huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Bedankt...best vreemd iets wat je 3 jaar niet meer doet en toch nog dagelijks beinvloed.. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen nogmaals, Ik moet iets gaan doen. Om 11 uur komt ggz hier weer om te oefenen met me. pfff, Ga maar eens wat in huishouden doen. Iedereen prettige dag. Lady jane, film gisteren tot half 10 kunnen kijken, daarna in slaap gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Succes Suikertje...oefening baard kunst...en waar een wil is is een weg, Je hebt nog zoveel te winnen. Geniet van je overwinningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Gefeliciteerd Huttula! En wat je zegt over dagelijks beïnvloeden? Zo vreemd vind ik dat helemaal niet. Is dat niet met alles zo? Inclusief met wat je dagelijks wél doet? Alleen staan we bij sommige dingen wat meer stil dan bij andere. Voor ons een van die dingen waar we wat vaker bij stil staan drank. Ik ervaar dat niet als naar of zo. Integendeel. Zo heb ik elke dag iets om blij om te zijn. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Hut. 3 jaar al weer, de tijd gaat snel hé? Je kan trots zijn op jezelf meid. Van harte en op naar de 4 jaar huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Eigenlijk Dylan is het ook niet 1 ding wat ik niet meer doe....maar een heel project in mijn leven. Waardoor het nu nog opvalt....het maakt het verleden , heden en toekomst in mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Mogge bolletje en bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen. Heb zeer zware opstart problemen, met mezelf dan, bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Komp ut An???? Te vast geslapen? Een fikse bak koffie wil daar wel eens tegen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Als er al n dagpact is, dan schrijf ik me in! Weer n.dag erbij. Fijne dag! Liefs tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Dagpact:AgnietaBlondie6173 MijnGerrit Tine Nancy Goed zo Tine, kom ik er ook gezellig bij staan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 (bewerkt) Zo ik ga weer eens beginnen. 22 april 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 En ik ga naar de markt. Zooooo totaal geen marktmens, maar ja, vriendin vraagt of ik mee ga, dus ja. Eerst maar eens beginnen met wat lekkers bij de ameH, moet kunnen, dacht ik zo! En ook is het goed dat ik niet de hele dag achter de pc zit = nieuwe verslaving! Prettige dag allen en tot laterssss.................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen, Huttula gefeliciteerd met 3 jaar. Nu rustig verder dag voor dag. Ik ben al heel ijverig geweest deze ochtend. Achter de buitenboel gedaan. Ik moet ook wel want mijn oude moeder komt volgende week eens kijken. Naar mijn nieuwe keuken en tuintjes. Maar die ziet gelijk als het niet netjes is. Dus... Maar het is ook wel goed. Ik doe dat soort dingen meestal ook pas onder druk. Ik ben niet zo van het huishouden. Ik houd het allemaal een beetje bij zodat het niet totaal uit de hand loopt maar dat is het dan ook. Vanmorgen dacht ik dat ik daar toch eens verandering in moet aanbrengen. Door het drinken heb ik eigenlijk mijn hele leven verspild. Verspilde tijd. Niet meer in te halen. Ik heb daar wel spijt van. Maar ja er is niets meer aan te veranderen. Wel kan ik het vanaf nu anders gaan doen. Dat is toch mijn nieuwe voornemen zo met deze Pasen. Een nieuw begin ook wat dit betreft. Ik doe nooit zo aan goede voornemens met Nieuw jaar. Er zijn altijd wel van die momenten in het jaar waarop je kunt besluiten enkele dingen anders te gaan doen. Ik ga ook een beetje van de koffie af. Ik voel me te snel gestrest. En ik vraag me af of dat mede komt door het vele koffie drinken. Ik ga het eens uit proberen. Een hele mooie nuchtere dag vandaag. Hanneke RUNNER en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Nog net goedemorgen...... zat al vroeg in het zh, controle, zo grote tas inpakken en wegwezen, jullie zullen me dus even missen, ik wens iedereen veel sterkte en wijsheid...... Suikertje you go!!!!!! Tot volgende week.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 eline, hele fijne vakantie gewenst. Geniet er lekker van. Ik kom straks hier wel terug, even bijkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Vanmorgen goed opgestaan, na 9 uur begon de stress, proberen afleiding te zoeken, maar lukte niet, stress werd alleen maar erger. Was vastbesloten toen om niet naar buiten te gaan, Maar ja dat is niet besteed aan de dame van ggz. Gelukkig maar. Het is me gelukt met heel veel spanning, maar dat geeft nu niet meer. Het was tijdens de wandeling zelfs zo erg met me dat ik me wel aan haar wilde vastklampen, maar ja dat doe ik dan ook weer niet he. Morgenochtend weer verder. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Succes met je gesprek vanmiddag wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Misschien bemoei ik me er teveel mee wijfie, maar denk dat het goed is dat je het gesprek alleen voert, dus dat anderen niet mee luisteren. Lucht je hart bij hem/haar. Gaat nu alleen om jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 He suiker vast besloten om niet te gaan en toch gedaan...jou dag kan niet meer stuk....geniet ervan Bedankt Wijfie...ik hoop dat je de kracht nu eens vasthouden...zo belangrijk..overwinningen Ik heb net mijn laatste vis naar binnen gewerkt...bah wat lekker...maar ik ga toch liever zonder allergische reacties door het leven. Dat lijf van me moet nog een hele tijd mee. Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Hallo allemaal! Vanuit een nat en grijs (maar tussen de wolken door groen) Spanje wens ik jullie een fijne dag toe! Ik heb al heel wat gedaan en ga zometeen verder: stofzuigen, wassen, bedden opmaken en dan ook nog wat leren, hoop ik. Daar ben ik gisteren weer mee begonnen. Moet toch wat in m'n leven! Dagpact:AgnietaBlondie6173 MijnGerrit Tine Nancy Wijfie RUNNER Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Wil vandaag even niet met je ruilen Runner, hier prachtig weer. Veel plezier daar in Spanje RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Hoi Agnieta, jij houdt toch niet van echt warm weer, Zie al mensen hier in korte broek, beetje overdreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden