Gast Gipsy25 Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Goedemorgen deze morgen, lekker geslapen? Vandaag een stevig ontbijt want ik heb trek. Vandaag sta ik zeven weken droog dus reden voor een feestje. En ik heb m'n eerste afspraak met verslavingszorg Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Hee gipsy je bent vroeg bij de wekker net als ik eigenlijk. Goedemorgen! Wat heb je toch lopen rommelen met die koffiebonen? Viel t busje uit je handen? Veel succes vandaag voor jou en iedereen die het nodig heeft. Ook een beetje voor mezelf: Ik hoop dat ik wakker kan blijven want ik heb maar bar weinig geslapen. Enerverend weekend met veel mooie gesprekken die me tot in mijn dromen bezig hielden. Dus eigenlijk twee keer van genoten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Goedemorgen, Vandaag weer werken. De zinnen verzetten. Drukke week, maar energie op het nulpunt. Eerst maar eens een bakkie. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Gipsy, Succes bij verslavingszorg! Wat maak jij mooie stappen. En al 7 weken droog. Dat verdient een mooie bos bloemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Blondie voor jou ook een bloemetje want werken zonder energie kost veel van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Dank je Skip! Ben al aan het overwegen wat er eventueel weggestreept kan worden. Helaas niet veel vrees ik, maar alle beetjes helpen. Ook voor jou sterkte vandaag. Je kunt in ieder geval terugkijken(2x nog wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 (bewerkt) . 17 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Goedemorgen, wat een mooie draad gisteren. En veel nieuwelingen de afgelopen week, Vandaag naar de HA, nu eerst maar eens koffie en de krant en een frisse neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 (bewerkt) Dagpact: Blondie Agnieta jowan Gipsy: profietsgejat! Goeiemorgen! 22 september 2014 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan al te wachten . Hier waait het behoorlijk, eindelijk ook regen gehad gisteren, de herfst is nu echt in aantocht. Apart dat je dat ook binnen een dag opeens aan de tuin en het bos merkt... Gypsi, hoe was het gisteren? Na al die tijd weer je eigen huisje ennnnnn je eigen hond?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Dagpact: Blondie Agnieta jowan Nancy Goedemorgen allen! Goh, Gypsie en Skip al vroeg op!! Gypsie, gefeliciteerd met je zeven weken, mooi! Hier dag 14, vorige week twee keer naar verslavingszorg geweest, ik heb er een heel goed gevoel over! Fijn dat ze m'n leverwaardes in de gaten houden, weer een extra stok achter de deur, ik hoop dat ze snel dalen. Dit weekend ook weer een feestje gehad, alles ging prima. Ik doe nu net als Mijn Gerrit, de situatie inschatten, bedenken waar het moeilijk wordt en eventueel alvast alternatieven verzinnen. Werkt goed. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Bedankt voor je koffie, Yvonne ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Gyspi en Eline succes met jullie afspraken, Blondie sterkte maar weer. Nancy, fijn je weer gewoon hier te zien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Thnx Yvonne! Nu snel op mijn fietsie richting werk, half dagje gelukkig. Wat zal ik vanmiddag eens gaan doen???????? Fijne dag allen, tot laterrrr!!! Agnieta, we gaan nagenoeg gelijk op, zet ém op, ik denk aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Hoi Yvonne, dank je, gaat goedkomen heb de vraag kunnen toe spitsen op doelloosheid, altijd gewerkt, kinderen, toen op een akelige manier afgeserveerd...ook nog eens afgekeurd, oude hobby's komen niet terug.... Zal niet de enige zijn die iets dergelijks heeft meegemaakt dus hoop dat HA me wat op weg kan helpen, zelf lukt het blijkbaar niet MijnGerrit ik reageer nog hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Ik denk dat je het heel goed hebt omschreven/samengevat... daar moet je arts toch echt iets mee kunnen. Ik moet er als een haas vandoor. koffie en thee links op het aanrecht in de warmhoudkannen lui. Ennu... maak er wat van vandaag he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dribbeltje Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Droog gebleven!! Later meer.d Skip en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bianca39 Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Dagpact: Blondie Agnieta jowan Nancy Bianca39 Goedemorgen allen! Goh, Wat zijn sommigen al vroeg op!! Gypsie, gefeliciteerd met je zeven weken, mooi, ik hoop dat ook te kunnen roepen over 7 weken.... Hier het begin van dag drie. Vandaag weer werken. Vol goede moed. Succes vandaag allemaal! Bianca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Dagpact: Blondie Agnieta jowan Nancy walrus net in de ontbijtzaal een zacht ei over mijn broek weten te morsen. Fijn begin van de dag. Nu met natte kledder op de hotelkamer want andere broek = nog in de auto en die staat een eind weg. Ja - er zijn ergere dingen. Maar nu even niet. Fijne dag allemaal - ik heb er een goed gevoel over, hoewel: als ik mijn dromen terughaal denk ik dat een gedwongen opname meer op zijn plaats is ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 oh ok, was net te laat: Dagpact:BlondieAgnietajowanNancyBianca39 Walrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Goeie morgen mensen. Vanmiddag ga ik, als het goed is, kijken voor een rand voor de bovenkant van mijn vijver. Dan is die helemaal klaar. Nu nog kijken of de tegelman komt. Verder vandaag de rest van mijn plinten af kitten dan is dat ook weer gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Gipsy 7 weken al? Dat zijn toch de moeilijkste. Knap dat je dat gehaald hebt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Eline, ik herken veel in je verhaal. Ik ben inmiddels zo ver dat ik me niet meer verveel. Sterkte bij de huisarts. Ik PB je later. Ga zo sporten. Gipsy en NaNcy jullie gaan goed! Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 Hee Zeilboot, fijn dat je er bent! Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 september 2014 Rapport Share Geplaatst 22 september 2014 (bewerkt) goeiemorgen frummers heerlijk geslapen, gelukkig Gipsy, 7 weken, machtig mooi. 22 september 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden