Gast Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Hou je goed Wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Hoi allemaal, Wat heerlijk dat de zon zich zo laat zien..ik was ook wel erg verwend afgelopen week! Rokjesdag vandaag! Voor de vrouwen dan haha Wijffie...laat maar lekker vloeien voor anderen...jij de eerste niet! Voor iedereen een fijne dag en sterkte/succes voor wie het nodig heeft! Dagpact:LotusBlondie6173MijnGerritSuper1975 Ietjefietje Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 en een mooie stralende zondagmorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 ik heb mn retro bloemetjes rok al aan Thee als Bol op retro mag, dan ik ook, hoe ouwer hoe gekker he. en dan gauw brood smeren en fruit en water mee want na 2 dagen met mn ziel onder de arm mag ik weer even vakantie vieren op het strand mn maatjes wonen er dichterbij dus ik moet eerder weg, maar dan kunnen we ook lekker ballen en bijkletsen. heb een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ha Jane, 'Zeg het met bloemen' Ik ga ook voor bloemen en dan ook nog eentje op mijn shirtje gespeld! Fleurige dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 : kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Hoop dat je veel plezier hebt vandaag wijfie. MijnGerrit, rustig aan he op die tweewieler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goedemorgen. Wat een prachtige dag om aan te beginnen. De zon schijnt en de vogels zingen. Vanavond eindelijk weer eens op stap. Al weer twee jaar geleden is het dat we naar het bevrijdingsfestival gingen en nu gaan we naar een benefietconcert voor stichting Jayden, met optredens van o.a. Racoon, Guus Meeuwis en Nielson. Vanmiddag eerst lekker in de tuin genieten. Fijne dag iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Veel plezier Acanthus en geniet er vanavond maar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Dankjewel Suikertje. Probeer jij ook nog een beetje je zinnen te verzetten vandaag? Naar buiten gaan doet meestal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Moet jij niet gaan stemmen Jen? Ik hoop nog even wat langer te kunnen wandelen met hondje vanmiddag Acanthus. Is voor mij vaak lastig op zondag omdat het dan stil op straat is en daar hou ik niet zo van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 klopt suikertje, ga ik zo meteen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Stemplicht nog steeds bij jullie he, Ga je nog wat anders leuks doen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Met dit weer gaan er toch een heleboel mensen wandelen Suikertje? Is er geen park of iets dergelijks in de buurt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 ja, een beetje ouderwets he, stemplicht. Ik ga misschien nog wandelen met de schavuiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ja Wim Kieft, heb er over gehoord van zijn verslavingen, goed weten te verbergen. Wel goed dat hij het zo openhartig verteld. Zal ook wel commercieel belang zijn, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Suiker vergeet de bloemetjes..bijtjes ..vogeltjes niet...ze staan ook jou bij met aanmoedigen . Succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Dat Kieft een commercieel belang heeft omdat hij nu eenmaal zijn boek wil verkopen maakt mij nu totaal niet uit. Het is taboo doorbrekend dat BNN-ers schrijven over hun strijd tegen middelen. Dat het goudhaantje van het Nederlands team ook een andere kant heeft waar hij minder lucky in is. En ik ben net klaar met verplichte mails van mijn werk en het allerergste zooi in mijn huis. Jammer genoeg is de zon weg, toch maar naar buiten en sporten en hoop ik straks nog even in het zonnetje..... Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Bnners zijn net mensen Zou ook blij wezen als verslaving geen taboe meer is....maskt het zoveel makkelijker. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Goedemiddag, Weer terug. Ik heb alle zeer grote rotondes van Eindhoven gezien. Niet zo fijn. Maar ik heb het overleefd. Ik denk dat de alternatieve route voor mij beter is. Die had op de heenweg. Maar daar was een rotonde afgezet door een of ander evenement met vrachtwagens. Maar de Tom Tom wees wel de weg. Ik kan de route opnieuw laten instellen als het helemaal verkeerd gaat. Ik ben ondanks de Tom Tom op de terugweg nog verkeerd gereden bij een rotonde. Gelukkig kon ik even later ergens keren en is het goed gekomen. De AA meeting was wel goed. Een zg speakersmeeting waarin iemand zijn levensverhaal vertelt. Het ging vooral over traumatische oorlogservaringen. De man is 76. Ik houd niet van oorlogsverhalen. Maar ja, ik kon niet zomaar weglopen Iedereen een heel goede dag verder. Het is hier mooi weer. Maar er schijnen buien met onweer op komst te zijn. Tot de volgende keer. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 25 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Yes!!!! Feest stemming hier. Bloed, zweet (van spel, theater en dans, figuratie, zang) en tranen (van enthousiasme, geluk, genieten) en vreselijk zenuwachtig.....But I'm in. Hoe blij kan een mens zijn! Het wordt voor mij ws, spel, drama, en dans....En als klapper op de vuurpijl 'het meedenken / brainstormen en wellicht ontwerp) poppentheater binnen het hele gebeuren..... Hoereee! Niet bij gelezen....Eerst op naar etentje.....Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 (bewerkt) Ik kom even langswaaien en heb meteen een vraag, ben de laatste dagen vreselijk moe, kan dit komen door het stoppen met alcohol (nu 2 weken geleden)? 25 mei 2014 bewerkt door super1975 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2014 Ja hoor super.....herkenbaar....kijk er niet gek van op dat je nog een hele tijd moe kan wezen.....lichaam is aardig afgemat met en zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden