Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

                                             

                                                 post-1140-0-38167700-1398488431_thumb.jpg

 

 

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee staan inmiddels klaar.

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
 
Ik zal zo even de tafel dekken, tis tenslotte voor het eerst Koningsdag. 
Hier is het windstil lijkt het. 
Nog geen zonnetje, maar ook geen regen. 
Ik hoop voor al die mensen die veel werk hebben gestoken in de voorbereidingen voor vandaag dat het een mooie dag wordt. 
Vind het altijd zo sneu als het de hele dag giet dan.... 
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

 

Was raar vroeg wakker vanochtend,

Volgens de weegschaal 300 gram aangekomen.

Echt niet leuk, doe zo mijn best, van de week ook vaak daaronder gezeten.

Enfin, kan niet meer dan mijn best doen he,

 

Fijne Koningsdag trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Bedankt voor het welkom suikertje.

Het is weer ochtend. Het zonnetje schijnt.

Dan voel ik me toch weer beter.

Ik ga er weer voor vandaag!

Iedereen die gisterenavond naar me heeft "geluisterd" , dank je wel!!!

Heeft me goed gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen iedereen!

 

Bij deze ook iedereen een fijne en droge koningsdag gewenst. Voor mij word het werken op Zandvoort om voor morgen weer een mooie baan te hebben voor de dragraces aldaar.

 

Gelijk maar even een up-date aangezien ik momenteel niet veel op de site kom..

 

 

Sta nog steeds netjes droog  :D . Heb eindelijk een eigen woning aangeboden gekregen, en ga dinsdag als het goed is de sleutels in ontvangst nemen!! 5 Mei dus naar de skuul op texel, en daar beginnen aan wat hopenlijk mijn laatste therapie word om mijn (drank) problemen onder de knie te krijgen. Heb er echt zin in! Komt natuurlijk ook dat Texel een mooie plek is vooral nu het mooie weer eraan komt. Momenteel dus echt een hoop regelzaken omtrent het nieuwe huis en tijdelijke verhuizing naar Texel.

 

Mvg Mark

bewerkt door mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha goeie morgen grote broer. ja dat heb ik vaak gedaan, ook op kunstmarkten. Dat was erg leuk, mensen geven geld voor jouw schilderijen en dat geeft zo'n fijn gevoel. maar ik heb geen auto meer en om alles op m'n fiets mee te nemen is ook weer zo wat.

 

Goeie morgen Maxi en welkom.

Ik heb de draad van gisteren even door gelezen en zag dat je veel dingen alleen gedaan hebt. Op zich helemaal niet verkeerd maar als je het gevoel krijgt eenzaam te zijn in je strijd tegen de alc. is dat niet zo fijn.

Ikzelf heb erg veel aan het forum en hoewel ik nu bijna vier en een half jaar helemaal droog sta, zou ik het forum nog niet kunnen missen.

Er gebeurd zo veel hier en ik kan zoveel delen.

Jou gaat het ook lukken als je maar hier blijft, De ene strijd duurt wat langer dan de andere, maar is daarom niet minder effectief.

Las dat je soms wat moeite hebt met je kindje. Ja een kindje heeft juist zoveel regelmaat nodig, en het gevoel van veiligheid bij de ouders.

Als je drinkt, ook al denk je dat je kindje dat niet voelt, raakt het uit balans en is helemaal op zichzelf aangewezen. Het is juist zo belangrijk dat het kindje in rust en regelmaat opgroeit, wat het kindje verder ook nog mankeert misschien.

Houd je maar vast aan het idee dat het jou ook gaar lukken en richt je daar op, en kom veel hier en deel.

Heel veel succes in je strijd en..... we doen het samen hier oké? :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mark,

 

Geweldig joh, wat ga je goed!

Altijd fijn om te horen, en je hebt nu mooie vooruitzichten ook he!

Heel veel succes met alles,

 

Ook Maxi uiteraard van harte welkom,

 

Bollie,

Veel plezier vandaag,

Jammer dat je niet alles op de fiets mee kan nemen, Is er niemand die je spulletjes even wil rijden?,

Dan zou je leuk, zelf wat kunnen verkopen.

Hoe dan ook ,geniet ervan zou ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...