Spring naar bijdragen

Zondag 10 augustus 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allen. Heerlijk geslapen en lekker lang.

gisterenavond de verjaardag van mijn dochter gevierd en me aan de afspraak gehouden. Een heerlijk gevoel. Ben gelijk een stukje minderwaardigheidsgevoel kwijt.

Vandaag maken we er weer een mooie dag van en ge nieten van de natuur en niet een nat uur.

allen veel plezier en probeer er ook wat van te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Nikki, goed gedaan. Knap van je. Valt toch niet mee in zo'n situatie.

Zeilboot, hartstikke goed, 7 dagen. Doorgaan zo.

Eline, heb je het naar je zin gehad?

Ik heb een rotnacht gehad. Te veel gepieker denk ik.

Er gebeurt veel in de familie.

Moedig voorwaarts. Hoop dat de zon zich nog even laat zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe pauze tussendoor.

Was waait buiten in de wind, alle stof uit huis verwijderd, nu alleen nog een dweil erlangs halen.

Merk dat ik best wat zenuwen heb voor morgen.

Eerste werkdag na de vakantie en ik sta er gelijk een volledige dag alleen voor.

Gevoel dat er fel over mijn grenzen gegaan wordt, wat ik uiteindelijk zelf toegestaan heb.

Les voor de volgende keer: mijn grote mond opentrekken en mijn grenzen beter aangeven.

Voor nu proberen los te laten en toch nog proberen te genieten van mijn vrije dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just another day......het valt me mee vooral op het belangrijkste punt slaap. Ik draai alleen door vakantie en nu al die late diensten mijn dagritme om. Ik ga rond half twee naar bed, val pas om 4.00 in slaap wordt wakker elke dag om 7.00 dan eet ik wat en daarna slaap ik zo tot 11.30. Dat moet ik langzaam terugdraaien maar ik slaap tenminste en dat was de eerste stopweken wel eens anders. En overdag ben ik niet zo hyper/euforisch als ik eerdere keren wel altijd was. Ben gwn mezelf nu maar dan zonder drank.....en aan rook denk ik bijna niet meer als ik het niet ruik. 

 

Dagpact
Blondie
Vol

Agnieta

Nikky

Yogajuf

MijnGerrit

Wimmelt

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...