Spring naar bijdragen

Woensdag 21 mei 2014

Yvonne

Aanbevolen berichten

Weer terug van zware bevalling bij psych, met nieuwe inzichten en een pluim in mijn reet dat ik het zo goed doe...

Achtereenvolgens hoor ik mezelf in gedachten al denken:

" Ja,ja, ik mag trots zijn, maar hoelang ga ik het nu volhouden voordat ik mezelf wederom voorbij ga lopen? "

Afijn, roti kip gegeten en nu nog effe met beentjes omhoog op de bank hangen voordat ik de bank vanavond rond 21:00 uur als grofvuil langs de weg ga zetten...

Nog effe genieten dus;-)

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers ik ben weer terug.

Niets bij gelezen en dat ga ik niet doen want ik ben nogal moe. 1500.00 vierkanten meters rond gelopen en een hele hoop natuursteen gezien, en nu weet ik het ff nog heel erg echt niet meer, zoveel moois. Twee soorten komen er uit een grijze vrij egale steen of een Jak Stone bont.

Een steen uit India waarin allerlei diepe kleuren in zitten vooral zwart en rood. Prachtig mooi maar wel erg druk. maar ik ga het allemaal eens rustig bekijken van de week en vragen aan vrienden en kennissen.

Ga eens kijken of ik een foto kan plaatsen. Niet boos worden als het niet lukt hé? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over leeftijdsveschil in een relatie (als reactie op MijnGerrit) Nee het is voor mij geen principekwestie van puur twee getallen. Het is wel een kwestie van wat zullen anderen over me denken als "oude man" met zo'n jong ding. Vandaar dat ik soort van mezelf verantwoord wat natuurlijk helemaal niet nodig is.

Het is me wel eens overkomen dat iemand verliefd op mij werd die jonger was en die ik had leren kennen juist vanwege de problemen die ze had (anorexia) Dat was er onevenwichtig, ik maakte me vooral zorgen om haar en zij leunde te sterk op mij. Dat is nu niet het geval, zij is denk ik assertiever dan ik en door omstandigheden heel zelfstandig. Dat wordt je denk ik ook wel als je na een degelijke jeugd een rechtzaak tegen je vader begint. Naast ervaring met verschil in leeftijd ben ik zo iemand die blijkbaar mensen met issues aantrek en vervolgens betrokkenheid kan verwarren met verliefdheid. Dat blijkt ook wel uit de verhalen in mijn draad en mijn onmogelijke verliefdheden die ik daar noem. Daarom vind ik het nu zo fijn dat ik me geen zorgen hoef te maken, Ze kan prima voor zichzelf zorgen. Een ongelijkwaardige relatie zou ik nooit willen, ik wil een zelfstandig sterk persoon naast me en geen zorgobject. Been there done that :-)

Je hebt gelijk dat ik de beslissing hierover best kan aanzien hoe zaken zich ontwikkelen. Ik ga in elk geval nu niet teveel berichten sturen en teveel contact zoeken nu. Ik ga lekker kijken wat het wordt.

Nu ga ik even een filmpje kijken, Heb eindelijk de Hobbit deel 1 op mijn hardeschijf staan. Daarna kijk ik hier nog even voor ik ga slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mooi hé Blondie.

Klopt Jane das die steen uit India. De oppervlakte wordt geloof ik iets van 60 vierkanten meter, dus best wel veel. Het terras word zwart gemarmerd.

Poeh ik ga afsluiten mensen, ben moe en toch weer een beetje somber ondanks het leuke dat ik vandaag gedaan heb, maar kan erg slecht tegen zulk soort dingen zeker nu ik wat ouder word.

Ik zie jullie morgen weer goed?

Knuffeltje voor allemaal. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

midden in het zwembad Agnieta

de meesten gleden er zo vanaf en

binnen die minuut mochten ze er weer opklimmen en doorgaan.

Maar touwtjespringen is een meisjesding he, dus dochter en ik

hadden geluk. en de Rus die won, deed dat duidelijk vaker op de sportschool

dat was zo'n bodybuildertype. de russen winnen bijna alles, vandaag met doel schieten ook weer.

gelukkig kwam de zon weer door en konden we weer zwemmen en volleyen.

Morgen om 12 u moeten we uitchecken, maar daarna kunnen we de boel nog gebruiken tot een uur of 8 's avonds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...