Spring naar bijdragen

Maandag 28 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Kost moeite om aan te vangen met solliciteren Nancy maar ik zal wel moeten... Alleenstaand moeder en er zal toch brood op plank moeten komen.

Gelukkig standaardbrief op pc staan, alleen nog aanpassen...

Misschien maak ik mij ook wel zorgen om niks en wordt mijn contract wel verlengd maar ga er niet op wachten.

Jaap, jij ook succes met solliciteren en intussen inderdaad genieten van je vrije tijd na al die tijd werken...

Nancy, ik wens je veel succes vandaag bij het borstonderzoek... Voor je het weet is het voorbij...

Kan je niet vertellen of het pijnlijk is of niet... Ben hier pas over een paar jaar aan de beurt...

Suikertje, stap voor stap kom je verder.

Arja, waar blijf je nu? Toch niet gedronken met refusal in je mik?

Laat ajb wat horen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moest vorige week op het hoofdkantoor werken omdat er bij onze vestiging te weinig werk was en ik vertelde dat het mijn laatste week was. En iedereen zo van en heb je al weer wat nieuws, wat ga hierna doen?

Ik heb geen idee. En dat maakt me ook allemaal niet zo veel uit. Maar ik zit ook wel in een positie dat tijdelijk minder inkomsten mij niet

gelijk in de problemen brengt. Ik heb mijn hele leven al bij onregelmatig inkomsten en ben er aan gewend geraakt altijd wat reserve te

hebben. (En daar ben ik ook een keer te ver door geraakt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Blondie!

Ook ik dacht elke keer als ik zoiets hoorde, komt nog wel,

zo gek, opeens is het zover.

Het doet me beseffen dat de tijd voortschrijdt, maar misschien duik ik er wel weer te veel in.

Ben me wel steeds meer bewust van mijn ouder worden...hmmmm...misschien wat teveel vakantiedagen nu....

Hoi Toine! Hoe istie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij ook succes Blondie, en rustig aan hoor. Veel sollicitaties de deur uit betekent veel afwijzingen (of genegeerd worden) Mij maakt me dat de vorige keer dat ik werkloos was er niet vrolijker op. Hoewel ik weet dat je dat niet persoonlijk op moet vatten raakte me dat toch.

 

Ik vind het ook zo onmogelijk om in een briefje uit te leggen wat mijn kwaliteiten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote Jaap: ik heb geen idee. En dat maakt me ook allemaal niet zoveel uit.

Good for you! De toekomst ligt open.

Maar wel fijn dat het qua inkomsten iets makkelijker ligt.

MMaar wat de toekomst je ook brengt, geniet van deze dag, die komt nooit meer terug! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. :)

 

Nanc. Het kan wat pijnlijk zijn maar dat hoeft helemaal niet hoor. als je zegt dat je hele gevoelige borsten hebt, zullen ze daar rekening mee houden.

En als je iets voelt, gelijk gaan gillen ;)

 

vandaag gaan we de rest van de keuken slopen dus zit ik helemaal zonder. Heb al veel ingevroren  dus kan vooruit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Nancy en ik ga ook maar niet de hele dag het forum volschrijven. Dus nu maar eens in benen en de handen laten wapperen. Al die tijd dat ik werkte is die verbouwing hier niet zo opgeschoten dus die krijgt een nieuwe impuls.

 

Doeidoei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Bolletje!

Oke, ik ga gillen!

Maar het valt vast mee, ennuh..zo'n pieperd ben ik ook eigenlijk niet, maar iemand uit mijn omgeving heeft me met haar verhalen toch wat angstig gemaakt.

Goh, dat is ook wat, zonder keuken!

Naja, lijkt op kamperen en volgens mij ben je goed voorbereid, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nanc. ik hoor mijn moeder nog zeggen, iedere bevalling is anders, en ik denk dat dat ook geld voor iedere ervaring, je zal zien dat het allemaal erg mee valt. De grote meerderheid van de vrouwen voelt niets.

Maar is dat waar je wat zenuwachtig voor bent of ben je wat onzeker over de uitslag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha ik reageerde nog op blz 1,

kan door de zon amper zien dat er

nog meer volgt.

Nance ik heb er wisselende ervaringen mee, net

als bloed prikken, de een is handiger dan de ander.

Het kan flink pijn doen dus wees maar assertief (= lief voor jezelf).

Maar hoe dan ook, zo'n moment is zo voorbij. ff aan iets leuks denken maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha goeie morgen Jane.

Nou binnen niet al te lange tijd komt er een heel leuk iemand hier op visite ;)

Misschien kan ik, als zij wil, buiten iets lekkers voor haar klaar maken. :)

 

Hé Sugar, ff rustig gaan zitten en proberen diep adem te halen. Weet dat dit ook weer voorbij gaat. Sterkte kerel. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...