Spring naar bijdragen

Zondag 27 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

goeie avond mensen.

 

Jullie raden nooit wat ik gekocht heb. Een lep :P top ;) Wat ik er mee moet weet ik niet en hoe zo'n ding werkt nog minder, maar je schijnt er van alles mee te kunnen. Maar voorlopig krijg ik hem nog niet aan de praat das duidelijk.

Verder een hele rustige dag gehad dus veel met m'n maatje rond gereden, dooie diertjes op gepakt en met een vrijwilligster naar de eerste hulp omdat die door een pitbull kruising die bij ons zit, flink gebeten is. En het is zooooo'n scheetje het dier, maar als je met eten komt vergist hij zich nogal eens in het vlees. Meisje helemaal overstuur en een flinke opgezette hand. maar dat komt ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Lotus,

 

Ik kreeg nu twee weken geleden een walm alcohol te verduren en ben toch wel even van slag geweest.

Gooi er desnoods nog maar een appelflap tegenaan hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ger. een splinternieuwe.

Mijn maatje dacht dat het eentje was met een navigatiesysteem was maar die zat er niet op dus heb ik hem over gekocht. Ach joh het kan zo maar zijn dat ik dat dingetje weer weg geef aan een familielid of zo. Moet ff kijken of ik er iets aan heb, maar hij had hem goedkoop gekocht bij een aanbieding. Dus het dingetje was niet duur. Daar kan ik me geen bult aan vallen. En misschien vind ik het wel een leuk dingetje om als ik ergens naar toe ga, mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het geen tablet Bol?

Als je het over een klein dingetje hebt.

Voor een goeie laptop ben je toch

zeker €500,= kwijt ben ik bang.

 

Ik heb niet durven stofzuigen, ooit één letter losgeraakt

en het heeft uren gekost eer die weer vastzat, en daar

zijn naast mij nog 2 techneuten aan te pas geweest!

Ik denk dat ik Kurkies raad opvolg, een muis kopen.

Zit nu altijd lekker lui op de bank met dat ding op schoot,

maar ja dat eet ook zo lekker he.

Als ik net als vroeger aan de tafel zit, dan kan mijn bord ernaast

en de muis daar weer naast ;) ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag met 3 tegen 4 gespeeld en in sets

met 3-2 gewonnen! 2 waren moe en vielen af

en toen met maatje: 2 tegen 3 gespeeld een langere set.

En die hebben we ook ruim gewonnen. Ongelooflijk lekker

gespeeld en maatje mailt net dat hij TROTS TROTS TROTS

op me is. als vrouw schat ik mezelf altijd minder in, en zij blijkbaar ook.

De mannen vonden het ook niet leuk die laatste set te verliezen.

Maar wat is het kicken als het eens zo soepeltjes gaat zeg.

Ik speel echt beter dan 10 jaar geleden en dat komt echt omdat ik

niet meer drink. Toevallig is volley mijn allergrootste passie, dus ik

ben van jaren aan het inhalen nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

o Jane dat zou ook zo maar kunnen hoor, het is een soort plat dingetje waar je met je vinger overheen moet gaan, en je draadloos internet voor moet hebben. Er hoort ook nog een soort potloodje bij maar dat ding kan ik nog nergens vinden. Tja wat je er allemaal mee kunt weet ik helemaal niet.

O wacht ff ja nou weet ik het, zo'n laptop moet je open klappen hé? Ja die heb ik bij mijn buufje zien staan op de tafel.

 

Ja hoor Lotus ik krijg dat ding wel aan de praat als het me tenminste gaat interesseren, anders zet ik hem in de kast en kijk er niet meer naar om.

 

Zo ik ga eens naar de friettent, kijken of ik nog iets lekkers kan kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lady (in red): Dank je! Ik ben een (poppen) theater mens (is mijn werk...) In heb cursussen gedaan voor clownerie. In eerste instantie wilde ik ook gaan clinicclown-en, maar heb daar vanaf gezien. Wel heel veel van geleerd trouwens. En clownen is nog steeds erg leuk, ontspannend, terug naar het kind, in het hier en nu. Heb ik nu ook erg veel aan. Grappig trouwens. Nu even BBQ-en.....Op een kapotte BBQ. Inproviseren dus :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkie wat ben jij een dierenvriend zeg, dat je op deze manier omgaat met het leed van een vogeltje. Ja als ze het nest uit proberen te vliegen gaat het vaak helemaal mis. die diertjes worden nog steeds wel gevoed door de ouders maar hebben vaak helse pijnen door de val, en dat komt nooit meer goed. Zo'n diertje lijdt vaak nog dagen of weken, en gaan met veel pijn een hele rotte tijd te gemoed en altijd gaan ze toch dood.

Hoe moeilijk het ook is, je hebt hier heel goed aan gedaan meis. Dikke knuffel voor jou. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vangnet Ietje? Wij zijn er ook hoor!!

Desnoods spreek je met een van ons wat af, wat voor contact dan ook.

Ik ben deze week ook thuis, ook vakantie,

je mag me altijd pb-en, mailen of bellen, hoor!! Maar kijk maar wat goed bij je past, wat jij denkt dat jou zal helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...