Gast Sowhat Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goedemorgen allemaal, Hier een zonnige zomerse zaterdag. Helaas geen koffie,want die heb ik al opgedronken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goedemorgen, Ook hier zonnig en ook hier de koffie opgedronken Ik wens iedereen hier een mooie langste dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Ik houd het droog vandaag. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Nou ja zeg, koffie op....gelukkig heb ik al gehad, hier geen zon maar miezerregen, het schijnt nog op te knappen....geen hoofdpijn deze morgen, ook fijn, kan ik ergens vinden wie er definitief op de meeting morgen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goeie morgen, hier schijnt het netje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goedemorgen, Hier geen zon helaas. Hopelijk komt ie nog kijken vandaag. Een fijne dag gewenst. Dagpact: ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 (bewerkt) Ps Gefeliciteerd Ella en BillyBob 21 juni 2014 bewerkt door ProudMary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goedemorgen, Vandaag het plan opgevat om er een lekker sauna-dagje van te maken. Wie weet geraak ik dan van die nare vermoeidheid af. Maar eerst effe een bakkie voor de watten in mn koppie Dagpact: ProudMary Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goede morgen, Hier ook een miezer regentje. Voor mijn doen laat uit bed gerold. Ik zag dat Agnieta gisteren nog voorbij is gekomen. Fijn om van haar te horen. Jen: Al de hort op? Heel veel sterkte!!! Peet: Voor mij weer mee naar de training en voorbereiden op morgen. Rommel dag dus. Fijne dag iedereen en voor wie het nodig heeft heel veel sterkte Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Geen koffie en thee? Dan eerst maar eens snel gaan zetten. Goedemorgen frummers. Hier geen zonnetje, nog niet maar wat niet is kan komen en daar ga ik maar van uit. Tis wel lekker weekend nu. Net even zitten teruglezen.... hoop dat het Jen gelukt is om toch het dagje weg te gaan met partner, maar pfff, kan me niet indenken dat ze er van gaat genieten. Ik geloof dat we ook een jarige hebben? Ella, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een heerlijke dag zult hebben en kunt genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Inderdaad, complimenten voor Peet. De rust zelve en de tijd genomen voor Jen. Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Ella van harte gefeliciteerd. Je hebt jezelf voor dit jaar een mooi cadeau gegeven, nl. adb. worden. Van mij krijg je ook een cadeautje een grote bos :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: en een beetje kracht om het te doen lukken. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Oh Ella! Gefeliciteerd!!! Een prachtkado voor jezelf uitgezocht. Van mij dan nog Mag je helemaal alleen op eten :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Dagpact:ProudMary Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Goedemorgen mensen. Bedankt voor de felicitaties! Mijn verjaardag vieren doe ik niet. Tenminste, gewoon een gezellige dag met de kinders. Wij gaan straks naar een soort klein pretparkje hier in de buurt. Ik heb heerlijk geslapen, als een blok. Ik ben zo blij dat ik weer eens op zaterdag ochtend wakker wordt zonder kater. Dat is echt al heel erg lang geleden! Zeker 2 jaar! Ik vind het bijzonder en ik geniet tot nu toe elke dag van het wakker worden zonder kater. Ik wens jullie allen een hele fijne zaterdag en sterkte voor wie het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Ella, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 koetmeurning Dagpact:ProudMary Ella Wimmelt De langste dag alweer, op naar de kerst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Haha Wimmelt, ik zou maar vast een boompje gaan uitzoeken :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 goeiemorgen frummers en: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Mogge allen Gefeliciteerd Ella...mooiste kadoo al gehad...geen kater Op naar het genieten van de dag Peet ..wel een harden...staat je goed Gisteravond..was compleet op na werk Man thuis voor de buis met zoute koekjes en paar blik bier Afwas van de hele dag zeker niet opgevallen Ik ga na afwas naar bed Vraagd hij zich af hoelang we elkaar gezien hebben vandaag Gezien de omstandigheden was 1 uur al te lang Had geen zin om discussie te beginnen...kom toch ff niet door die plaat van hem heen Vannacht lekker bij getankt....en vandaag begint een nieuwe dag Hele dag thuis met man.....ik hoop dat ik opval Sterkte en succes voor een ieder die het nodig heeft. Maak er wat van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Change of plans hier... Geen sauna,Grmblllll... Kids, argch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 oh Blondie wat erg net nu je het zo nodig hebt. Mijne komt net uit bed nu, ff kijken of ik wel weg kan. Gelukkig heeft ze ook plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Nou wel zorgen dat je morgen weg kunt he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 goedemorgen.... prachtig weer buiten, heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Zoon heeft weer eens met zijn pet gegooid naar zijn schoolwerk. Vorige week een telefoontje gehad van school dat hij als hij zijn cijfers niet verbeterd dat hij niet overgaat. Achtereenvolgens zijn PC ingenomen... Hij boos en sfeer in huis te snijden! Krijg ik nu doodleuk te horen dat hij vandaag een boek moet lezen en een verslag moet maken en dit maandag moet inleveren. Vandaag dus hem maar als een gek achter zijn broek aanzitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2014 Vandaar vandaag achter zijn broek aanzitten, zodat ik morgen wel kan naar de meeting. Dat neemt ie me niet af... Sauna verzet naar woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden