Yvonne Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goede morgen frummers. Heerlijk geslapen, nu eerst even koffie zetten. Gisteren lekker in het zonnetje kunnen zitten, hoop dat het vandaag ook weer zulk zalig weer gaat worden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Mogge...hier het laatste ontbijtje...en dan op naar huis. Hoop idd dat lekker weer word in nederland..heb nog 2 weken vakantie altijd lekker toch fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen, Vandaag een dagje van huishoudelijke aard, zodat ik morgen met een opgeruimd hoofd weer een start kan maken met werken na mijn vakantie. Huttula, goede terugreis. En nu een bakkie in de tuin. Het is nog droog en zelfs wat plukjes blauw tussen het grijs waar te nemen. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen ! Dagpact Blondie Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen, niet bijgelezen, wel bijgeslapen......was heerlijk paar daagjes weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goeie morgen mensen. Gelukkig vanochtend wat beter opgestaan. Zit weer met m'n snufferd voor de lamp. Vandaag komt Jan en we gaan verder met metselen. Vandaag wordt ook de vijver ingemetselt. Ben zo benieuwd want dat moet m'n blikvanger worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Een fijne zondag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen allen. Heerlijk geslapen en lekker lang. gisterenavond de verjaardag van mijn dochter gevierd en me aan de afspraak gehouden. Een heerlijk gevoel. Ben gelijk een stukje minderwaardigheidsgevoel kwijt. Vandaag maken we er weer een mooie dag van en ge nieten van de natuur en niet een nat uur. allen veel plezier en probeer er ook wat van te maken. ProudMary en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nikky Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen.. Dagpact; Blondie Vol Agnieta nikky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Hartstikke goed gedaan Nikky je kan trots zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Kom maar niet op gang vandaag. Laatste bakkie koffie. En dan schop,schop,schop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Morning, Volle week nu achtereen niet gedronken. Voor het eerst sinds een antibioticakuurtje ergens in 2012... Dagpact:BlondieVolAgnieta Nikky Yogajuf ProudMary, huttula en Vol reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen, Nikki, goed gedaan. Knap van je. Valt toch niet mee in zo'n situatie. Zeilboot, hartstikke goed, 7 dagen. Doorgaan zo. Eline, heb je het naar je zin gehad? Ik heb een rotnacht gehad. Te veel gepieker denk ik. Er gebeurt veel in de familie. Moedig voorwaarts. Hoop dat de zon zich nog even laat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Yogajuf, mooi zo. Een mijlpaal. Op naar de volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 mooie zondagsberichten en hier schijnt de zon en zegt: goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 nou ik wil toch erg graag nog wat stranddagen Fruit en daarna geniet ik met je mee van de herfst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen Maak er een mooie dag van dan doe ik het ook. Welkom terug eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen, Eerst maar eens een heerlijke kop koffie. Geen plannen voor vandaag, ik zie wel wat de dag gaat brengen. Heb het goed vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Effe pauze tussendoor. Was waait buiten in de wind, alle stof uit huis verwijderd, nu alleen nog een dweil erlangs halen. Merk dat ik best wat zenuwen heb voor morgen. Eerste werkdag na de vakantie en ik sta er gelijk een volledige dag alleen voor. Gevoel dat er fel over mijn grenzen gegaan wordt, wat ik uiteindelijk zelf toegestaan heb. Les voor de volgende keer: mijn grote mond opentrekken en mijn grenzen beter aangeven. Voor nu proberen los te laten en toch nog proberen te genieten van mijn vrije dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Fijne rit gewenst vanavond MijnGerrit, hoop dat Bertha je met rust laat. Blondie, probeer te genieten van je laatste vakantiedag en probeer aan vandaag te denken, zorgen zijn voor morgen. Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Thnx suikertje, ga ik proberen. Merk dat ik nu zoveel bezig probeer te blijven om maar niet aan morgen te hoeven denken. Soort van kop in het zand steken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Wees trots op jezelf Blondie, je kan nu niks aan morgen veranderen. Strand is goed idee, kom op meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Goedemorgen Op reis met Bertha, ik ben niet de enige blijkbaar, wij trotseren de elementen, onversaagt en kloek! DagpactBlondieVol Agnieta Nikky Yogajuf MijnGerrit Wimmelt Carpe diem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 Just another day......het valt me mee vooral op het belangrijkste punt slaap. Ik draai alleen door vakantie en nu al die late diensten mijn dagritme om. Ik ga rond half twee naar bed, val pas om 4.00 in slaap wordt wakker elke dag om 7.00 dan eet ik wat en daarna slaap ik zo tot 11.30. Dat moet ik langzaam terugdraaien maar ik slaap tenminste en dat was de eerste stopweken wel eens anders. En overdag ben ik niet zo hyper/euforisch als ik eerdere keren wel altijd was. Ben gwn mezelf nu maar dan zonder drank.....en aan rook denk ik bijna niet meer als ik het niet ruik. DagpactBlondieVol Agnieta Nikky Yogajuf MijnGerrit Wimmelt Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 augustus 2014 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2014 He Suiker waarom wil je het hondje wegdoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden