Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 Mei 2014

Aanbevolen berichten

Oh wat erg Appeltje! Wat een nacht merrie! Nu veel dingen te regelen? Oh wat afschuwelijk, alleen het idee al. Ben je zelf ongedeerd. Kan me voorstellen dat jij je niet lekker voelt, zal denk ik nog wel zacht uitgedrukt zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je! Ja hoor zelf ongedeerd, ik riep naar hem en toen ging hij er snel vandoor. Brrr. Mijn katertje blijkt toch niet de waakpoes te zijn die ik had gehoopt. Nu snel naar het politiebureau (en daarna een leuke Rotweiler pup uitzoeken ;-)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat verschrikkelijk Appeltje, ik hoop dat je slaagt met je pup. Een hond schrikt toch altijd af, ook die plaatjes waarop staat dat je huis beveiligd is. Weet niet waar je die kan halen, zou je eens aan de politie moeten vragen. Ook kan je nepcamera's kopen. Sterkte.

Las ook dat Jane zo'n pech heeft gehad. O wat zou ik kwaad worden zeg. :rose:

Goeie morgen mensen. Ik ben gisteren rond 21.00 naar bed gegaan en wat heb ik geslapen zeg niet normaal. Voel me uitgerust nu en ga vandaag beginnen met de keuken inruimen. leuk. :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag weer dagje werken en aansluitend uit eten met mn collega's...

Leuk, maar zie er ook wel tegenop...

Blijft voor mij vervelend om iedereen gezellig aan een drankje te zien gaan in het begin van de avond en achtereenvolgens met een aantal aangeschoten/dronken collega's aan tafel door te brengen.

Voorheen was ik altijd de bob...

Ga dat vanavond anders aanpakken!

Al aangegeven dat ik vroeg opstap...

Nu nog doen...

:-P

Nu eerst een bakkie koffie

Dagpact:

Suikertje

Agnieta

Ietjefietje

Blondie6173

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaa mijn fiets stond nog tegen de gevel! Joepie! Dat vond ik eigenlijk het ergst, van die fiets. Leve de luie dief!

Dan is de buit een stokoude telefoon (veel plezier ervan) en dus al die papieren, dat is wel vervelend, maar verder niet waardevol natuurlijk.

Suikertje ze komen inderdaad langs, ben even langsgegaan maar ze kwamen liever hier. Verder niks te zien, want ik had de deur niet op het nachtslot gedaan, dus het is niet stuk. Ja dat is heel dom!

Ik ga inderdaad ook maar even van die extra schuiven kopen die je van binnen dicht kan doen. Ze mogen van mij alles hebben als ze maar niet 's nachts naast mijn bed komen staan. Of van die bewegingsdingen dat er licht aanspringt, houden dieven ook niet van.

Fort knox is er straks niks bij.

Veel plezier met het inruimen Bolletje, dat is inderdaad een leuk klusje :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, welkom terug fruitvloog of vlieg?

Rapi......wat fijn

Bolletje......het inrichten is het leukst, iets naar links ,naar rechts... lekker schuiven en kijken waar het precies goed staat

Suikertje je hebt om 9 uur zon....

En zo kan ik nog wel even doorgaan, denk aan iedereen!

Deze dagen wat druk voor mij, dus waarschijnlijk tot morgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh,

Bolletje, veel plezier (de komende dagen/weken) met relaxt inruimen. En Appeltje, t feit dat er iemand ongewenst in je woning is geweest, dat lijkt mij het ergst, ieks!! 

Hier bijna geen tijd voor de koffie, hond zit zowat in de startblokken.  Als ie kon, ging ie door het kattenluik. Nu past alleen zijn kop erdoor en van buitenaf is dat een sullig gezicht!

Half bakkie dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fruitje misschien bij het draadje ""Wat zijn jouw negatieve ervaringen met drank" opschrijven wat je voelt als je een tijd weer drinkt, en terug lezen wat drank allemaal met je doet als je weer in zo'n periode zit. Het wordt inderdaad moeilijker als je weer wilt gaan stoppen. Op het laatst geef je de moed zo op dat je niet eens meer gaat proberen te stoppen omdat je de ervaring hebt dat het toch niet meer lukt. Dan val je in een goot waar je niet meer uit komt. Je vergooid je leven.

En blijf hier komen dat sterkt je toch weer. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Appeltje, wat ontzettend vervelend! Dus de diefstal die Jane overkwam was een voorbode …

Sterkte met het geregel dat er aan vast zit.

Fruitvloog kende ik nog niet. Dag Fruitvloog! We gaan meer van je lezen, begrijp ik.

Dat gerommel, jarenlang, herken ik. Uiterst vervelend, vermoeiend.

Blondie een risicodag. Goed voornemen om gewoon eerder weg te gaan. Kun je niet afspreken dat iemand je even belt op een bepaald tijdstip, als herinnering? Hoelaat kunnen we je hier op het forum verwachten vanavond?

Dagpact:
Suikertje
Agnieta
Ietjefietje
Blondie6173

MijnGerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

Fruit, een groot verschil: vlieg of vloog. lame maar zal vliegen denken van jou. het niet weten en dat erkennen

is een hele belangrijke stap. bij de AA is dat denk ik die stap dat je je machteloos weet.

Maar je bent niet machteloos, blijvend. Je kunt de knop om krijgen. Hoe en wanneer? Dat zal blijken. Kracht voor jou!

Appeltje, hij dacht vast dat het een lokfiets was ;)

Vergeet niet pasjes te blokkeren he, maar dat heb je vast al gedaan.

Ik heb na een insluiping en diefstal de wijkagent uitgenodigd en die gaf tips die op

mijn specifieke situatie sloegen en dat gaf me weer wat moed, want je voelt je echt

op eigen terrein aangevallen na zoiets. Ik heb er weken van gedroomd.sterkte!

en bollewops, na Turkije kom ik gauw een keer kijken/proeven in die keuken van jou hoor

ik heb nu mn ouwe jeweetweldagen van NS eindelijk binnen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje: mmm, mijn facebook werkt (nog) wel. Raar is dat hier wel bij jou niet. Weer gered om de kinderen op tijd de deur uit te laten gaan :rose:.

Jan: lekker genieten van de sauna!

Fruitvloog: Ook ik ken je nog niet. Het gesjoemel in de marge des te meer. Pfff, zeer vermoeiend. En het kwam mijn zelfvertrouwen niet te goede. Sterkte, en hoop je hier te lezen...

Blondie: kun je niet om het etentje heen als je er zo tegen op zoet. Wat is 'op tijd' naar huis voor jou? Ik zelf heb het altijd nodig om concrete afspraken met mezelf te maken :face-icon-small-shocked: Je staat op dagpact: TOP!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...