Kohtje Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Zooooo..... atelier een beetje opgeruimd, laatste spulletjes bij elkaar gezocht en nu vanmiddag hééél kallumpies an.. Morgen vroeg vertrekken we met ons bussie naar Frankrijk.. 4 weken rondzwerven en laten komen wat er komen gaat. Eigenlijk hetzelfde als wat ik de laatste jaren doe, maar nu in Frankrijk... dat laten komen wat er komen gaat, bedoel ik dan, hè? Zwerven bewaar ik (gelukkig) tot m'n "vrije" tijd. Ga goed allemaal en tot ziens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Agnieta, Waarom kan hij niet in Frankrijk blijven bij dat gezin? Of ligt dat weer aan de regeltjes qua nationaliteit enzo? Waardeloos dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Geen overhaaste beslissingen nemen nu Agnieta! Waarom was hij naar frankrijk mee dan? Soort vakantie? Begrijp het effe niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Agnieta ik zit best vaak te denken Iets wat je kwijt bent geraakt kun je dat ook terug winnen? Kan jij je zoon terug krijgen..gewoon weer in huis..met hulp Of is dit onmogelijk Niet op korte termijn..langere termijn Werken aan jezelf Verleden kun je niet terugdraaien..toekomst is waar we nog wel invloed ophebben Of praat ik nu onzin? Zijn gewoon gedachten van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Zelf nog het kind in huis,fruitvlieg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Poehee, ik ga zo in een ijsbad liggen... Verlies meer vocht dan ik bij kan drinken... En dat terwijl ik binnenzit. Buiten is het helemaal moordend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 En nee is nee Wel contact per skype Op geven moment is hij wettelijk toch ook in staat om te kiezen Misschien ben ik wel te dromerig..met vechten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Ik moet nu gaan Voor agnieta Bloemkool.krieltjes en snitzel Toi toi toi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Acanthus en Jen reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 (bewerkt) . 29 juli 2014 bewerkt door Peet Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 (bewerkt) Ik snap het wel. Ik denk dat ze soms allerlei dingen verzint om maar wat aandacht te krijgen. En als ze aandacht kríjgt, schopt ze van zich af. Gaat bagatelliseren 18 juli 2014 bewerkt door rosa45 Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Fijn MG. Prettige vakantie gewenst. Ja Wijfie, door alcoholdrinken ga je veel meer transpireren. Hebben wij geen last meer van:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Volgens mij zijn er meer mensen hier die vandaag vakantie hebben gekregen. Veel vakantieplezier gewenst allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Nieuw bericht vd administrator. Draadje "in de media". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Naar anderen wijzen en zeggen wat ze niet goed doen is nu juist de valkuil. Je bent alleen verantwoordelijk voor jezelf. Ik ga me even omkleden en op eenterras zitten met mijn mannie die ook vakantie krijgt. Oh wat hebben we het slecht. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Fijne vakantie MG, en Kate...en alle anderen die vandaag beginnen! blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 En jippie! Mijn vakantie is per nu in gang getreden. Laatste administratieve rompslomp afgerond. Voor nu gaat mijn werkmail en telefoon op non-actief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Wie weet kom ik Jane nog wel tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Ook ik ga nergens anders heen hoor. Behalve dan een weekje naar Overijssel in een bungalowhuisje. Lekker de rust opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Effe kokkerellen hier. Bloemkool ovenschotel. Mmmmm... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juli 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2014 Nou....dat lijkt me niet zo'n goed plan Agnieta, die borrel zeker niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden