ProudMary Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Chili. Zonder carne vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Chili. Zonder carne vandaag. Dus we hebben vanavond een briesje ipv een storm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Ploffie, Dat is wel een hele lastige situatie, waar je nu in zit. Kan je niet wat meer geld maken? Ik denk aan krantenwijk,folders lopen,schoonmaakwerk,magazijnwerk enz. Dan kan je in elk geval voldoende eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Heb mijn eten overgens al weer op. Zelfgemaakte nasi, met heel veel groenten en zelfgemaakte pindasaus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Chili. Zonder carne vandaag. Wel met con toch ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Spannend wijfie, Maar zo'n chemisch toilet, moet je wel elke dag leeg maken he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Goeie avond kanjers. T'is wat met dat eten hé? Gelukkig heb ik geen last meer van veel spanningen dus het eten is ook geen probleem voor mij. Toen ik nog dronk en de hele avond flink ingenomen had, had ik daarna wel veel honger en vrat alles wat los en vast zat. Maar misschien eens een draadje aan maken door iemand die ook wat minder goed eet? Een beetje hetzelfde als het Refudraadje? Hier een lekkere eigengemaakte smurrie gegeten van kippenblokjes gemarineerd met olie, kruidnagel, kaneel, kerrie en anijs. Gebakken met veel bamigroente, en rijst. op het laatst gewoon door elkaar gehutseld Nee ik heb geen last van minder goed eten. Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) Hier ook al gegeten. Chili met carne! 30 september 2014 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Geef er maar aan toe Blondie je zal merken dat als je dat een paar keer doet, je je een heel stuk beter gaat voelen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Zoals Bolletje zegt, een idee om een draadje te maken over voeding en goede supplementen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Buuurp. Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Hey Ietje, dank voor je reactie. Achteraf bedacht ik dat ik me misschien scherper/vijandiger uitdrukte dan ik het bedoelde. Tja, gewicht. Ik hou me er voorlopig niet mee bezig, uit zelfbescherming. Prioriteiten stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 En nu spaghetti bolognaise. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 En nu spaghetti bolognaise. Smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Ja zeg, ga de dames even lekker zitten maken met die bonbons. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) Tof wijfie! - je boodschap van 21:112 bedoel ik uioteraard - 30 september 2014 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 wat voor systeem Ietje? Iets als joomla of drupal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 nee dat ken ik niet, ken alleen een beetje drupal en php Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Welterusten allemaal, ben een beetje kort want heb even niets te melden. Ben een beetje leeg ofzo....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Moe Dribbeltje? Ik wel. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 30 september 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) . 19 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Ik meld me droog en nuchter af voor vandaag. Er is maar weinig uit mijn handen gekomen vandaag. Ik zou zeggen dat ik mijn dag verslapen heb. Al zal dat ook wel ergens goed voor zijn.... Welterusten en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozefje Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 Was even druk vanavond. Maf ze allemaal en de handjes boven het dekbed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2014 Rapport Share Geplaatst 30 september 2014 1 pond Engelse drop op in 1 1/2e dag, pfffff, maar niet aan drank gedacht dus ach, wat zal ik mopperen. Laat de zorgen maar voor de dag van morgen thnx Plof slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden