Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Een heel jaar! Van harte, een mooi voorbeeld om zelf ook een keer naar te streven. Bevrijdingsdag vind ik trouwens een erg mooi woord in deze context.

Verder goedemorgen. 3 uur en ik heb net ontbeten! Echt te erg. Was gisteren nogal hyper en sliep slecht in. Om 7.00 een bak vla gegeten en weer gaan slapen. Totaal niet de bedoeling en nu moet ik nog opschieten ook om te sporten. Tot laters, ik kom hier vanavond weer.

bewerkt door erik
Geplaatst

Gefeliciteerd Peet, op naar het volgende jaar,dag voor dag!

Hier weer terug van landgoed!

Grote opruim gehouden, zie zwart van alle rotzooi, lijk wel zwarte piet...

Zo maar effe doesjen.

Dochter kookt vandaag, dus verder niet veel om handen.

Geplaatst

Ik slaap ook van 8 uur savonds tot 5 uur sochtends, maar voor mij is het niet zo erg, ik werk niet helaas.

Lijkt me idd iets waar je toch iets aan moet gaan doen. Kan me voorstellen dat je je smorgens zo brak voelt.

Geplaatst

Goed gedaan Wijfie!!! Wel verdiend die beetjes op de bank. Je eigen feestje ;)

Nou, vanmiddag zou er een nieuwe vriezer en gasfornuis gebracht worden. Alles geboend en gedaan. Oude spul afgesloten en alvast buiten gezet. Kan ik nu weer alles naar binnen slepen, omdat het nog niet binnen was. Pffff, nog zo gevraagd dat als er iets tussen kwam even te laten weten. Nu zien dat ik dus nog wat op tafel krijg.....Hoe hou je werk....

Geplaatst

Vermaak me prima nu ik weet dat dat ze zich niet op hun gemak voelen... :D

Ja en dan moeten ze zich ook nog inhouden met zuipen...haha this could be my lucky day

Ben best wel een beetje gemeen

Fijne avond...mooi weer hier

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...