Spring naar bijdragen

Vrijdag 2 Mei 2014


Aanbevolen berichten

Tuurlijk Agnieta, ik zit trouwens zelf 's morgens vroeg ook aan de thee tegenwoordig. 

Was even wennen, want mijn bakkie koffie was eigenlijk voorwaarde om de dag te kunnen beginnen voor mijn gevoel. 

Maar om eerlijk te zijn vind ik dat bakje thee ook wel een heerlijk rustige manier om op gang te komen. 

 

En inderdaad, het is droog, maar sombertjes hier... was toch wel van plan even aan de slag te gaan in de tuin straks. 

 

Maar eerst nog even lekker verder wakker worden met een bakje... post-1140-0-31290000-1387265425_thumb.pngpost-1140-0-31290000-1387265425_thumb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggûh.

 

Neem een lekker bakkie koffie. Eerder smaakte die nooit zo lekker 's morgens maar nu ik iedere ochtend fit het bed uitrol, kijk ik er gewoon naar uit.

 

Hier miezerig en koud buiten maar daar heeft de hond geen boodschap aan. 

 

Bolletje, wat een heerlijk vooruitzicht! Jaren in die business gewerkt. Toch nog snel voorbij gegaan voor t gevoel...t moment dat je de keuken begon te slopen en nu wordt ie al bezorgd. En dan straks alle spulletjes weer een plekje geven. Veel plezier ervan/mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kurkie,

 

Ja ik kijk er echt naar uit. Dat inruimen doe ik lekker langzaam en wat weg kan gooi ik weg. Verder wil ik van dat decoratie papier op de planken doen. Staat mooi en beschermd goed.

 

Nou als het hier regent dan gaan mijn hondjes niet naar buiten hoor, of heel dicht bij de achterdeur doen ze een plasje en al druppelend komen ze weer binnen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hond interesseert het niets. Denk wel dat hij dit liever heeft dan alles boven de 22 graden. 

Heb je al van dat plakfolie? Staat inderdaad mooi. Heb het in deze keuken niet. Wel van die antischuifmatjes in de lades. Ook wel handig. Opgeruimd in huis is opgeruimd in het hoofd he  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede Morgen mensen,

Ik schrijf me in op t dagpact.

Kan nog steeds niet op de computer.

Dus pb kan Ik nog niet legen.

Gisteren was n zware dag.

Vandaah begint t weekend.....brr.

Wil niet meer hoor.

Waarom die trek???

Doeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen..

 

Voor iedereen die gisteren zo heeft lopen 'bikkelen' nog even mijn petje af!! Dit had ik gisteren nog willen doen, maar is er onverhoopt niet van gekomen...Gelukkig heb ik het petje nog...Dus bij deze.

 

Vandaag een rare dubbele dag voor mij. Ik zou in een opperste feeststemming moeten zijn (ben ik ook wel, vandaag 18 jaar getrouwd en nog steeds gelukkig samen) Toch een raar / beetje vreemd 'down' gevoel. De film passeert van hetgeen er allemaal gebeurd is. Hoe ik onze relatie, mezelf, mijn gezin op het spel gezet heb....En toch mijn koppie omhoog, neus vooruit...Passe is passe...En toch....Proberen te genieten dat mijn mannetje en kanjer van een zoon nog steeds onvoorwaardelijk bij me zijn...Dubbel dubbel dubbel...Ik gooi maar eens wat lekkere broodjes voor mij en zoonlief in de oven....

 

Heb het goed allemaal!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Proficiat lotus!

Ik wil soms t verdriet niet voelen.

Me verdoven.....

Wil dat niet meer!!!

Niet meer verdoven.

Het verdriet krijgt zachtjs aan.n.plaatsje.

Zolang Ik maar niet drink.

Ach t is vrijdag...1kan wel??

Nee, Tine dat gaat NIET!!!

Nooit meer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...