Spring naar bijdragen

Zondag 7 september 2014


plof

Aanbevolen berichten

Fruitvlieg,

 

Kan misschien onzin zijn, maar zo voel ik het wel momenteel.

 

Net als dat veel aandacht op mijn posting gaat voelen als parasiteren op iemand anders vertrek.

 

Onmogelijk kan een mens soms zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ga ik hier ook eens zeggen MijnGerrit, dat ik een toer gemaakt heb op de motor.

Gisteren nog op aan gesproken, dat het best zonde is dat ik nog nooit op een eigen motor gereden heb.

Terwijl het hartstikke goed te zien is dat ik kan rijden wanneer ze me weer eens op hun motor schoppen om het niet te verleren.

 

Vooralsnog, glunder ik bij dat soort berichten van anderen en geniet plaatsvervangend mee. ;)

Nu eerst maar even mijn frustraties eruit karten. :D

 

En Hanneke ik hoop dat je terug komt op je eerdere besluit en je wel weer veilig gaat voelen hier.

Ik dacht net, ik heb mezelf ook wel een heel dik laagje eelt aangemeten hier om hier door de jaren heen me toch prettig en veilig te voelen.

Wat je hier van veel mensen leest, dat ze enorm geraakt worden door het draadje en eigenlijk qua indrukken al vol zitten voordat ze aan het einde komen van het lezen.

Wel zitten met de indrukken maar zo vol om nog te kunnen reageren. En zich dan schuldig voelen dat ze niet reageren. Soms heb ik daar ook nog steeds last van maar ik heb mezelf een mantra aangemeten. Zeg dan heel vaak tegen mezelf: "ik kom hier op de eerste plaats voor mezelf" " en als ik mezelf help, kunnen anderen daar steun uit halen als dat bij hun past"

Verder heb ik die chirurg avatar wat ondanks vele negatieve reacties me toch een stukje steun en bescherming geeft. In het beeldend voor mezelf te maken dat ik om niet door alles meteen geraakt te worden wat ik lees. 

En mijn grote mond.

Is allemaal heel helpend voor mij. Maar soms kan iemand daar dus gewoon doorheen barsten en dat is omdat ik dat zelf toelaat omdat ik er iets van kan leren of die persoon gewoon heel erg mag.

En wie mij ooit op een meeting gezien heeft, weet wel dat ik soms ook gewoon stil en onzeker kan zijn. Enige echte aan mij is, is dat ik erg positief ingesteld ben.

 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb een hele grote fout gemaakt. Oordelen over iets waar ik totaal niets van wist. In het vervolg maar eens wat minder gauw reageren, en goed nadenken want het kan soms om mensen gaan die ik heel graag mag. Spudtie :lips:

 

Zo hier is het vijvertje klaar. In de toekomt maar wat grint in doen, nu liggen er grote keien in. Dacht dat dat mooi was maar dat is dus niet zo. Maar voorlopig zwemmen m'n vissies er weer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede avond,

 

Vandaag gewerkt van 7 tot 13.30,

Naar lat-ex gefietst en daar heerlijk, hachee,aardappelen en rode kool gegeten.

Echt jammie!!

Nu weer thuis.

Nog een bakje yoghurt, met griesmeelpudding toe

 

En vanavond..

Boer zoekt vrouw!!

Heerlijk, ga ik echt weer eens voor zitten.

hoop, dat ik mijn ogen open kan houden, want veel vroege diensten gehad, en slecht geslapen de afgelopen nachten.

 

Nancy,

Welkom terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag was ik op een grote bbq van de NA. Wat is het leuk om samen te zijn met mensen die proberen middelenvrij te genieten. Het was een regionaal gebeuren dus velen kenden elkaar niet. Ik vond het geweldig om tussen mensen te staan met een cleantijd van 7 jaar hiero en 7 dagen daaro. Alle neuzen dezelfde kant op, iedereen even belangrijk. Het leek het forum wel haha.

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...