Spring naar bijdragen

Woensdag 1 oktober

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Dat is dood bier ja.

Ja dat is goor idd. Maar ik dronk het wel 'gewoon' als ik even niet meer had

om vervolgens nieuwe te halen.

Ik weet het niet mensen, jullie moeten het zelf weten, maar persoonlijk heb ik er geen zin in om mijn drankmisbruik tot in detail uit te meten. Ik wil het niet lezen, en ik ben op mijn "prestaties" absoluut niet trots. Van mij ga je zulke verhalen niet horen, ik sta aan de andere kant van de scheidslijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het niet mensen, jullie moeten het zelf weten, maar persoonlijk heb ik er geen zin in om mijn drankmisbruik tot in detail uit te meten. Ik wil het niet lezen, en ik ben op mijn "prestaties" absoluut niet trots. Van mij ga je zulke verhalen niet horen, ik sta aan de andere kant van de scheidslijn...

Weet je, ik ben zover dat ik er heel hard om kan lachen en als je om jezelf kan lachen, houdt dit ook in dat je stappen durft te nemen om iets te bereiken in het leven, zonder daardoor vroeg of laat te veranderen in een stresskonijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat het tot nu toe vandaag Albert?

vreselijk, ik heb het niet eens geprobeerd.

Heb enorm respect voor jou, het is jouw zoon.

Van mij is niet eens stiefzoon.

Ik haat mezelf, en weet je? ik had vanmorgen om 11.00 uur al de trek in drank.

En dat heeft dan weer met mijn werk te maken.

Ik wil niet alles hier neerpennen.

Had zelfs een afspraak gemaakt met mijn maatje.

Ben waardeloos toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jowan, ik bedoelde niks verkeerds daarmee..

Misschien kunnen we er nog eens op terug komen dan?

Ik wil niemand een rotgevoel geven, daarom zijn we hier niet, toch?

Agnieta, daar wil ik zeker wel over verder praten. Maak je ondertussen geen zorgen, ik heb er geen rotgevoel van, no way. Misschien niet helemaal duidelijk: ik wil niemand voorschrijven wat ze hier wel of niet te schrijven hebben. Ik geef alleen mijn mening dat het niet zo mijn ding is en dat kan ik onderbouwen. Geen zorgen daar komen we hier niet voor. Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je voelt je waarschijnlijk waardeloos, je bent het niet Albert. Dat vind ik wel een belangrijk verschil.

Door te drinken, en misschien wel ook door andere dingen te doen dan je je had voorgenomen. Ik was

daar ook een kei in als ik eenmaal dronk stede ik alle vervelende dingen tot morgen uit. En zo

kwamen er steeds meer vervelende dingen die ik nog moest en kreeg er steeds minder zin in

omdat ik ze zo lang j=had laten liggen. En dan ging ik al dingen verzinnen dat mensen mij daar weer

op zouden aanspreken en daar had ik geen zin in, dus deed ik maar weer niets.

Nou ja weer drinken dan, dan was het weer even goed. Maar ik ging me ook waardeloos voelen.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

sjonge wat veel weer vandaag

hier ook kommer en krisis/kwel

naar weinig mensen kunnen mij

in paniek krijgen, kinderen en exgenoot nog wel.

gelukkig taal ik niet naar drank

en val ik ondanks snoepen nog af ook

dus ik ga ook dit weer aan

en aankunnen.

soms ben ik versteld van hoe ik ben gegroeid

ook op de weegschaal ja ;) , de laatste jaren.

zoon zou trots zijn (is er lekker veel van je)

ik lees veel zwaarte momenteel

heb nog gekeken, maar volle maan

nog 1 week wachten.

1e kwartier nu, dat wel

maar of dat iets zegt? mij niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me ook weer droog en nuchter af voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag als God belieft.

In tegenstelling tot gisteren had ik vandaag een superdag, lekker gewandeld en heel veel gepraat met mijn beste vriendin, ik had lekker gekookt en nu een beetje bijgelezen en ik val zo om in mijn bed. Ik slaap voordat ik het kussen raak, denk ik.

Welterusten en tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook als de goden er geen zin meer in hebben zal het leven op aarde denk ik gewoon zijn gang gaan.

Agnieta, ik las een paar mooi stukjes van je. Hoe je ervaart hoe je zoon zijn eigen weg gaat.

En nog wel meer hoor, maar deze wilde ik gewoon even noemen.

Slaap lekker.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

'k Ga zo mijn bed in, maar nog even hier voor wijfie.

Mijn situatie is geheel anders natuurlijk, maar ik herken soms wel iets. Zoals: proberen je grenzen te onderscheiden terwijl iedereen zich alleen om je partner druk maakt.

Ik heb nogal drastisch beslist om mijn verantwoordelijkheid heel klein te maken, en veel sympathie levert dat niet op.

Moeilijk.

Slaapwel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...