jowan Geplaatst 7 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Ik meld me weer droog af na een enerverende dag die er geen had moeten zijn. Afscheid nemen van een lieve hulpverleenster na anderhalf jaar valt me lastig. Je bouwt toch een band op. Pas thuis kwam de nattigheid. Op weg naar huis, een ritje van een half uur, een aanrijding, dus de reis duurde vier uur..... En een hoop jong volk maar kwebbelen giebelen en luidruchtig zijn terwijl er daarnet een mens (waarschijnlijk twee) waren omgekomen. En dat was omgeroepen.... Dat valt me lastig dan. Ik probeer het morgen weer.. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 slaap lekker morgen: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Zonet ontfriend op facebook (door iemand die ik niet in het echte leven ken). Eerst stuurde ze een berichtje "x, ik denk niet dat we bij elkaar passen". Maar dat ik mocht pb'en als ik haar "NODIG" (sic) had. Huh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Enfin, ik hoef niet per se te begrijpen wat er aan de hand was. Kende het mens amper. 'k Ga maar eens toegeven aan moeheid. Sjnurk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Ja hoor, volle maan en m'n schoonmoeder is weer op pad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2014 Kom me even droog afmelden, morgen voor d7. Voel me lekker in mijn vel nu. N proberen te slapen morgen vroeg op en nog even leren voor de toetsdag morgen op mijn werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden