toine Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 app me even aggie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 sterkte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ietjefietje, zo krijgt je handtekening wel iets heel eigens, met een hanenpoot . Bij een balie een handtekening zetten vind ik sws altijd lastig. Net verkeerde hoogte, sta je verkrampt en staat er jarenlang een slordige handtekening op je reisdocument oid. Volgens mij krijg ik m nooit meer op dezelfde manier neergezet! Agnieta, erg vervelend dat er voor jou een beslissing genomen wordt waar je je niet in kan vinden. Hoe je op Suiker (af)reageert, laat ik in het midden. Dat is iets tussen jullie. Geen idee wat er achter de schermen zich afspeelt ten slotte. Wel jammer dat je hetzelfde gedrag vertoont als waar je vanmorgen op afgaf. Hier geen zonnetje meer buiten. Dan moet ik het zonnetje binnen maar zijn ...onder het genot van een mok thee met sopkoekjes...mjomnomnom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 je bent mijn kaboutertje hoor...... be good...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Zo, de vijver is schoon, de visjes en ik kunnen elkaar weer zien en nu in bikini in ďe tuin. Dus kom maar op met die thee en die slobberkoekjes, Kurkdroog!!! Gezellig! Agnieta, love. Kan geen emoticons versturen via mobiel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Kom ik wel bij jou zitten Nancy, hier vielen net spetters dus geen bikiniweertje meer. Twee soorten slobberkoekjes...die met kaneel en suiker vink ut lekkerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ja doe mij die ook maar, lekker! Wel snel komen want ik zie al wat wolken verderop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Duik hier ook de tuin nog effe in... viooltjes planten... byeee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hoop dat het weer een beetje met je gaat Agnieta. Hopelijk ben je niet meer boos op me, zowel, vertel me dan eens een keer waarom. Als ik me hier even niet sóchtnds meld en je bent ongerust, kan je me ook op andere manier bereiken. Ik neem je niet echt iets kwalijk, weet dat je in erg moeilijke situaties verkeerd. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Veel plezier dames in de tuin, hier wat bewolkt, maar wel lekker weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Hoi wijfie, hier op balkon is het wel uit te houden hoor. Je hebt iig wat lekkers meegenomen. Heerlijk goulash. En in juni beginnen je gesprekken, kan je alvast naar uitkijken. En heel goed dat je geen drank hebt gekocht, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Speciale groet voor Aicha, mis je wel hoor. Maar niet reageren hoor als het niet mag. Hoop dat het gauw opknapt :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ach ik kon ook wel klagen hoor tegen mijn ex. Dacht toen natuurlijk dat het terecht was, weet nu wel beter. Zal het toch bij de mannen liggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 ja suiker mannen zijn vaak kleinzieliger dan vrouwen als mijn exgenoot verkouden was noemde hij het griep en bleef in bed Ik moet mijn eerste griep nog krijgen en verkouden? Dan gaat alles gewoon door, toch? Maar ik ben gelukkig keigezond dus ben liever de verzorgende dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Ja Lady jane dat is het, je laten verzorgen is voor mij mooiste bijna wat er is. Als ik nu zielig doe, vertel ik mijn hond dat het niet goed gaat, gaat hij kwispelen, domme, maar ozo lieve maatje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 hij krijgt dan de aandacht die jij eigenlijk nodig hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Niet schrikken van vuurwerk op forum als je het terugleest MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Even wat eten nu, kom straks nog wel even weer, meldt het maar even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 wij nemen zo het beachveld weer in gebruik op de woesdagavonden zo wordt het toch weer z(s) fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Veel plezier Lady jane Nog even terugkomen op verhaal vanmiddag. Kijk net op foon en zie dat ik voicemail berichten heb, misschien ook wel van Agnieta. Als dit zo is, sorry. Ik kan voice mail niet afluisteren nu. Ik ga zo tonijnpizza eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 eet smakelijk Suiker ik heb mijn macaroni al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Een vrouw moet en is ook minder kleinzerig, anders zou de mensheid zo op z'n gat liggen en binnen een mum van deze aardkloot verdwenen zijn. Hé broer, dat klinkt lekker zeg, ik moet het hier doen met een prakkie van gisteren. Bonen in tomatensaus. Dat is ook de laatste keer dat ik die eet, wat een bagger. Heb nu grote witte bonen gekocht, wil ik volgende week maar eens klaar maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 Als je dichterbij woonde, mocht je mee eten grote zus. Of bij wijfie, want die heeft lekkere goulash of was het nu hachee, eet smakelijk wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 april 2014 Rapport Share Geplaatst 23 april 2014 goulash dus haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden