Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Er wordt iig mooi weer aangegeven voor je motorritje. Wij gaan morgenavond naar een openlucht benefietconcert, dus ook wel fijn als het droog weer is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Hoi allemaal, na een heerlijk weekje ben ik er weer. Ik was helemaal afgeschakeld...echt vakantie! Fijne dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Gefeliciteerd Peet, knap hoor! Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Peet, dan hangt jouw vlag er prachtig bij! Gefeliciteerd!! Het leven is een feest als jezelf de vlaggen (slingers) ophangt. You did it!! Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Tatatatarala lang zal Peet leven :musicnote: :musicnote: Proficiat kerel. Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Peet, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Proficiat Peet..wauw een jaar! Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) Een heel jaar! Van harte, een mooi voorbeeld om zelf ook een keer naar te streven. Bevrijdingsdag vind ik trouwens een erg mooi woord in deze context. Verder goedemorgen. 3 uur en ik heb net ontbeten! Echt te erg. Was gisteren nogal hyper en sliep slecht in. Om 7.00 een bak vla gegeten en weer gaan slapen. Totaal niet de bedoeling en nu moet ik nog opschieten ook om te sporten. Tot laters, ik kom hier vanavond weer. 24 mei 2014 bewerkt door erik Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Peet ook een vlaggetje van mij...kan hem helaas niet plaatsen maar vsn harte... Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Gefeliciteerd Peet Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 (bewerkt) . 13 juli 2014 bewerkt door Peet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Gefeliciteerd Peet, op naar het volgende jaar,dag voor dag! Hier weer terug van landgoed! Grote opruim gehouden, zie zwart van alle rotzooi, lijk wel zwarte piet... Zo maar effe doesjen. Dochter kookt vandaag, dus verder niet veel om handen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Peet...een jaar kurkdroog, daar log ik even voor in, chapeau ! Peet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Vervelende, lange dag met paniekmoment buiten. Gelukkig wel veel beter weer dan gisteren en dat koester ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Dag suikertje. fijn dat je naar me vroeg. Ben nu pas echt hier, nogal veel geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Volgens mij draai je de dag en nacht om Jen. Is niet goed he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 nee dat is voor mij zelfs heel slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ik slaap ook van 8 uur savonds tot 5 uur sochtends, maar voor mij is het niet zo erg, ik werk niet helaas. Lijkt me idd iets waar je toch iets aan moet gaan doen. Kan me voorstellen dat je je smorgens zo brak voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Ben feesten met de buren enz. Jippie Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Veel plezier in je bloemetjesjurk bol Ik zie graag de foto later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Goed gedaan Wijfie!!! Wel verdiend die beetjes op de bank. Je eigen feestje Nou, vanmiddag zou er een nieuwe vriezer en gasfornuis gebracht worden. Alles geboend en gedaan. Oude spul afgesloten en alvast buiten gezet. Kan ik nu weer alles naar binnen slepen, omdat het nog niet binnen was. Pffff, nog zo gevraagd dat als er iets tussen kwam even te laten weten. Nu zien dat ik dus nog wat op tafel krijg.....Hoe hou je werk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Jammer Jen. Wordt het slapen vanavond / vannacht dan ook niet erg lastig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 24 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Vermaak me prima nu ik weet dat dat ze zich niet op hun gemak voelen... Ja en dan moeten ze zich ook nog inhouden met zuipen...haha this could be my lucky day Ben best wel een beetje gemeen Fijne avond...mooi weer hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 24 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2014 Hut: Jij ook nog veel plezier. Leuk om het zo nuchter te bekijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden