Spring naar bijdragen

Zondag 31 augustus 2014


plof

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Weet niet of het een strakblauwe hemel is en ik weet ook nog niet of het koud is of niet. Het wordt licht en ik hoor de vogels.

 

Ik denk dat ik straks naar de AA ga. Wordt wel weer eens tijd. te lang niet geweest  :blush:  Niet dat er ook maar iemand iets van zegt.

 

Ik wens jullie allemaal een mooie zondag. Wat mij betreft nuchter.

 

Sterkte voor wie het nodig heeft.

 

 

Hanneke  :sun: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja ik zit ook weer met een kopje thee......niets te doen, alles is in/op orde, dus wat is dat toch dat ik zo moeilijk kan ontspannen en leuke dingen doe,

tja als je zomaar uren per dag erbij hebt..... het eerste half jaar veel ingehaald en dingen veranderd, nu werken naar ontspanning en leuke dingen ondernemen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, even gisteren teruggelezen, hihi. 

Monster een beetje aan het hyperen geloof ik... 

Aakie lekker in de tuin bezig, heerlijk kan dat zijn he? 

Joop wiebelig, dat kan,, dat mag. 

Gaat ook weer over Joop. 

 

Toch nog even terugkomen op

Geplaatst Gisteren, 18:26

Ietjefietje, op 30 Aug 2014 - 18:19, zei:snapback.png 

 

Die leuke mooie dingen daar schrijf ik toch ook over?

Ik mag toch ook wel kwijt dat iets niet gaat wat ik graag zou willen?

Tuurlijk schrijf je ook over die leuk dingen 
En je mag schrijven wat je wilt hoor Ietje. 

Wat ik bedoelde is dat ik je erg vaak zie schrijven dat je iets wilt wat niet kan en dat ik het gevoel heb dat dat niet erg motiverend voor jezelf zou kunnen zijn. ... 

Maar als jij je prima voelt bij het je realiseren wat je graag zóu willen  moet je dat vooral doen. 

En eigenlijk zegt het weer meer over mij dan over jou: íkzelf zou er een beetje mismoedig van worden om te kijken naar wat ik niet kan... ik kijk liever juist naar wat wel kan en waar ik van kan genieten... 

Dat maakt mij blij. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herkenbaar Eline.

Soms niet weten wat je met die vrije tijd aan moet.

Gewoonweg genieten van die rust zit er bij mij vaak niet in.

Word daar juist onrustig van.

Eigenlijk zou ik dat eens gewoon moeten doorvoelen, toelaten dat gevoel...

Afijn, vandaag toch maar plan opgevat om naar het strand te gaan om uit te waaien.

Vluchtgedrag...

Toch maar wat doen om de (on)rust niet te hoeven ervaren...

Tjaaa...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen :sun:

Gipsy gefeliciteerd met je 3 weken. Knap gedaan. En het gaat hoe langer hoe makkelijker hoor.

 

Dadelijk dienst. Helemaal vergeten door de drukte hier. Hoop nou eens dat ze me niet komen halen want ik ben een beetje moe. Had goed uit kunnen slapen maar dat is het nadeel van dieren hebben. Ze moeten op tijd eten hebben. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

 

Slecht geslapen...om half vier nog maar een kopje lavendelthee gemaakt en een hoofdstukje gelezen. 

Ik weet waar het van komt. 's Nachts lijken dingen altijd véél groter.

 

Yvonne...ik snap helemaal wat je bedoelt. Voor mij valt dat onder de categorie 'wat je aandacht geeft groeit'....

Ik kan steeds meer de aandacht focussen op dingen die ik wél wil, en dat verandert de kijk op het leven.

En als dat ff niet lukt tja...dan slaap ik een nachtje minder goed... ;)

En o....soms gaat het tijden goed...en af en toe verval ik ook weer in het oude denkpatroon...en dan komt ook ddd weer om de hoek.

Doen, ervaren, reflecteren en leren.

 

Zometeen zorgen dat ik wegkom.....eerst lekker muziek maken...daarna op stap naar een expositie.

Dag weer gevuld!

 

Iedereen alle goeds vandaag, sterkte voor wie het nodig heeft.

Hut  :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen,

 

Heerlijk geslapen!  Gisteren zoveel verhalen gehoord hoe fijn het is om op een boot te slapen dat ik dat in mijn dromen ook opgepikt heb. Klopt inderdaad best lekker. Veel beter dan mijn luchtbedje op zee.

Vandaag prutsen aan pc, met de nodige frustraties waarschijnlijk en tijdsdruk. Krijg vanmiddag een internationaal telefoontje uit Nica land en wil dat wel goed kunnen verstaan zonder vertragingen want dat praat makkelijker. :)

Moet overigens toegeven, mijn angst voor die reis heeft plaats gemaakt voor heel veel zin en nieuwsgierigheid. Angst sluimert nog wel op de achtergrond, maar zin en nieuwsgierigheid vinden het eigenlijk zonde om de voorpret te laten bederven door angst. Angst mag wel weer komen op de reis zelf, in de vorm van gezonde spanning en nervositeit dan let je tenminste beter op en wordt je niet te overmoedig.  ;) 

 

Verders een onbelangrijke vraag maar ik een stel hem toch. Waarom staat er op de Mak Drek verpakkingen wel een voedingslabel voor vrouwen en soms voor kinderen en niet voor mannen?

Wij konden daar verschillende uitleggen aan geven, variërend van positief naar negatief. Maar blijkbaar is er dus nog geen Amerikaan geweest die zich erdoor geroepen voelde om er een rechtzaak van te maken. Enfin ik ga het niet opvolgen of het veranderd, ben weer voor jaren klaar met die drek troep. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

dochter en vriend kwamen

om 5 uur thuis. Net als voor de wekker

wakker worden, werd ik nu wakker

toen de fietsen aan kwamen rijden.

Aan de lege blikjes knakworst zie ik

dat ze het nog gezellig hebben gehad haha.

Ik ben meteen weer ingeslapen.

Op de valreep leer ik nog steeds bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...