Yvonne Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen frummers. Beetje bewolkt hier en net een buitje nog gehad. Denk dat er ook verderop weer wat onweer is geweest, want hond was weer onrustig vannacht. Tweede nacht op rij dat ze me wakker maakte een paar keer. Geeft niet. Inmiddels al weer lekker onder de douche geweest, kleurtje op de ogen, haar gefatsoeneerd én koffie en thee staan klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Hallo hallo! Ik pak thee mee in thermosbeker Yvonne! Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 augustus 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 En de rest gaat in de warmhoudkannen. Vol en Sowhat een fijne dag. Ik ga er ook vandoor, natuurlijk weer veel te lang lopen rommelen, dus haast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen en dank je wel Yvonne! Hier gaan we er ook snel weer tegenaan. Dagpact: Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen vroege vogels. uitstekend geslapen, al een week alc vrij. Wat voelt dat weer goed. het is hier prachtig weer, een beetje fris maar een strak blauwe lucht. de hond is al uitgelaten en nu aan de koffie. vandaag de laatste zomervakantie oppasdag. Gaan denk ik naar de apenheul als afscheid. Volgende week begint de school weer en hebben we alleen korte oppassessies. iedereen een stralende dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen en dank je wel Yvonne!Hier gaan we er ook snel weer tegenaan. Dagpact: Yogajuf nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag lekker een dag vrij van werk. Straks maar weer eens naar mijn landgoed, effe wat metertjes spitten. Vanmiddag toch maar eens op zoek naar een nieuwe tv. Schaduwen in het beeld bij het aanzetten worden steeds kolossaler en trekken steeds langzamer weg. Nu eerst een bakkie koffie Dagpact: Yogajuf Nikky Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen, koffie......en wakker worden... de vakantieperiode loopt naar het einde, hier de keiweek begonnen en Groningen zit vol studenten en een week lang allerlei activiteiten, leuk om te zien al die jonge mensen... ehhhh niet dat ik nou zoooo oud ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Kom niet op gang... Schop,schop,schop, in de benen. Later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen, Stralend weer hier . Fijne dag allemaal en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goedemorgen, Een redelijk goede nacht achter de rug, al was ik wel vroeg (half 7) wakker. Eens kijken of ik vandaag fit genoeg ben om iets met mijn dochter kan ondernemen. Naar de film bijv. Mijn vakantie loopt ten einde. Maandag weer aan het werk. Die 6 weken zijn omgevlogen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Mogge..wat kan zo nacht snel voorbij gaan als je slaapt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 goeiemorgen frummers tot nu toe zijn de weersvoorspellingen erg meegevallen. Fietsochtendje dus weer lekker in het zonnetje, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Een hele goede morgen allemaal, Jane, geniet van je fietstocht, Hier half bewolkt, frisjes, maar niet erg. Lekker vrij vandaag, Maar een beetje relaxdagje van maken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Goeie morgen lieve kanjers, Hier vannacht ook goed geslapen nadat ik om 2.15 twee puddinkjes heb gegeten. Vandaag de wenteltrap verder afmaken. Gisteren het gedeelte waarop de treden rusten geschilderd en vandaag de treden. Wordt kersenkleur transparant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 (bewerkt) In mijn vakantie in hostels en nu met avonddiensten begon ik het dag nachtritme volledig om te draaien. Gisteren bewust niet te lang achter laptop en met wat melatonine en wat ontspanningsthee is het me gelukt om om 23.30 te gaan slapen en 8.30 wakker. Dat is een veel beter ritme. Zag bij opstaan het zonnetje al door de gordijnen komen. Gisteren heb ook ik eindelijk een Nespresso apparaat gekocht. Zit heerlijk met mijn eigen gemaakte espresso diverse fora door te lezen....heerlijk wakker worden....nu de oven aan voor verse afbakbroodjes....zo moeten vrije dagen zijn en pas 9.00 heb de hele dag nog voor me @Bolletje haha ik ben ook zo'n nachtelijke eter. Om half drie een bak kwark met frambozen en een stuk gebraden kip en daarna lekker verder geslapen. Ik heb dan echt een knorrende buik ook en na eten slaapt het zo lekker. Dik word ik nu toch niet want na een week niet drinken besef ik me weer hoeveel kcals er in drank zit....ik zie nu al verschil aan mijn buik. Dan kan een kleine snack best wel en bovendien nog gesport gisteren. @Bolletje Wat ga je doen, ga je ze allemaal schilderen of zoals mijn vader zo handig deed de ene dag de even treden en de volgende de oneven zodat je er makkelijker bij kan en na een paar uur drogen via de niet geschilderde treden alsnog de trap gebruiken kan en de volgende dag via de treden die inmiddels al een dag gedroogd zijn? Veel succes iedereen. 13 augustus 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Haha gelukkig Erik dat ik niet de enigste nachteter ben, dacht al dat ik een ernstige tik had. Vroeger was het echt iedere nacht. Maakte rustig 4 sneedjes brood met lekker veel erop. Tja als baby doe je niets anders dan slapen en tussendoor eten. Zal ik daar aan overgehouden hebben. Jij ook een hele fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 ja erik zo is mn dochter nu ook de trap aan het verven bij haar vader een slimmigheidje die in vele families wordt gebruikt blijkbaar. nou fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Raar he, dat ieder mens toch zo anders is. Moet er niet aan denken om midden in de nacht te eten. Ook als ik niet kan slapen, en er even uit ga om te lezen of zo. Totaal geen trek dan. Wel soms een glas warme melk, dat wil nog wel eens helpen, om weer in slaap te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Even kort een filmtip voor vandaag. Ivm het overlijden van Robin Williams de film Good Will Hunting uit Ned3 23.00 http://www.ncrv.nl/pagina/ncrv-zendt-in-verband-met-overlijden-robin-williams-speelfilm-good-will-hunting-uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Oh, wat vreselijk jammer, dat die film zo laat wordt uitgezonden. Morgenochtend vroege dienst, dus op tijd naar bed dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 (bewerkt) . 8 november 2014 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Das ook eigenlijk het beste Ploffie om te proberen het ritme aan te houden In het begin zal dat soms niet mee vallen omdat veel mensen die adb. willen worden, moe zijn. Het lichaam is heel hard aan het werk om te herstellen, maar op den duur heb je er alleen maar profijt van. Je bent goed bezig. :rose: :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Hier weer ff aan de verf...mooie is van verven..komt weer een hoop troep tegen ..wat nu echt weg moet Wat kan ik verzamelen en mijn man ook Fijne dag...maak er wat van...het is zo weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 13 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2014 Stralend weer hier. Ik heb al boodschappen gedaan met een zuster voor het klooster. En gelijk voor mijzelf. Straks naar de tandarts voor controle. Nou ja, niet fijn maar het moet maar. Ik ga ook weer een beetje normaal ritme van slapen aanhouden. Sinds ik mijn nieuwe breedbeeld TV heb keek ik veel te veel. Ik vind detectives heel leuk. Maar ik ging regelmatig om 12 uur naar bed en was dan toch vroeg op. Terwijl ik gewend was heel vroeg naar bed te gaan en lekker vroeg op. Ik ga dat weer doen. Ik voelde me niet goed zoals het nu ging. Ik put mijzelf volledig uit. Ook is het niet goed lang naar de TV of achter je PC te zitten vanwege het licht. Dat verstoort ook nog eens je slaap. Succes iedereen vandaag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden