand naar mijn voet kijkt begin ik al te jodelen. Nu toch maar strompelen naar het werk - gelukkig is de auto een automaat. Blij zijn met kleine dingen want een koppeling intrappen zou me niet lukken. Vandaag dag 33, ik voel me in hoofdlijnen wel frisser en lichter, maar vind nu dat ik wel een beloning (miraculeuze verdwijning van de pijn) verdiend heb. Genoeg gejammerd. Allen met koorts en zieke kinderen: heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 En off to work.. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen allen, Draadje terug gelezen van gisteren, MG , jij ook uit je slof geschoten? Kan het me haast niet voorstellen, je komt altijd zo wijs en rustig over. Altijd zo weloverwogen de dingen zeggen en zonder oordeel.....! Heb ik bewondering voor, is waar ik naar toe aan het werken ben..;-)) Gipsy, schrok wel van je bericht dat je wat wijntjes had gedronken. Wel fijn dat je er tevreden mee bent dus wie ben ik om er wat van te vinden maar ik maak me stiekem wel zorgen en wilde dat toch even melden. Goede dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Ietje, dag 3! Zet hem op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goeie morgen mensen Ik hoop dat we vanavond hier goed bericht kunnen lezen Kaboutertje. Dat zou fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Mogge Soms floept er wat uit wat niet zo handig of niet op zijn plaats is. Soms lopen de emoties op. Kan..als dit niet goed voelt is er altijd nog een sorry Deze word vaak wel geaccepteerd en geeft jezelf weer een ietwat gerust gevoel Werkt bij mij zo... En de waarheid kan ook vaak hard wezen...maar mag ook gehoord worden Eerlijkheid duurt het langst Fijne dag,maak er wat van Sterkte en succes wie het kan gebruiken Kastanje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen allemaal, Vanavond een verjaardag, dus voor de zekerheid op het dagpact vandaag! Dagpact; jowan Blondie Nancy Agnieta Albert Kaboutertje Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 (bewerkt) Goedemorgen Echt herfst Nog steeds ontkomen aan verkoudheid, terwijl om me heen iedereen met loopneuzen en rode oogjes rondstrompelt. Beterschap voor alle zieken en half zieken! Dagpact; jowan Blondie Nancy Agnieta Albert Kaboutertje Rapilos Wimmelt Mooie droge dag allemaal! 8 oktober 2014 bewerkt door wimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen frummers, schandalig lang geslapen hier. Eerst maar snel een bakkie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 hahahaha, onder Nancy's eerste berichtje staat een link 'vind ik leuk' Als ik er op klik krijg ik : Sorry, je hebt geen toestemming daarvoor! [#10126]Je voorgelegde reputatie kon niet bewaard worden omdat het niet voorzien was van alle nodige informatie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Nou, nog even lekker terugkruipen dan Ietje. Ik ga hier aan de slag. Zal tijd woorden ook hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 En dat zijn we niet gewend van yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Goedemorgen allemaal! Is het bij jullie herfstig? Hier schijnt de zon :-) Helaas weekpact niet gehaald, maar gelukkig is er nog het dagpact. Ik wens iedereen een mooie dag! Dagpact; jowan Blondie Nancy Agnieta Albert Kaboutertje Rapilos Wimmelt Ietjefietje Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 @Agnieta: Goeie zaak, stoptober! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Een echte roker zonder vloei, agnieta Is mij 1 keer overkomen...krantepapier..errug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 Hahaha.....dat zou ik ook gedaan hebben Hut, maar ik ben in 2001 gestopt met roken! Zo blij om!! En nog denk ik er wel eens aan......maar ik ben wel zo'n zeikerd van een stopper dat ik het nu ongelofelijk vind stinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden