plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Dat is dood bier ja. Ja dat is goor idd. Maar ik dronk het wel 'gewoon' als ik even niet meer had om vervolgens nieuwe te halen. Ik weet het niet mensen, jullie moeten het zelf weten, maar persoonlijk heb ik er geen zin in om mijn drankmisbruik tot in detail uit te meten. Ik wil het niet lezen, en ik ben op mijn "prestaties" absoluut niet trots. Van mij ga je zulke verhalen niet horen, ik sta aan de andere kant van de scheidslijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Ik weet het niet mensen, jullie moeten het zelf weten, maar persoonlijk heb ik er geen zin in om mijn drankmisbruik tot in detail uit te meten. Ik wil het niet lezen, en ik ben op mijn "prestaties" absoluut niet trots. Van mij ga je zulke verhalen niet horen, ik sta aan de andere kant van de scheidslijn... Weet je, ik ben zover dat ik er heel hard om kan lachen en als je om jezelf kan lachen, houdt dit ook in dat je stappen durft te nemen om iets te bereiken in het leven, zonder daardoor vroeg of laat te veranderen in een stresskonijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Hoe gaat het tot nu toe vandaag Albert? vreselijk, ik heb het niet eens geprobeerd. Heb enorm respect voor jou, het is jouw zoon. Van mij is niet eens stiefzoon. Ik haat mezelf, en weet je? ik had vanmorgen om 11.00 uur al de trek in drank. En dat heeft dan weer met mijn werk te maken. Ik wil niet alles hier neerpennen. Had zelfs een afspraak gemaakt met mijn maatje. Ben waardeloos toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 truste Monster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 nee Albert jij bent niet waardeloos gets wat een pijn in jouw woorden ♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Welterusten Monster. Albert, dit is Moedig wat je nu doet. Zullen we eerst gaan slapen en morgen weer zien? Niks moedig, zwak is beter. Sorry lief Ja morgen verder zien, maar ik word zo moedeloos van dat zien. Naar bed nu is beter Truste allemaal Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Albert Ben erg moe, te moe om nog ergens op te reageren...morgen maar eens doen, ben al te lang bijna zwijgend hier of in ieder geval te nietszeggend... Ik meld me droog af voor vandaag, truste allen........sssszzzzzzzz............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Jowan, ik bedoelde niks verkeerds daarmee.. Misschien kunnen we er nog eens op terug komen dan? Ik wil niemand een rotgevoel geven, daarom zijn we hier niet, toch? Agnieta, daar wil ik zeker wel over verder praten. Maak je ondertussen geen zorgen, ik heb er geen rotgevoel van, no way. Misschien niet helemaal duidelijk: ik wil niemand voorschrijven wat ze hier wel of niet te schrijven hebben. Ik geef alleen mijn mening dat het niet zo mijn ding is en dat kan ik onderbouwen. Geen zorgen daar komen we hier niet voor. Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) Je voelt je waarschijnlijk waardeloos, je bent het niet Albert. Dat vind ik wel een belangrijk verschil. Door te drinken, en misschien wel ook door andere dingen te doen dan je je had voorgenomen. Ik was daar ook een kei in als ik eenmaal dronk stede ik alle vervelende dingen tot morgen uit. En zo kwamen er steeds meer vervelende dingen die ik nog moest en kreeg er steeds minder zin in omdat ik ze zo lang j=had laten liggen. En dan ging ik al dingen verzinnen dat mensen mij daar weer op zouden aanspreken en daar had ik geen zin in, dus deed ik maar weer niets. Nou ja weer drinken dan, dan was het weer even goed. Maar ik ging me ook waardeloos voelen. 1 oktober 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 sjonge wat veel weer vandaag hier ook kommer en krisis/kwel naar weinig mensen kunnen mij in paniek krijgen, kinderen en exgenoot nog wel. gelukkig taal ik niet naar drank en val ik ondanks snoepen nog af ook dus ik ga ook dit weer aan en aankunnen. soms ben ik versteld van hoe ik ben gegroeid ook op de weegschaal ja , de laatste jaren. zoon zou trots zijn (is er lekker veel van je) ik lees veel zwaarte momenteel heb nog gekeken, maar volle maan nog 1 week wachten. 1e kwartier nu, dat wel maar of dat iets zegt? mij niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Ik meld me ook weer droog en nuchter af voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag als God belieft. In tegenstelling tot gisteren had ik vandaag een superdag, lekker gewandeld en heel veel gepraat met mijn beste vriendin, ik had lekker gekookt en nu een beetje bijgelezen en ik val zo om in mijn bed. Ik slaap voordat ik het kussen raak, denk ik. Welterusten en tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 ik hoop ook op een goede nacht weer heb warempel melatonine geslikt gisteren vandaag maar weer op eigen kracht slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 (bewerkt) Ook als de goden er geen zin meer in hebben zal het leven op aarde denk ik gewoon zijn gang gaan. Agnieta, ik las een paar mooi stukjes van je. Hoe je ervaart hoe je zoon zijn eigen weg gaat. En nog wel meer hoor, maar deze wilde ik gewoon even noemen. Slaap lekker. 1 oktober 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 'k Ga zo mijn bed in, maar nog even hier voor wijfie. Mijn situatie is geheel anders natuurlijk, maar ik herken soms wel iets. Zoals: proberen je grenzen te onderscheiden terwijl iedereen zich alleen om je partner druk maakt. Ik heb nogal drastisch beslist om mijn verantwoordelijkheid heel klein te maken, en veel sympathie levert dat niet op. Moeilijk. Slaapwel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2014 Ik ga jullie straks vertellen wat ik net heb gedaan <3 Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden