bolletje Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wat een ellende toch die drank. Bah. Duik er maar even in Jen en probeer wat te slapen want je bent nu dubbel zo gammel. Vannacht niet of weinig geslapen. Niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Donders Jen, das balen! Nu eerst even slapen, de rest komt later....Heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen, Dagpact: Blondie6173 Suikertje Vol Agnieta MijnGerrit Jammer Jen. Wat Suiker zegt, je bent hier zowat heel de nacht geweest, samen met anderen. Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hoi Agnieta, herken het ook wel. Vind wel dat ik mag zeggen dat ik het jammer vind dat ze het niet eerder melde. Ze is hier bijna hele nacht geweest en er waren genoeg anderen. Meestal niemand te vinden hier snachts als je moeilijk zit. Nadeel bij haar is ook dat er drank beschikbaar is, bij mij niet, of ik moet ruit van winkel inslaan , maar zo gek ben ik nog niet geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik ga weer aan de gang mensen. Alvast alle karton van de keuken weg gewerkt, das al een hele verbetering. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Beterschap Agnieta Wacht op dat het 9 uur is, foontjes plegen na lang weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ook Agnieta, Ik word morgen om 9.45 bij rechtbank verwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Volgens mensen die ik zie en me helpen gaat het goed met me Agnieta. Ben zelf minder positief. Morgen zal wel loslopen, wel zenuwachtig weer, maar heb ik altijd. Maar dit is geen belangrijke zitting mbt kids. Ze halen me op en brengen me weer thuis en dat is voor mij al belangrijke geruststelling. Ik vertel liever hier niet teveel op forum over kids, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Eerst even gebeld. Zonder mijn gedachten aan de kinderen en verder hoeft het even niet. Ben veel te ongeduldig Agnieta. Ik wil graag (snel) verbetering zien, maar zie het nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goeiemorgen, Jongens..wat een activiteit hier...zo vroeg en 's nachts... Voor wie het nodig hebben...héél veel sterkte, beterschap, succes..... Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen Kruidenthee en letjefietje, het zijn vooral de meisjes hoor die zo actief waren en zijn vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nou, mijn planning voor vandaag dreigt al in de soep te lopen. Mmm...."Overgave is de sterkste verdediging" Ik ben ban dat ik, net zoals Sowhat, dadelijk eerst met een nat pak kom te zitten. Geen tijd van drogen sowhat? Eerst maar eens aan het werk. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dagpact: Blondie6173 Suikertje Vol Agnieta ietjefietje Nadia goedemorgen! maak ervan wat je ervan kan maken, het zou zomaar een mooie dag kunnen worden. hier weer aan het werk na 2 weken vakantie, ik wil niet bezwijken voor de verleiding er vanavond eentje te pakken. want de stress staat nu alweer huizenhoog in mijn buik....tot vanavond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 he? ik dacht altijd dat de aanval de beste verdediging was... wel een hele mooie om eens over na te denken, Lotus! dank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 goedemorgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Nadia: Geen dank Voor mij betekend aanvallen dat ik moet vechten. Dat vind ik zoooooo vermoeiend . Vooral het vechten met / tegen mezelf. Er is in dit gevecht voor mij toch geen winnaar of verliezer. Als ik me overgeef bespaar ik sloten energie, en komt mijn geest (meer) tot rust (hoop ik). Met die rust voel ik me meer onverslaanbaar... Praat nu vooral tegen mezelf....Anders loop ik dadelijk als een kip zonder kop door een porseleinen kast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wat heb ik gemist vannacht? Jen? Hier inmiddels kletsnat na rondje landgoed... Tijd voor een bakkie koffie en daarna weer door... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen dames en een enkele heer. Ben me al weer suf aan bellen en mailen, schiet niks op, bureaucratie ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Welk een nachtelijke uitspattingen hier, maar de nachtdraad is weer dagdraad geworden. Wat een ellende toch die drank. Niks in huis hebben is blijkbaar een voorwaarde om eraf te blijven. Maar wel herkenbaar Jen, lastig!! Hoop dat je er weer af gaat blijven. Dagpact: Blondie6173 Suikertje Vol Agnieta ietjefietje Nadiawimmelt Mooie dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Jullie hebben MijnGerrit van het dagpact afgegooid. Dat kan echt niet! Hij staat al bijna 3 maanden droog Goedemorgen, Dagpact: Blondie6173 Suikertje Vol Agnieta MijnGerrit Dagpact: Blondie6173 Suikertje Vol Agnieta MijnGerrit ietjefietje Nadiawimmelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Schandalig idd Ineke, blij dat je het hebt hersteld voor dat hij er erg in heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hihihi Eerste werkochtend zit er op...nog 3uur te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hoi Vol, als je het moeilijk hebt kom je hier maar he. Wijfie, nog voordat je iets zegt, ben trots op je, heel goed bezig en heel knap van je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ineke bedankt! Succes iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Jen straks gewoon weer door hoor. Vol goed bezig Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Weinig zon te zien, maar toch een fijne dag iedereen, maak er wat van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden