kruidenthee67 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi allemaal, Ik wens iedereen hier een fijne koningsdag.. En sterkte voor wie dat nodig heeft vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Koningsdagpact Mijn Gerrit Jane Wijfie Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Kleur oranje is gelukt, Netjes in het rijtje zetten niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) 26 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Koningsdagpact Mijn Gerrit Jane Wijfie Rapilos Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Zo ik ga eens kijken op de koningsmarkt. Later mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ga ook even afsluiten, Even een huisje ergens schoonmaken, Vanavond weer naar mijn andere werk, Blijf je lekker bezig, Suikertje, Jammer, dat je nu wegblijft, anders hadden we je kunnen helpen. Sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik wil er ook nog wel bij in het oranje... Mobiel lukt me dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Bedankt voor de lieve woorden. Was even onder dekens, even weg van realiteit, gaat nu wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Nu even met hondje weg, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Goedendag Hier goed gescoord Voornamelijk boeken Tuinlaarzen ook en een bijna saxofoon (duurde te lang) Mss nog naar de stad zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jammer van die saxofoon Mai, misschien in de stad nog. Kan zelf nog niet eens blokfluit spelen, mocht vroeger tijdens muziekles alleen op de triangel, a muzikaal denk ik huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Koningsdagpact Mijn Gerrit Jane Wijfie Rapilos Bol Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Onderschat de triangelspelers niet: http://www.goeievraag.nl/vraag/entertainment-muziek/muziek/triangelspeler-symfonieorkest-betaald-violist.118039 Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Je mag mij er ook wel op zetten MijnGerrit, doe normaal niet maar aan dagpact omdat ik al op weekpact sta. Aan jaarpact doe ik niet meer, ging 2 jaar geleden nadat ik me vol goede moed had aangemeld en al aantal maanden droog, na paar dagen mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Net WW aangevraagd, daar hoef je je huis ook niet meer voor uit, luie donders bij het UWV. Volgende week weer solliciteren. Ik houd moed. Hoewel het me deze keer toch weer meer raakt dan de vorige keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Misschien kan ik nog eens met wijfie mee in orkest, ik op triangel, zij op accordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Fijn dat je er weer bent Suiker! Ik heb ook een aantal boeken kunnen vinden en kan nu weer even vooruit. Heerlijk. Boodschappen ook binnen. Ik heb me keurig gedragen op de kleedjesmarkt. Geen mensen geschopt of geslagen; ik vind het wel altijd erg druk. Geen vette happen gekocht. Het ruikt altijd zo lekker. Ik rook hier en daar de alcohol alweer tussen de mensen in. Ik zit nu twee boterhammen met zelf gebakken hamburger op te eten (als beloning). Later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 lady jane, op 26 Apr 2014 - 10:03, zei: Koningsdagpact Mijn Gerrit Jane Wijfie Rapilos Bol Blondie6173 Suikertje Dit is once in a lifetime Suiker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Hoi Jaap, Vervelend dat het je nu meer in de weg zit. Jij kunt er zelf niets aan doen he! Succes Jaap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Ja eigenlijk tegen mijn principes, koningshuis doet me niks en zo'n öranje"dagpact dus eigenlijk ook niet, maar a la, voor deze keer. Ben in hart en nieren republikein, Sinds dat ik niet meer bij UWV werk is het allemaal minder geworden Jaap Sterkte en succes ermee 26 april 2014 bewerkt door Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Nee ik geef zeker niet mezelf de schuld, als er al iemand schuld heeft is het die papzak van een baas van mij met 9000 euro bruto die de hele dag zit te patiencen en eigenlijk hoopt op ontslag want dan krijgt ie 2 ton mee. Daar maakt hij geen geheim van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Suiker, we zullen het niet verder vertellen Ik ben zo de deur weer uit. Later! Be good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Uitvreters, Jaap, uitvreters. Niet meer aan denken, negatieve energie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik ga zo ook even kijken of er wat te scoren valt hoewel ik natuurlijk al te laat ben voor de krenten uit de pap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden