bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 goeie avond mensen. Jullie raden nooit wat ik gekocht heb. Een lep top Wat ik er mee moet weet ik niet en hoe zo'n ding werkt nog minder, maar je schijnt er van alles mee te kunnen. Maar voorlopig krijg ik hem nog niet aan de praat das duidelijk. Verder een hele rustige dag gehad dus veel met m'n maatje rond gereden, dooie diertjes op gepakt en met een vrijwilligster naar de eerste hulp omdat die door een pitbull kruising die bij ons zit, flink gebeten is. En het is zooooo'n scheetje het dier, maar als je met eten komt vergist hij zich nogal eens in het vlees. Meisje helemaal overstuur en een flinke opgezette hand. maar dat komt ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Oei Lotus, Ik kreeg nu twee weken geleden een walm alcohol te verduren en ben toch wel even van slag geweest. Gooi er desnoods nog maar een appelflap tegenaan hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Hoi Bolletje, Heb je een nieuwe gekocht? Als de batterij leeg is dan doet ie niks, dan moet de stekker erin. Sorry als dat een open deur voor je is ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ja Ger. een splinternieuwe. Mijn maatje dacht dat het eentje was met een navigatiesysteem was maar die zat er niet op dus heb ik hem over gekocht. Ach joh het kan zo maar zijn dat ik dat dingetje weer weg geef aan een familielid of zo. Moet ff kijken of ik er iets aan heb, maar hij had hem goedkoop gekocht bij een aanbieding. Dus het dingetje was niet duur. Daar kan ik me geen bult aan vallen. En misschien vind ik het wel een leuk dingetje om als ik ergens naar toe ga, mee te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Oei Lotus, Ik kreeg nu twee weken geleden een walm alcohol te verduren en ben toch wel even van slag geweest. Gooi er desnoods nog maar een appelflap tegenaan hoor Ha lekker dan gooi ik nog wat naar binnen :-) Kan het wel hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Maar voorlopig heb je een laptop Bolletje. Mooi! Jezelf belonen! Dat ding aan de praat krijgen lukt vast ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Is het geen tablet Bol? Als je het over een klein dingetje hebt. Voor een goeie laptop ben je toch zeker €500,= kwijt ben ik bang. Ik heb niet durven stofzuigen, ooit één letter losgeraakt en het heeft uren gekost eer die weer vastzat, en daar zijn naast mij nog 2 techneuten aan te pas geweest! Ik denk dat ik Kurkies raad opvolg, een muis kopen. Zit nu altijd lekker lui op de bank met dat ding op schoot, maar ja dat eet ook zo lekker he. Als ik net als vroeger aan de tafel zit, dan kan mijn bord ernaast en de muis daar weer naast ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Vanmiddag met 3 tegen 4 gespeeld en in sets met 3-2 gewonnen! 2 waren moe en vielen af en toen met maatje: 2 tegen 3 gespeeld een langere set. En die hebben we ook ruim gewonnen. Ongelooflijk lekker gespeeld en maatje mailt net dat hij TROTS TROTS TROTS op me is. als vrouw schat ik mezelf altijd minder in, en zij blijkbaar ook. De mannen vonden het ook niet leuk die laatste set te verliezen. Maar wat is het kicken als het eens zo soepeltjes gaat zeg. Ik speel echt beter dan 10 jaar geleden en dat komt echt omdat ik niet meer drink. Toevallig is volley mijn allergrootste passie, dus ik ben van jaren aan het inhalen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Lotus, ik wil dat al een paar dagen vragen is jouw avatar een cliniclown? leuk hoe je meeschrijft trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 o Jane dat zou ook zo maar kunnen hoor, het is een soort plat dingetje waar je met je vinger overheen moet gaan, en je draadloos internet voor moet hebben. Er hoort ook nog een soort potloodje bij maar dat ding kan ik nog nergens vinden. Tja wat je er allemaal mee kunt weet ik helemaal niet. O wacht ff ja nou weet ik het, zo'n laptop moet je open klappen hé? Ja die heb ik bij mijn buufje zien staan op de tafel. Ja hoor Lotus ik krijg dat ding wel aan de praat als het me tenminste gaat interesseren, anders zet ik hem in de kast en kijk er niet meer naar om. Zo ik ga eens naar de friettent, kijken of ik nog iets lekkers kan kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Lady (in red): Dank je! Ik ben een (poppen) theater mens (is mijn werk...) In heb cursussen gedaan voor clownerie. In eerste instantie wilde ik ook gaan clinicclown-en, maar heb daar vanaf gezien. Wel heel veel van geleerd trouwens. En clownen is nog steeds erg leuk, ontspannend, terug naar het kind, in het hier en nu. Heb ik nu ook erg veel aan. Grappig trouwens. Nu even BBQ-en.....Op een kapotte BBQ. Inproviseren dus :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 ja kijk Jopske als ik mijn onnozelheid wat komisch breng, heb ik het er zelf niet zo heel erg zwaar mee. Geen internet???? Je kan dat ding van mij komen halen, lijkt je dat wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) Jij geband, wel nee joh, als dat zo is vreet ik mijn tab. op. Misschien ff de moderator berichten, kan zijn dat ze met een kleine ingreep, het zaakje weer op de rit krijgen. Het zijn net chirurgen. 27 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Akkie wat ben jij een dierenvriend zeg, dat je op deze manier omgaat met het leed van een vogeltje. Ja als ze het nest uit proberen te vliegen gaat het vaak helemaal mis. die diertjes worden nog steeds wel gevoed door de ouders maar hebben vaak helse pijnen door de val, en dat komt nooit meer goed. Zo'n diertje lijdt vaak nog dagen of weken, en gaan met veel pijn een hele rotte tijd te gemoed en altijd gaan ze toch dood. Hoe moeilijk het ook is, je hebt hier heel goed aan gedaan meis. Dikke knuffel voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 (bewerkt) Evening Hier ook weer een lekker dagje... 27 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Wat enorm rot en verdrietig Akelei! Maar wat heb jij je best gedaan en met een groot hart! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ietje dat ie knap gepland. Beseft hij hoe kwetsbaar je bent al ben je nog sterk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Wat heb je bedacht om jezelf te beschermen? Heb je een vangnet van mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Bolletje: het pennetje van je tablet zit waarschijnlijk aan de achterkant in het apparaat geschoven, bij de mijne wel zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ietje, dat is slim! Dat is toch ook geweldig, en voor iedereen afleiding. Doe je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Vangnet Ietje? Wij zijn er ook hoor!! Desnoods spreek je met een van ons wat af, wat voor contact dan ook. Ik ben deze week ook thuis, ook vakantie, je mag me altijd pb-en, mailen of bellen, hoor!! Maar kijk maar wat goed bij je past, wat jij denkt dat jou zal helpen. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Hoei lastig Ietje. Goed om te overwegen wat voor jou en de kinderen de beste optie is. Ook al is het niet de ideaalste, voor nu even wel toch? Doe je goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Ik zeg altijd tegen iedereen, als je verstand van voetbal hebt, ben je voor Ajax Ma nee, voor de Rode Duivels. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Oei nooit slim om te reageren als je nog niet bijgelezen bent. Akelei, ik herken je gevoeligheid. Kan er ook slecht tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2014 Rapport Share Geplaatst 27 april 2014 Komt goed Ietje. Het is een goed teken dat je het hier op voorhand meldt. Wijfie, ook een goede dag gehad dus. Ik schud je de hand! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden