Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 Juni


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Iedereen een fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Ik ga om half 9 op de fiets naar het klooster. 

 

Heb vanmorgen al een klein uurtje klaprozen zitten te bestuderen. Hoe die eigenlijk open gaan. Ik begrijp nu waarom het klap -roos heet. De vogels zijn ook alweer heel druk. Veel jongen. Musjes, koolmezen, merels vinkjes, roodborstjes. Ze eten me de oren van het hoofd. Ik zie het maar als hobby. En hobbies kosten meestal geld   :) 

 

Vanmiddag de UPC om de verdeler te verplaatsen. Daar zitten de stekkers van TV en computer in.  Dat zit op zo'n ongelukkige plaats dat ik mijn boekenkast voor een deel moet afbreken als ik erbij moet. En dat is gebeurd voor de Pinksteren toen mijn modem haperde. Ik zit vanaf dat moment al in een heel ongezellige kamer.

 

Zaterdag krijg ik een nieuwe TV. Ik heb nu een heel klein, oud toestelletje. Nu krijg ik een breedbeeld. Hij kan aangesloten worden op de PC. Nou spannend allemaal. Hoop maar dat de monteur vanmiddag aardig is.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, komt vast goed Hanneke met de tv....nu je het over klaprozen hebt, ik heb een soort zaaimatje gekregen met klaprooszaden, ligt al tijden op de piano maar daar ga ik vandaag wat mee doen, vind klaprozen bijzonder

Blondie in de tuin....

Mijn dag ligt open....ik ga een eind fietsen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen frummers :sun:

 

Ik heb nog steeds zo'n bakbeest Gerrit

en blij dat hij het nog steeds goed doet

en in een bakbeest van een kast achter

het hout verstopt staat als ik m niet aan heb.

 

Vandaag wordt de 60ste verjaardag van een volley

en filmhuis vriendin gevierd, alweer taart dus.

Zo langzamerhand worden we echt een team

van krasse knarren, pfffffffff

Voor en na de taart nog ballen in de zaal en op

t strand, weg met die calorieen dus meteen.

Het wordt weer een heerlijke dag en ik hoop dat

ook de frummers die het nu zwaar hebben, daar ook

oog voor blijven houden, want dat betekent dat het

wel goed komt. Zwaar naast licht, lijden is ook "leven"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen luitjes,

hartstikke verslapen, had zoveel willen doen. 

Maar inderdaad weer een schitterende dag zo te zien. 

Eerst maar een beschuitje en een kopje thee. 

 

En nog even de complimenten voor ProudMary , welkom hier meis en hartstikke goed dat je het gisteren droog hebt gehouden  :rose:  :rose:  :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg trouwens een 'waarschuwing' voor mijn plaatsing van het liedje van gisteren. 

Maar omdat het wel ondersteunend was en ook grappig hebben ze het laten staan en heb ik geen strafpunt gekregen. 

Kijk, dat vind ik nou humor  :D

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, wat een prachtige zonnige dag. Mijn dochter is jarig en er is bij mij om de hoek om een ramkraak gepleegd bij een bekende supermarkt. Wie zegt dat het leven saai is? Dank je wel Yvonne :-) Hanneke sterkte met de rommel.

Dagpact:

Blondie

Agnieta

Mijn Gerrit

Proud Mary

Fijne dag gewenst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Agnieta, het is écht een helpend nummer, je verdriet gaat niet over, maar toch.... 

Heb het van iemand die het me liet horen op het moment dat haar wereld in elkaar was gedonderd.... ze zette het op en ... 

Gek he? 

 

Gefeliciteerd Mary, hoop dat je de boodschappen al in huis had? Of is de super gewoon open ondanks die kraak? 

 

Hanneke, ik geniet altijd van jou berichtjes. Zo heerlijk rustig. 

 

En ik mis de berichtje van Suiker. Fijn dat het goed gaat met hem. 

Gerrit wil je hem mijn groetjes ook overbrengen? 

 

Gerrit straks weer gewoon aan het werk... mooi..

 

En ik moet er helaas al weer vandoor. 

Dat krijg je als je je verslaapt, moet alles twee keer zo snel...

 

Of je laat een paar dingen gewoon liggen zit ik me net te bedenken. 

Dus: rustig aan, nieuw lijstje maken en alles sal rech com. 

 

Luitjes, koffie en thee staan lekker warm

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Ik ga hier aan de slag. 

Geniet van deze dag, hij komt nooooit meer terug lui. 

 

 

                                                                      post-1140-0-73238500-1387267004_thumb.png
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

 

Wat een gezellige, positieve berichten hier zo op de vroege ochtend.

 

'Zonder dieptes geen hoogtes' om maar in te haken op Lady Jane...

 

Je gunt het alleen niemand om zo diep te moeten.....Dus sterkte voor wie het nodig heeft vandaag.

En een fijne dag...de zon schijnt...weekend voor de deur...muziekje aan en lekker wat rondrommelen, werken, schilderen, lezen...

kom de ochtend wel door totdat de meiden er weer zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik weer....was nog niet klaar en had al wel de verkeerde knop te pakken.
 
Klaprozen; Ik vind ze geweldig mooi. Ik heb grote papavers in de tuin en het worden er steeds meer. Als ik tijd heb maar eens langs de weilanden om korenbloemen te plukken. Een mega grote bos. Daar heb ik wel even zin in :-)
 
Iet: Ik heb jaren 13 jaar geen 'contact' gehad met mijn moeder. Bellen of kaartjes met speciale gelegenheden deed ik toen niet. Niet dat ik haar vergeten was, integendeel, maar een kaartje met bv Moederdag deed ik niet. Daar was te veel voor gebeurd. Ze was voor mij toen niet de moeder die ik graag gezien zou hebben. Het klinkt heel hard, maar zo voelde het toen. Nu (veranderde situatie) verdiend ze anders.
 
Voor mij weer een drukke, leuke en gezellige dag. Met de neus in de teksten, liedjes en het script. Vanmiddag een doorloop met mede speelster. Vanavond verplicht voetbal kijken :blush:.  En dat op een verplichte kamerbreed TV (over tv's gesproken). Scheelt wel hoef ik de bril niet op....Ik denk dat ik tussendoor de tuin maar even opzoek.

 

Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna altijd is vrijdag de 13e een dag dat er iets speciaals gebeurd.....wat zou het deze keer zijn.....

 

Heb trouwens iets op te biechten, Gisteren was ik met een meer dan uitstekend humeur in de stad en heb 2 biertjes gedronken. Effect was vooral ontzettend maagzuur en ik was helemaal niet happy eigenlijk met het duffe gevoel zo in de zon. Heb daarna een liter melk en een liter water gedronken en in de avond was ik uiteten met tantes die wel bier dronken. Ik dronk lekker verse muntthee en in de avond 0% bier. Achteraf is de ervaring best goed geweest dat het me niet beviel. Maagzuur had ik toen ik dronk ook altijd, dat was nu meteen weer terug. En blijkbaar kan ik na twee bier ook nog overstappen op niet alcoholische drankjes. Vooral ook het punt dat ik al meerdere keren genoemd heb. Als ik in een rothumeur ben en verdrietig en gefrustreerd dan gaat het fout. Voel ik me helemaal happy dan ga ik totaal anders met drank om.

 

Ben niet van plan dit te herhalen.

 

Verder zit ik midden in wederzijds contact met iemand op FB, erg dubbel, vind haar heel leuk maar ze is zo erg ziek. Ik trek teveel mensen aan met prive problemen en er ontstaat een mix van vriendschap/betrokkenheid-verliefdheid Die drie punten raken vermengt en ik weet niet meer wat motieven zijn. Is iemand een vriendin, doe ik zoals ik doe uit verliefdheid of heb ik vooral te doen met iemand. Dat vind ik heel verwarrend en dit speelt nu en veel vorige keren. Daarnaast is in haar profiel erg verbitterd soms, Logisch ook wel maar lastig om mee om te gaan alhoewel ze in chat contact veel opgewekter is (of doet alsof) Ik was gisterenavond oa heel direct over een erge foto en reacties van haar die echt niet pluis zijn.....als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ze gaat daar nog op reageren. Ik zit met die genoemde mix en hoe ik om kan/wil omgaan met iemand die zo ziek en verbitterd is. Mijn werk is al zo zwaar soms en wil er prive niet veel narigheid bij.....of klinkt dit asociaal.....Heb ook weer eens heel bizar en romantisch gedroomd. Er is een spanningsveld tussen mijn gevoel en mijn verstand. Meestal zeggen dromen precies wat ik voel en meestal kies ik op gevoel en niet met verstand.....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yes ! Kamer is klaar !

 

Zo bed even opmaken...en dan vanmiddag haar gezichtje bewonderen als ze het eindresultaat ziet  :heart:

 

Nu eerst normale kleren aandoen en op pad nog voor kadootje voor oudste.

Heb BSO gebeld, ze kunnen iets langer blijven zodat ik zonder te veel stress op pad kan nog.

 

Ohnee, eerst bellen om kinderfeestje geregeld te hebben.

Dán op pad voor kadootje. Dan meiden halen en naar bakker om taart te bestellen. 

 

Zoef zoef

dan naar huis en op tijd eten omdat vanavond zwemles en ik uurtje spinning.

 

zoef zoef

dan naar huis en snel in bed 

 

zoef zoef

dan opmaken voor voetbal op tv :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...