Yvonne Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Ik verklaar de dag voor geopend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen, Dank voor de koffie Yvonne. De dag is wat zorgelijk. De Moeder Overste van het klooster ligt in het ziekenhuis. Ze heeft al een poos kanker. De vraag hoe het afloopt. Ze is als een vriendin voor mij. Zij heeft me vroeger op de AA gewezen. Dankzij haar ben ik weer in mijzelf gaan geloven. Het is zo'n mooi mens. Maar ik blijf nuchter vandaag. Dat is het beste wat mij kon overkomen dat ik nuchter werd. Wat er ook gebeurt. Vanmorgen met een zuster van het klooster boodschappen doen. Het rare in dit soort situaties is altijd dat het gewone leven doorgaat. Maar dat is ook goed. Een hele mooie dag voor iedereen. Sterkte voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen, Onrustig in mijn koppie, hoofdpijn en buikkrampen... Zie op tegen de afspraak met de psych, maar kijk er ook naar uit! Eerst maar eens een kop thee naar binnen zien te krijgen. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Hanneke, Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen Hanneke, Blondie,Fruit en Agnieta. Sterkte Hanneke , en ja, soms is het goed dat het 'gewone leven' ook gewoon doorgaat. Hoewel het dan niet als gewoon aanvoelt. Blondie, jij succes met het gesprek straks.. En voor Agnieta gewoon een lekkere bak koffie. Ik moet er weer vandoor. Luitjes, mooie dag. laterrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen allemaal... Blondie, dubbel he? Sterkte ! Ik korte werkochtend eerst, dan om 12:30uur het kinderfeestje! Komt volgens mij helemaal goed, we gaan speuren en toveren in het bos Dagpact; Blondie Agnieta Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Veel plezier vanmiddag met het feestje, Vol. Werkze Yvon! Ik ga die watten uit mijn koppie wegwassen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen allemaal. Dagoact: Blondie Agnieta Vol ProudMary Blondie sterkte bij de psych. Vol plezierig feestje Iedereen die het nodig heeft: sterkte. Vandaag rotklusssen doen op administratief gebied. Totaal geen zin. Het goede nieuws is dat ik vandaag 1 week droog sta. :-) Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Mogge Vandaag relaxdag met oude vriendin Best wel blij met relaxdagje...valt toch wel een beetje tegen 5 uur werken. Ben blij als ik daarna ook direct het bed in kan duiken en ff helemaal niks Toch...ook dit hebben we weer bereikt Die kleine stapjes vooruitgang werken toch beter als teveel en te snel. Voor nu....tas inpakken en relaxmodus zoeken Sterkte en succes voor wie het nodig heeft..maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 goedemorgen....... op naar het voetbal...18.00... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Nog even voor Trotse Mary Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Dagpact: BlondieAgnietaVolProudMary Ella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen mensen. Vannacht heb ik best goed geslapen. Wel wat wakker geworden, maar geen dromen of zweetaanvallen. Dat viel mee. Voel me op dit moment ook al frisser en meer zin in de dag. Prettig, geen kater. Daar kan ik aan wennen! Morgen even naar de huisarts want ik heb wel wat lichamelijke klachten. Het roken staat me nu ook tegen. Soms denk ik eraan nu daar ook mee te stoppen, maar misschien niet verstandig en beter een ding te gelijk. Vanmiddag de voetbal. Voor mij geen wijn of bier, maar chips en fris voor ons. Zo snel naar de supermarkt, want daar wil ik na 12 uur niet meer zijn! Vol; veel plezier met het kinderfeestje. Een heel geregel meestal, maar wel leuk. En het is droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goeie morgen Ik zit al te duimen voor vanavond maar heb het eigenlijk veel te druk, want vandaag gaat iemand de lamp van mijn manneke ophangen. Wat ben ik gelukkig. Ik hoop dat alle voetbalfrummels het vandaag droog gaan houden des te meer kunnen we genieten van het voetballen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goede morgen, Vol: Wat een leuk kinderfeest! Heel veel plezier! Blondie: Dubbel he. Maar heel veel sterkte en toi toi toi. PM: Yvonne: Werkse! Bol: Ik duim mee...Ik hoop dat ik op tijd ben om het te kunnen volgen. Vandaag weer een rommel dag mbt teksten leren, dansen...Schade laten taxeren :-( En vanmiddag zoon ophalen van zeilkamp :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 ik mag lekker te fietsen met maatje zo, altijd een rustig begin van de dag. en dan spinnen, voetbal kijken en zelf weer volleyen. op mijn manier ook eens een drukke dag en de dagen vliegen al zo hard voorbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ella Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Wat ben jij goed aan het sporten dan Jane! Heel knap. Ik hoop dat zeker ook weer te gaan doen volgende week. Heeft het jou geholpen om niet meer te drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Ja Sowhat maar tot nu toe is het alleen nog maar hartstikke fijn om te doen. Dadelijk als ze alles gaan uitbreken en de boel op z'n kop staat is het anders, maar goed dat duurt maar een paar dagen. Heb je vannacht toch een beetje kunnen slapen Lot.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 absoluut Ella zonder sporten weet ik niet hoe ik ervoor zou staan of liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 mijn moeder leerde me met twee woorden spreken gerrit gauw weg nu voor het weerwoord er weer is fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Hanneke: Zeker een heel naar bericht. Pff, sterkte hoor. Bol ik heb geslapen als een blok. Ik heb wel een Valdispertje genomen hoor...Vandaag zien we wel weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Fijn om te horen van Suiker! Is er zicht op de duur van het vervolg? Blij te horen dat het 'redelijk' gaat...Nu op naar het 'veel beter'. Petje af voor hem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Goedemorgen Dagpact: BlondieAgnietaVolProudMary Ella MijnGerrit Wimmelt Oranje dagje vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 18 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2014 Dank je wel Gerrit! Hollen....anders mis je de trein. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden