Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik meld me alvast droog af en wens iedereen straks een goede nachtrust toe. Ik loop nu al te geeuwen en ik ga er aan toegeven. Dus, als het me lukt, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Tot morgen Ger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik ga ook zo naar bed...ben best wel moe...ga er ook lekker aan toegeven Vanmiddag therapie gehad... Waar de huisarts zegt dat ik sneller wil dan ik kan..en dat het me spanning opleverd..dus een stapje terug moet doen Legt de therapie het anders uit...ik ben weer een stap vooruit gegaan...ik bekijk alles weer vanuit een andere oogpunt..ontdek weer nieuwe dingen...mezelf,omgeving, gevoelens Dit leverd weer even de nodige spanning...dit moet weer normaal voor mij worden..zodat ik weer een stap verder ga en weer het nodige doorheen ga Eigenlijk gaat ieder mens daar door heen ..alleen ik ervaar alles zo heftig omdat ik jaren lang mezelf onderdrukt heb...eigenlijk als klein kind al Ik heb eigenlijk mijn hele leven door dichte luxaflex gekeken...nu zijn mijn oogjes open...heb nu ruim zicht maar zie ook zoveel meer....zoveel meer wat op mij afkomt...waar ik me even geen raad mee weet...dat geeft ook de nodige spanning.. In mijn hart weet ik wat ik moet zeggen...in mijn hoofd ook...nu nog doen.. Ook dat weet ik wel dat ik het moet doen/zeggen Krijg het alleen nog niet over mijn lippen ...want dan zijn de tranen er al weer..dat maakt het ook weer moeilijker Moet me niet in gaan houden en vooaral maar laten gaan...ook zo moeilijk Heeft ook tijd nodig...om dit als normaal te ervaren Het forum was een hele mooie om gevoelens,gedachten uit te spreken...er mee om tegaan Blij van..ik kan jullie ook niet missen...en nu de koffer van Jane zoeken kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Lieve mensen, ik meld me droog af... Zo op de bank....met theetje...masterchef kijken, oe spannend! En dan mijn nestje in! Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Truste voor straks...Tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Nou mensen ik weet wie er gaat winnen hoor. Heb net ff gependeld en heb de uitslag net binnen gekregen. Oostenrijk gaat winnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Jaaaaa, dat denk ik ook Bolletje! Zoveel charisma en een heel goede stem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Even over al die draadjes op Wie is Wie, ik begrijp dat wel. Een plekje voor jezelf. Ik durfde dat indertijd niet voor mezelf op te eisen. Wat ik alleen al tijden jammer vind en ook lastig, men stelt zich niet meer voor met zijn/haar naam. Werd voorheen wel gedaan. Nu is het continue zoeken en scrollen voordat je weet op wiens draadje je reageert.. Ik las laatst dat iemand zich beklaagde over te weinig reakties, maar dit is voor mij een van de redenen. Verder is de Ditjes en Datjes precies bedoeld voor wat het al zegt... Prima dus, al die eigen draadjes. Nu nog graag ff het onderwerp veranderen met je naam erin?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 meld me droog af. uiteindelijk werd het een genoeglijk dagje thriller lezen op de bank met poes op schoot. MijnGerrit die omvalt van de slaap...zou die yoga zijn werk doen? En ik volg Masterchef ook! alle 4 door naar volgende week: leuk! Slaap lekker allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Zo, dag 2 zit er op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 En een mooie wandeling gemaakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ja was mooi Ineke. Morgen weer, ergens anders dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 En veel kilometers gelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Slaap lekker allen!!!! Zźzzzzzzzz. .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Trusten mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Kun je de slaap niet vatten Gerrit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Hoi Ineke, Ik heb geslapen, maar ben nu weer wakker Maar ik ben nu actief bezig om dit aan te pakken. Ik wil uiteindelijk vroeger gaan slapen, vroeger naar bed. 's Avonds moet ik gewoon beginnen met wat rust zoeken. Hoe gaat het met jou? (456 enzo)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik ga ook zo naar bed... (...) Wat een mooie posting vind ik dit, Huttula. Ik begrijp waar jij zo moe van wordt. Wat een grote verandering voor je, die steeds maar doorrolt! Als ik dit zo lees, dan vind ik dat je het geweldig goed doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Een aantal "dagen" achtereen 5 nu en ik kijk er naar uit om naar 4 te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Bij 5 glazen slaap ik moeilijk door en maal ik veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 In slaap komen heb ik geen problemen mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ineke, ik vind het al knap dat je " stabiel" blijft. Zelf dat kreeg ik niet voor elkaar. Nu de overstap naar de 4 binnenkort (?) en dan vasthouden hoor! Hoe zat dat met dat slapen bij jou ook alweer? Want jij bent ook laat (vaak volgens mij). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Tot nog toe hield ik 4 glazen steeds maar 2 dagen achtereen vol en nog teveel terugval naar 6 glazen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik word al moe als ik er aan denk Ineke. Tellen, onderhandelen met mezelf ... en de onderhandeling verliezen ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Het is zeker heel erg vermoeiend, ook voor m'n ogen, waarmee ik steeds naar de klok kijk om in de gaten te houden hoe lang ik met een glas doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden