Spring naar bijdragen

Woensdag 23 april 2014


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ietjefietje, 

 

zo krijgt je handtekening wel iets heel eigens, met een hanenpoot  :) . Bij een balie een handtekening zetten vind ik sws altijd lastig. Net verkeerde hoogte, sta je verkrampt en staat er jarenlang een slordige handtekening op je reisdocument oid. Volgens mij krijg ik m nooit meer op dezelfde manier neergezet!

 

Agnieta, erg vervelend dat er voor jou een beslissing genomen wordt waar je je niet in kan vinden. 

Hoe je op Suiker (af)reageert, laat ik in het midden. Dat is iets tussen jullie. Geen idee wat er achter de schermen zich afspeelt ten slotte. Wel jammer dat je hetzelfde gedrag vertoont als waar je vanmorgen op afgaf. 

 

Hier geen zonnetje meer buiten. Dan moet ik het zonnetje binnen maar zijn  :D ...onder het genot van een mok thee met sopkoekjes...mjomnomnom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoop dat het weer een beetje met je gaat Agnieta.

 

Hopelijk ben je niet meer boos op me, zowel, vertel me dan eens een keer waarom. Als ik me hier even niet sóchtnds meld en je bent ongerust, kan je me ook op andere manier bereiken.

 

Ik neem je niet echt iets kwalijk, weet dat je in erg moeilijke situaties verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja suiker

mannen zijn vaak kleinzieliger dan vrouwen

als mijn exgenoot verkouden was

noemde hij het griep

en bleef in bed

Ik moet mijn eerste griep nog krijgen

en verkouden? Dan gaat alles gewoon door, toch?

Maar ik ben gelukkig keigezond

dus ben liever de verzorgende dan maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vrouw moet en is ook minder kleinzerig, anders zou de mensheid zo op z'n gat liggen en binnen een mum van deze aardkloot verdwenen zijn.

Hé broer, dat klinkt lekker zeg, ik moet het hier doen met een prakkie van gisteren. Bonen in tomatensaus. Dat is ook de laatste keer dat ik die eet, wat een bagger.

Heb nu grote witte bonen gekocht, wil ik volgende week maar eens klaar maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...