bolletje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT hé wat leuk dat je er weer bent. Hoe gaat ie met je? Goh zeg das lang geleden. Nou ik ben bezig om natuursteen uit te zoeken voor in mijn huis hoor, ik ben niet aan het metselen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 beetje bijgelezen inmiddels maar het bevalt me wel, om lekker buiten te zijn en blijven. beetje bijgekletst met vriendinnen, boodschappen en wasje gedaan, vakantiespullen opgeruimd. En om 19 u een klaaglijk gemiauw in de voordeur en de poes was terug! Zwaar vermagerd, uitgehongerd en me iets teveel naar de zin verwilderd. Al weer pleite dus. Maar ze leeft en er hoeft niet geflyerd te worden. Iedereen weer dik tevreden. Alleen dat zelf voor eten zorgen op ruimen en de vaat/koffie enzo weer doen, is wel even zwaar omschakelen. Ik zou er zomaar aan kunnen wennen dat dat voor me gedaan wordt. Spinazie met zalm en pasta, gewoon één maal op één bord dus. heeft ook wel weer wat. Mai en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 23 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Lady, Wat fijn dat de poes dan toch weer voor de deur stond. Verwilderd meer dan naar je zin. Maar ze is er nog! Zeker weer even wennen om zelf de maaltijd weer op tafel te krijgen. Maar ach, ik vind het ook altijd wel weer zijn charme hebben. Lekker dat je weer je dingetjes hebt kunnen doen. En lekker bij gekletst. Fijn dat je er weer bent :-) Ik heb net nog even wat huishoudelijke taken verricht. Morgen een nieuwe vriezer en gasfornuis. Meteen de boel maar even aangepakt. Kan het er weer 'fris' staan. Nu nog even lekker met een boek op de bank. Als mijn ogen niet dicht vallen. Ha, lange dag vanaf 5.00 uur. Voordeel is veel gedaan te kunnen hebben.... Tot morgen, fijne voortzetting en welterusten voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Bollie, leuk dat je mijn bericht leuk vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Ik ben weer terug bij de Breider. Ik krijg daar een psygoge. Zelf heb ik daar een goed gevoel bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Ik wil wel hard huilen. Mijn vriend wil naar me toe komen. Om me te helpen. Ik moet het zelf doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Zelf doen Niet uit het oog verliezen Dat samen zijn ook fijn is Ondertussen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 samen doen is ook zelf doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Terug bij Breider Taat????? Ging het niet zo goed dan? Ik lees morgen wel of je m'n berichtje gelezen hebt meis. We gaan er voor hé???? En dat doen we hier samen. Trusten kanjers, slaap lekker allemaal. Oei Jane vergeten zeg, was dat nou? Welkom terug. 23 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 thnx Bol ook weer home sweet home hier hoor slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 hoi Sowhy leuk om hier eens samen/tegelijk met jou te zijn. (al ben ik hier meteen al weer net wat langer dan ik van plan was, haha) nu echt naar bed dus slaapwel straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Nee, geen kater. Gewoon vermijding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Wat gek, wat leuk ook Ik kom hier pas kort...een week? Toch mis ik het schrijven al op dagen als vandaag; gewoonweg te druk om bij mezelf stil te staan. Toch helpt het op de achtergond! 23 mei 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Is psychoge iets alternatiefs? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 En Mai, met jou heb ik een eitje te pellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 oef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Proficiat wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Zźzzzzzzzzzzzzzz latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 (bewerkt) Net terug van een etentje met het team waar zij ook was, waar ik totaal geen hoogte van kon krijgen wat ik inschat van hoe zij tov mij staat. Is het normaal als iemand terwijl er ruimte zat is het hele etentje tegen me aanzit maar ook totaal niet reagerend op de vraag samen wat te gaan drinken na het eten en ik bood haar een lift aan en ze rijd met een collega naar huis en ik rijd de hele route er alleen achteraan. De situatie is stukken beter dan verwacht en in elk geval via Fb afgesproken om eens rustig te gaan praten. Zij over wat ze meegemaakt heeft en ik wat ik voel voor haar. Ik kom niet goed eronder uit en dat wil ik ook niet. Ik ging alleen naar huis met een soort van buikpijn een gevoel wat lastig te omschrijven valt maar betekent dat het overduidelijk is wat ik voel voor haar. Wat me ook opviel was dat gevoel van alleen naar huis gaan een enorme trigger was! Heb niet gedronken gelukkig. Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn ivm privacy. 23 mei 2014 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Het kan plagerij zijn Erik op die leeftijd maar of je dat wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 ik ben het daar niet zo mee eens. Vind het eerder puberaal gedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 goeie nacht hier, hoop dat alles goed met gullie gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Diesel! Hoe gaat het met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Ha Jen hier z'n gangetje hoor en met jou ? trouwens mooie foto :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2014 Grappig trouwens, had het kunnen weten, jij hier om deze tijd nog/weer aktief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden