Spring naar bijdragen

dinsdag 26 augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Heb snel een paar reacties gelezen op mijn verhaaltje gisteren. Nou hoe dan ook: waar het om gaat is de liefde. Naar iedereen toe. Ook naar mijn zg vijanden. Ik ben ook lid van Amnesty International enz. Dus voor mensenrechten en tegen de doodstraf.

 

Hoe ieder gelooft of niet ik vind alles best. Ik heb veel aan mijn geloof. Dankzij de overste van dit klooster ben ik ook naar de AA gegaan. Ze hebben me erg geholpen.

 

Nu ga ik wandelen.

 

Alle goeds een fijne dag en sterkte wie het nodig heeft.

 

hanneke   :sun: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Net ontbeten met dochter en nu de wisseling, met zoon. Samen is geen optie want binnen 1 minuut vliegen ze elkaar aan. Jammer maar het zij zo. Het is alleen zo lastig dat zij dan eerst moet want ze stuitert erover, medicatie werkt niet direct, en is dan met van alles bezig behalve waar ze mee bezig moet zijn. Ik wil ook niet steeds mopperen dus probeer steeds alles ' om te buigen'. Breng haar zo weg naar de opstapplek, dan terug, zoontje weg en dan door naar het werk. Dan hoop ik altijd nog even tijd te hebben voor een kop koffie, is wisselend.......

Voor wie het nodig heeft, succes vandaag en blijf ADB.

Dribbel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge...gisteren hele dag bijna geslapen....ben der moe van.

Koorts weer wat gezakt

Toch best blij mee met koorts dat betekent dat mijn lichaam zelf ook weer gaat vechten..als dat moet

Ik heb jaren ook geen koorts gekend...terwijl ik van alles nog mankeerde..en dat waren geen kleine ongemakken

Dus hoera ik heb koorts.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

nou ja goeie..........pffff

om 2 uur zat ik met dochter aan de

warme melk met worstebroodjes

relatie frustraties te bespreken.

tussen half 3 en 4 uur bleef de kater mauwen.

zowel binnen als buiten dus, maar

beiden pal naast mijn slaapkamertje.

lekker sterke koffie dus,

eieren met spek

en dan de regen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo goedemorgen allemaal en werkze voor diegenen die moeten werken.

kastanje gefeliciteerd

hier is het druilerig en het miezert, vandaar wat later opgestaan.

de hond is buiten geweest maar die houdt niet van regen dus een korte wandeling.

en nu aan de koffie.

iedereen een mooie dag toegewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke....ik heb ook nog op de site van het klooster gekeken...ben ook altijd nieuwsgierig

En er straalt echt wel rust uit..ook hoe de vrouw sprak...fijne stem

Kan me best voorstellen dat jij je daar op je plek voelt

Ik had een tante en die was non in klooster in Zuid Afrika...in het plaatsje Welkom

Haar hele leven heeft ze daar gezeten.

1 keer in de 5 jaar mocht ze naar nederland om familie te bezoeken

Die vrouw straalde ook altijd zoveel rust uit

Ze was voor ons tante Dinie...als non zuster Piëta

We waren altijd blij als ze kwam.....een hele bijzondere tante die gelukkig was op haar manier

Inmiddels is ze overleden...toch iets van 95 geworden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :sun:

 

Kastanje van harte meis en een hele fijne dag :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose::lips:

 

Gisteren weer een hele fijne dag gehad. Schoonzus heeft ook een nieuw bankstel gekocht, daar waar ik die van mij ook gekocht heb. We waren heel gelukkig, zij met haar bankstel en ik omdat ze geslaagd was en dat eigenlijk helemaal niet van plan was. Daarna weer een paar kilo paling gekocht en daarvan een gedeelte naar vrienden gebracht.

Vanavond chinezen. Ik wil haar onze chinees eens laten proeven. Want die is zoooooo goed hé.

Hier regent het en schoonzus ligt nog lekker op een oor. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie inderdaad dat Kastanje jarig is vandaag.... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

Kastanje, van harte, ik hoop dat je een fijne dag hebt en dat je een heel mooi nieuw levensjaar voor je hebt liggen... 

post-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpgpost-1140-0-81091300-1386514176_thumb.jpg

 

 

Zie nu ook dat Hut ziek is... was ook helemaal aan mijn aandacht ontschoten. 

Sowhat ook beetje in de lappenmand, hoop dat je toch een heerlijke vakantie tegemoet gaat, echt. 

En Ietje écht huphuphup naar het ziekenhuis vandaag dus! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

De zon schijnt volop hier en de deuren weer lekker open. Het Noorden komt er weer eens goed vanaf, gisteren ook geen drup regen. Weer raar gedroomd vannacht . Ik was kachelhout aan het vervoeren in de achterbak van de auto. Sommige blokken smeulden al wat en ja hoor, de boel vloog in de fik! Bekenden die erbij waren staken geen poot uit terwijl ik maar hopeloos aan het blussen was. Kreeg ook nog de wind van voren dat ik boos was. Altijd chaos in mijn dromen terwijl ik zo een keurige vent ben :D .

 

Dagpact: 

Blondie 
Albert
Nikky

Wimmelt.

 

Heb een mooie dag nog en Kastanje gefeliciteerd! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen.

Jane, van je plannen om meer te slapen kwam dus even niks terecht. Wel lief hoe je er voor je dochter bent.

Ik zat gisteravond om half 10 al te dutten boven mijn boek. Toen het me lukte de ogen weer echt open te doen toch maar naar bed gegaan. En vanmorgen om 8:00 uur weer wakker. Nog een uurtje blijven liggen met een boek. Heerlijk.

Ietje, ik hoop dat het onderzoek en de uitslag meevalt voor je.

Kastanje, fijne verjaardag gewenst!

En Sowhat, alvast een fijne vakantie, je hebt het wel verdiend na al het gebagger in de weilanden.

Vol, ik zou voortaan een half uur later naar de vergadering komen. Als het toch altijd later begint. Koekje van eigen deeg.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag deze middag,

 

Ik voel me zoals het weer, dus kruip lekker mijn bed weer in.

En vanavond weer paardrijden, ga ik me vast anders voelen dan het weer. ;)

 

Gefeliciteerd Kastanje! :present::rose::sun::clock::face-icon-small-shocked:;):D:):musicnote::camera:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...