Spring naar bijdragen

Zondag 27 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

De hond al 3 maal uitgelaten, op naar werk, alle onkruid al uit de tuin, vakantie geboekt, hardlopen....Gaat goed! Wat een activiteiten onder ons. Lekker bezig blijven helpt mij altijd goed. Zeker wanneer het plezierige dingen voor mijn zijn om te doen. De psycholoog raadde mij aan om het leven zou plezierig mogelijk in te vullen. Heb ik even een 'dip' of niets om handen (en om niet te gaan piekeren) pak ik de wc borstel en probeer dan maar een feestje te maken van het poetsen van het toilet ...Een mens moet toch wat. Lekker bezig blijven allemaal....Tot laters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenvaller hier bij het afhalen van mn bovenkast in de keuken...

Lekkage is achter de kasten ook volledig doorgegaan!

Morgen dus maar weer de VVE bellen, want deze dame gaat daar natuurlijk niet voor dokken...

Voorheen had ik de kasten er niet eens afgehaald en alles op zijn beloop gelaten...

Vooruitgang dus... En dat na 2,5 jaar clean...

Gaat langzaam en gestaag en juffertje ongeduld steekt de kop weer op...

;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook de hond uitgelaten, maar dan de hond in mijn hoofd.

Lekker samen door het bos gerend, nat geworden, modder aan de poten.

Heerlijk! En nu voelen we ons Stoer ...

 

Het Dagpact wordt op deze manier ook nog wat!

 

Jen en Wijfie trekken zich aan de haren zelf omhoog vandaag. Respect! en :rose: :rose:

Goed bezig dames.

 

Akelei, ik voel met je mee. 't Is niet anders he, maar daarom niet leuk.

Probeer je gedachten maar wat te verzetten met iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Bij mij heeft de poetsmanie toegeslagen.

Na innerlijk de grote opruiming en schoonmaak gedaan te hebben is nu mijn huis aan de beurt.

Bezig met de voorjaarsschoonmaak.

Was al heel lang een doorn in mijn oog, mijn vieze, rommelige huis.

Mijn psycholoog had het al voorspeld, als jij het innerlijk op orde hebt komt je vanzelf toe aan het schoonmaken en opruimen van je huis. Ik geloofde haar niet, maar zal haar dinsdag zeggen dat ze gelijk had ☺.

Nu weer gas terug, met een mok koffie, moe maar voldaan op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om hier te lezen...hoeveel super gevoelige mensen hier zijn

Groot voorbeeld van akelei hoe rot het ook is...dat kleine vogeltje hoeveel het met ons kan doen.

Terwijl er duizenden mensen er zo langs heen lopen...ach tis maar een vogel

Fijn dat wij wel zulke dingen zien...wat een rijkdom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Bij mij heeft de poetsmanie toegeslagen.

Na innerlijk de grote opruiming en schoonmaak gedaan te hebben is nu mijn huis aan de beurt.

Bezig met de voorjaarsschoonmaak.

Was al heel lang een doorn in mijn oog, mijn vieze, rommelige huis.

Mijn psycholoog had het al voorspeld, als jij het innerlijk op orde hebt komt je vanzelf toe aan het schoonmaken en opruimen van je huis. Ik geloofde haar niet, maar zal haar dinsdag zeggen dat ze gelijk had ☺.

Nu weer gas terug, met een mok koffie, moe maar voldaan op de bank.

 

Glimlach hier, Kastanje, die wel even op mijn gezicht blijft zitten.

Een mooi bericht; ik zie je in verbeelding op je bank zitten, moe maar voldaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had gister op markt een ketting gekocht..met schelpje ingelegde hanger

Staat me goed al zeg ik het zelf

Mijn man was het ook opgevallen...en zei goh wat mooi(kan me niet heugen wanneer hij dat heeft gezegd

Me extra happy :)

Lees veel mooie, byzondere dingen vandaag hier op forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wordt helemaal happy van alle  berichten. Behalve van het vogeltje. Wat sneu. Maar mooi en nobel om je daar zo om te bekommeren. Menigeen loopt er langs en signaleert het niet eens. En dan Ajax....Kampioen. Nancy, je maakt me aan het lachen! Je hebt niets met voetbal maar hangt ondertussen de vlag uit (al is het voor de mannen) Geweldig! En een opgeruimd huis (en hoofd) Top! Bij mij werkte het anders om. Toen ik in de dikke shit zat en mijn mannen vanwege de thuis situatie elders bivakkeerde heb ik het huis helemaal gepoest en opgeruimd. Ik wis zelf niet wat me overkwam. Maar alles moest schoon, opgeruimd en gepoest. Zelfs de kelder en de zolder glom als een keutel in de maneschijn....Toen (na dagen werk) werd mijn hoofd wat opgeruimder. Het voelde alsof ik het nodig had om eerst het huis op orde te hebben alvorens ik weer wat helder kon denken en tot 'bezinnen kwam'. Ik heb nu het plan gevat om het bij te houden. Ik heb nu weer de energie. Voorheen was voor mij de dag om 19.00 uur wel voorbij, en nu sta ik bv nog te strijken (zo'n hekel aan) Gerrit: Lekker in gedachten de hond uit laten en nu voldaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lotus!!

Ik herken dat wel, huisje lekker schoon geeft rust.

Ik kreeg/krijg ook anders zo'n gevoel van:

en dat ook nog!!!

Weet je waar ik ook zo'n goed gevoel van krijg?

WEGGOOIEN!

Minimaliseren, zo weinig mogelijk troep.

Het valt me altijd op als we eergens in een vakantiehuisje zitten, met hoe weinig te eigenlijk toe kan.

En met dat weggooien gooi ik ook veel

psychische rotzooi weg. Zo voelt het althans.

Akelei, hoe gaat het nu met het vogeltje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy, verder alles goed? :P  De bril gewoon op je hoofd. Kon je ook niet zien natuurlijk....Grijnzz. Weggooien gaan gooien is ook een goed idee. Mooi symbolisch ook. Moet ik ook maar eens gaan proberen. Er ligt thuis nog best het een en ander waar ik letterlijk en figuurlijk (vanuit verleden) mee 'af wil rekenen'. Verstandelijk gezien wil ik er een dikke punt achter zetten, maar sommige dingen / spullen/ kaarten / brieven / muziek....doen me eraan herinneren / confronteren. Wellicht helpt het als ik dat weggooi. Of misschien is de stap nog te groot. Als ik thuis ben pak ik eerst maar eens een grote doos en zet het weg uit het huis. De schuur maar in, dan de volgende stap?

Voetbal....Daar heb ik helemaal geen kaas van gegeten. Maar zoals ik heb laten vertellen zou ik voor FC Twente moeten zijn. Of is dat een damclub??? Was ik net even boodschappen doen, loopt een klein meisje twee flessen wijn voor mijn voeten uit de schappen...Ze schrok ervan. Sneu. Ik snel even geholpen om de scherven tussen de wijn uit te vissen...Maar de lucht deed me niet goed. Ik ben maar uit de situatie gestapt en ter compensatie een oliebol van de kermis naar binnen gewerkt. Ik wist niet dat ik deze vetballen lekker vond, nooit lekker gevonden. Maar situatie overleefd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...