Spring naar bijdragen

Vrijdag 23 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

beetje bijgelezen inmiddels

maar het bevalt me wel, om lekker

buiten te zijn en blijven.

beetje bijgekletst met vriendinnen, boodschappen

en wasje gedaan, vakantiespullen opgeruimd.

En om 19 u een klaaglijk gemiauw in de voordeur

en de poes was terug! Zwaar vermagerd, uitgehongerd

en me iets teveel naar de zin verwilderd. Al weer pleite dus.

Maar ze leeft en er hoeft niet geflyerd te worden.

Iedereen weer dik tevreden.

Alleen dat zelf voor eten zorgen op ruimen en de vaat/koffie enzo

weer doen, is wel even zwaar omschakelen. Ik zou er zomaar

aan kunnen wennen dat dat voor me gedaan wordt.

Spinazie met zalm en pasta, gewoon één maal op één bord dus.

heeft ook wel weer wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady, Wat fijn dat de poes dan toch weer voor de deur stond. Verwilderd meer dan naar je zin. Maar ze is er nog! Zeker weer even wennen om zelf de maaltijd weer op tafel te krijgen. Maar ach, ik vind het ook altijd wel weer zijn charme hebben. Lekker dat je weer je dingetjes hebt kunnen doen. En lekker bij gekletst. Fijn dat je er weer bent :-)

 

Ik heb net nog even wat huishoudelijke taken verricht. Morgen een nieuwe vriezer en gasfornuis. Meteen de boel maar even aangepakt. Kan het er weer 'fris' staan.

Nu nog even lekker met een boek op de bank. Als mijn ogen niet dicht vallen. Ha, lange dag vanaf 5.00 uur. Voordeel is veel gedaan te kunnen hebben....

 

Tot morgen, fijne voortzetting en welterusten voor straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug bij Breider Taat????? Ging het niet zo goed dan? Ik lees morgen wel of je m'n berichtje gelezen hebt meis. We gaan er voor hé???? En dat doen we hier samen. :lips:

 

Trusten kanjers, slaap lekker allemaal. :moon:

 

Oei Jane vergeten zeg, was dat nou? Welkom terug. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat gek, wat leuk ook

Ik kom hier pas kort...een week? Toch mis ik het schrijven al op dagen als vandaag; gewoonweg te druk om bij mezelf stil te staan.

Toch helpt het op de achtergond!

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van een etentje met het team waar zij ook was, waar ik totaal geen hoogte van kon krijgen wat ik inschat van hoe zij tov mij staat. Is het normaal als iemand terwijl er ruimte zat is het hele etentje tegen me aanzit maar ook totaal niet reagerend op de vraag samen wat te gaan drinken na het eten en ik bood haar een lift aan en ze rijd met een collega naar huis en ik rijd de hele route er alleen achteraan. De situatie is stukken beter dan verwacht en in elk geval via Fb afgesproken om eens rustig te gaan praten. Zij over wat ze meegemaakt heeft en ik wat ik voel voor haar. Ik kom niet goed eronder uit en dat wil ik ook niet. Ik ging alleen naar huis met een soort van buikpijn een gevoel wat lastig te omschrijven valt maar betekent dat het overduidelijk is wat ik voel voor haar. Wat me ook opviel was dat gevoel van alleen naar huis gaan een enorme trigger was! Heb niet gedronken gelukkig. Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn ivm privacy.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...