bolletje Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goeie morgen kanjers. Ik schaam me diep maar ik heb 11 uur geslapen Was wel ontzettend lekker hoor. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Wat lekker Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ja Vol ik had het echt nodig. Meestal verzet ik me er tegen maar gisteren had ik zoiets van, kom op, je bent moe dus geef er maar eens aan toe. Vind slapen meestal zonde van m'n tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen frummers! Zonnetje door de ramen hier. Net zoals Blondie en enkele anderen slecht geslapen, maar toch goed wakker. Gaat lukken vandaag. Jen ondanks het nachtbraken goed volgehouden! Dagpact: Blondie6173 Suikertje MijnGerrit Gisteren hadden we er 10 op het Dagpact staan en dat vind ik zo mooi! Ik begin vandaag thuis met werken en heb de pc al aan staan. Vanmiddag een interessante sessie. Als het weer goed blijft, ga ik op de motor. Heerlijk vooruitzicht. Hele fijne dag allemaal, succes! Sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Bolletje heerlijk toch, ben je nu heerlijk uitgerust.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Mensen tot later....doet Albert niet meer met de dagpact mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goedemorgen! Het zonnetje schijnt hier. Past nog steeds niet echt bij mijn stemming maar we doen ons best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Vandaag weer naar de tandarts.. Brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Goeiemorgen allemaal, Niet zo lekker geslapen...maar de zon schijnt dus toch een goed begin! Zometeen aan de slag als 'witte tornado'...niet mijn hobby! Gisteren niet op de dagpact...is dat niet dubbel met weekpact? Maakt niet uit, ik ga goed! Wel 'vol' van alle verhalen hier...moest even wat afstand nemen. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft en maak er een mooie dag van. Dagpact: Blondie6173 Suikertje MijnGerrit Agnieta Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Das minder Arja. Moet er veel gedaan worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 He Sugar, ik ben zo efficient bezig alles al af behalve een klein mandje strijkgoed.......de zon schijnt, hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Letje, veel plezier met wandelen met je buurvrouw. Ik mag straks ook weer wandelen. Tevens nog gesprek met maat. werk. Heb er nu al zin is, dus niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Zo fietsen, moet wel bekennen dat ik een electrische heb ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Hoi eline, ik heb al beetje gestofd en stof gezogen, al heel wat voor me. Strijk ze eline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Geheimpje weten Sugar, ik ben gek op strijken.......echt eerlijk waar! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ga gauw weg voordat alle frummers mij hun strijk brengen........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Een goedemorgen , Wilde nachten hier zeg, hoop dat de rust weer wat terugkeert. Hier ook een wilde nacht maar dan anders. Ik ben altijd op reis, moet vliegtuigen halen terwijl ik mijn koffers niet kan vinden en in de puinhopen het paspoort niet kan vinden. Vervolgens moet ik eerst de hond nog uitlaten en kom terecht tussen een groep natuurkundigen die van mij een lezing verwachten terwijl ik nergens van weet. Dan bedenk ik dat dat vliegtuig nog gehaald moet worden en kan ik het hotel niet meer terug vinden en ga zo maar door. Gelukkig weer terug in de nuchtere realiteit van alledag! Dagpact: Blondie6173 Suikertje MijnGerrit Agnieta Kruidenthee Ietje Wimmelt. Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Halverwege de dag werken... Pfff... Valt niet mee. Normaal al niet, maar na een nacht weinig slapen... Ach, nog maar een paar uurtjes! Eline, ik heb een hekel aan strijken, please me (hondenoogjes-kijken-je-aan-plaatje moet je er effe bijdenken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Dat heb ik nu altijd met de afwas...best relaxed Mogge...weer uitgewerkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Enige klusje waar ik een hekel aan heb...strijken! Vaak hangt het wasgoed al zo lang over de stoel dat het niet eens meer gestreken hoeft worden... A3, eye-opener ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Gelukkig heeft mijn schoonmoeder strijken als hobby! 1x per week past ze op de kinderen en komt ze uurtje eerder om was/strijk op orde te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Ik ook washandjes, het ondergoed van de kleinkids....verzin het en ik strijk het....leuk dat ik een strijkmakkertje heb in Agnieta... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Veel herkenning ook hierin.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 goedemiddag....... agnieta loopt weer te klagen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 14 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2014 Middag, nog iets leuks Toine? Wat gaan we eten? Verder... tja ik behoor dan weer tot de zgn. "sandwich-generatie".. zorgen links zorgen rechts... Maar komt wel goed... (wel vermoeiend hoor, maar wil niet klagen er zijn ergere dingen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden